[Archiving] Ervaring met archiving pakketten

Pagina: 1
Acties:

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
:w

Momenteel ben ik me aan het verdiepen in complete archiveringsoplossingen die het volgende voor mij kunnen regelen:
  • Email-archiving
  • File-archiving
  • Database-archiving
Natuurlijk staat google bol van de software-suites die dit voor mij kunnen regelen, echter vindt ik dat er maar 2 echt uitspringen qua functionaliteit, dit zijn:Naast deze 2 pakketten is er nog het HP Integrated Archive Platform, echter omvat dit hardware en software in 1 bundel en is dit niet echt wat ik zoek. Mbv de search vind ik 1 relevant topic op got en helaas bevat dit niet veel ervaring met verschillende pakketten.

Wat zijn jullie ervaringen met bovenstaande (of misschien andere) pakketten? Alvast bedankt voor de input :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
Subtiele schop :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wij draaien hier EnterpriseVault sinds korte tijd.

Op dit moment gebruiken wij enkel nog maar de mailbox archiving en op wat kleine client problemen (lees: die geeft af en toe wat kleine probleempjes op laptops) werkt het subliem eigenlijk. Wij archiveren onze mailboxen gebaseerd op datum (je kan ook op 'free mailbox size' archiveren, maar wij vonden dat minder interessant omdat de gebruikers dan helemaal niet meer bewust zijn).

Voor mailboxen is het in ieder geval (mits de client werkt :) ) eigenlijk zo goed als transparent :)