Hahn schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:19:
Is 'ie dood?
Het is leuk getekend, maar als je gaat kijken naar hoe 'ie in die schoorsteen zou moeten zitten, als z'n arm op die manier eruit steekt (het is zijn rechterarm hè? dacht in eerste instantie linkerarm), dan klopt er niet heel veel van.
Tja, het is redelijk moeilijk in te denken hoe zo'n dikzak in een schoorsteen zou passen natuurlijk. Op deze manier lijkt het geheel het prettigste over te komen (op mij iig) tov wanneer ik de arm verplaats.
Maar dat het anatomisch niet zou passen schuiven we gewoon af op het feit dat het een magisch persoon is

RoyK schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:28:
hij is redelijk goed opgedroogd Spike Wolf. Je hebt naar de kritieken geluisterd en het inkleuren heeft de plaat goed gedaan. Over het verhaal dat verteld wordt kan ik niet zo veel mee.. helaas. Toch weer wat geleerd, nietwaar? dus op naar de volgende plaat

Thanks, ik ben er tot nu toe zelf ook redelijk tevreden over

hans_1990 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:30:
@hahn & spike-wolf
hmm, daar stoor ik mij niet zo aan.
Wat mij eerder opvalt is dat de zak op de laag sneeuw staat ipv in de sneeuw
interessant topic, ik ben in de verleiding ook een tekentablet aan te schaffen en te gaan uitproberen. eerst nog eens kiezen welke 
OMG daar had ik helemaal niet bij stil gestaan
Ik vond de zak wel vreemd ogen, maar dat zal grotendeels opgelost worden als hij idd in de sneeuw weg zakt
Bedankt, daar ga ik nog naar kijken
En een tekentablet om uit te proberen, ik zou voor een Bamboo gaan dan. Niet duur en erg geschikt om mee te beginnen
[
Voor 3% gewijzigd door
Spike_wolf op 23-12-2010 14:43
]