Toon posts:

SBS 2003 - automatisch mail \ data archiverings systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een systeem die de mailtjes die binnenkomen in exchange 2003 automatisch kan archiveren. Dit omdat de mailboxen binnen exchange te groot worden.

Ik wil dus dat alle gebruikers hun mail snel kunnen terug vinden van de afgelopen tijd.

De archiveringssystemen die ik tot nu toe gezien en getest heb werken allemaal op een archiveer mailbox. Alle mail komt dan in die mailbox binnenwaar het systeem weer naar luisterd, wat dus als gevolg heeft dat die mailbox ook volloopt en meestal zijn de systemen niet zo gemaakt dat de zoek funtie erg handig werkt.

Iets wat heel misschien in de toekomst gaat gebeuren is dat de data (word bestanden e.d.) ook via dit systeem moeten lopen. Ik weet niet of hier moegelijkheden voor zijn?

Met welke software hebben jullie goede ervaringen?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 14:18

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Symantec Enterprise Vault.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gebruikers opvoeden...

Nu verschuif je het probleem alleen maar, en krijg je over x tijd weer het probleem dat je archiverings server volloopt en traag wordt.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 11:12
Kijk anders eens bij exclaimer.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 00:44
Is een perfecte oplossing; gebruiken wij nu ook...

Enigste nadeel is dat je overal een client moet installeren (of uitrollen), en het kost een sloot met geld...

Maar je kunt alles tot in de puntjes configureren en beheren...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WSS

Ook in vindt dit alleen maar het verschuiven van een probleem. Het hele voordeel van iets als een Exchange server is juist die centrale opslag.
Je kan nu beter gewoon POP via je ISP gaan doen :+

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1