Wat dacht je?...

Er zit ook zo'n 150 uur aan puzzelen in om onze namen samen in één ambigram te krijgen.
Verdere uitleg:
Bovenste naam:
* de r (3e letter), is een kleine schrijfletter
* de g (4e letter), is de blokletter, hoofdletter G, maar dan zonder horizontale lijn
* de n (6e letter), is een schrijfletter, waarbij de krul onderaan naar binnengaat, ipv naar buiten
* de r (8e letter), is een doodgewone schrijf-/blokletter hoofdletter r, maar dan iets schuiner
* de o (9e letter) is een vrij normale o, maar dan met een haal eronder
Onderste naam:
* de l (3e letter), is een schrijfletter, hoofdletter L
* de a (4e letter), is een blokletter, hoofdletter A, aan de L vastgemaakt
* de d (6e letter), is een vrij normale d, met een gekromde stok
* de a (7e letter), is wederom een vrij normale blokletter a, enkel iets schuin geplaatst
* de v (8e letter), is een schrijfletter v, met een extra "zwier" bij de linker aanzet
* de r (10e letter), is een blokletter r, met een extra lus aan de zijkant
* de m (11e letter), is een schrijfletter m, met ongelijk lopende poten
* de ij (12e letter), is een schrijfletter ij, met een "zwier" in plaats van een lus
* de n (13e letter), is een schrijfletter n, met iets langere poot
Als je weet wat er staat - en ik verwacht dat sommige van onze gasten dat wel weten, maar andere ook niet - dan is het inderdaad gemakkelijker. Ik hoop dat mijn uitleg verduidelijkt wat ik er in zie.
Opbouwende kritiek en tips zijn daarom gewenst. Alles wat ik er nog aan kan verbeteren is meegenomen.
Als je het origineel (zie 1e post hierover) vergelijkt met hoe hij er nu uitziet, is de uniformiteit/stijl van het ambigram dan wel verbeterd?