Hoi,
Ik ben helemaal uit de hardwarewereld. Doe maar alsof ik niks weet.
Ik zou graag een moederbord willen kopen die de E8500 processor ondersteunt en voorbereid is op de Quad Cores. De moederbord moet geen ultra-luxe ding te zijn met afstandbediening en ingebouwde WiFi enz. Maar de chipset moet van dien aard zijn dat het goed (vlot) werkt met sata harde schijven. Kwaliteit wil ik hebben... voor gaming en veel harde-schijf activiteit omdat ik zeer veel met grote bestanden schuif.
Opsomming van benodigdheden, kunnen jullie de vraagtekens invullen met een motivatie a.u.b.?
Daarnaast wil minstens 4 harde schijven kwijt in de tower.
Ik heb een budget van €500.
Spendeer het a.u.b.
Ik ben helemaal uit de hardwarewereld. Doe maar alsof ik niks weet.
Ik zou graag een moederbord willen kopen die de E8500 processor ondersteunt en voorbereid is op de Quad Cores. De moederbord moet geen ultra-luxe ding te zijn met afstandbediening en ingebouwde WiFi enz. Maar de chipset moet van dien aard zijn dat het goed (vlot) werkt met sata harde schijven. Kwaliteit wil ik hebben... voor gaming en veel harde-schijf activiteit omdat ik zeer veel met grote bestanden schuif.
Opsomming van benodigdheden, kunnen jullie de vraagtekens invullen met een motivatie a.u.b.?
- CPU = E8500
- High-end no-nonsense moederbord met minstens 4 sata schijf aansluitingen = ???
- Gaming based 2 x 2 GB werkgeheugen = ???
- Luxe (handzame + goedkoelende) bigtower waar een 8800GTX in past = ???
Daarnaast wil minstens 4 harde schijven kwijt in de tower.
Ik heb een budget van €500.
Spendeer het a.u.b.
[ Voor 7% gewijzigd door Valmont op 09-10-2008 16:47 ]