Toon posts:

Pricewatch fout ingevuld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dagelijks kijk ik bij bijvoorbeeld de Asus Eee PC 1000H Wit om tot de conclusie te komen dat de prijs van Max ICT op 415 euro staat, terwijl er op de website staat dat deze 420,69 euro kost. Ik heb het enige tijd volgehouden om de prijs te verbeteren (onder andere ook bij de zwarte en groene etc. variant), maar elke dag staat er weer 415 euro.

Vanaf nu heb ik weinig zin meer om prijzen in de Pricewatch te controleren als ik toevallig interesse heb in een bepaald artikel, omdat het water naar zee dragen is als er figuren zijn die structureel de verkeerde prijzen invullen.

Dit wou ik alleen maar even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00
Natuurlijk is het ook mogelijk dat er gewoon een verkeerde koppeling in het systeem staat waardoor de prijs wordt gewijzigd. Dat was in [PW] Herhaald valse prijsinfo toegevoegd door Wifimedia ook het geval.

Er gelijk vanuit gaan dat er fraude in het spel is is wat makkelijk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hmmm, ik zie dat er bij het wijzigen van de prijzen geen mogelijkheid is om opmerkingen achter te laten, daarmee zouden dit soort ergenissen direct bij het product kunnen worden gemeld en zou het waarschijnlijk ook veel beter kunnen worden opgepakt. Vooral omdat de weg naar dit forum nog redelijk lang is en het bovendien niet direct de bedoeling is om dit hier te posten.

Dus misschien een opmerkingenveld toevoegen bij het prijswijzigen?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik ga er even achteraan :)

En ik heb het inmiddels doorgegeven en de feed wordt voor die shop aangepast. Zodra dat gebeurt is zal dat hier gemeld worden.

[ Voor 71% gewijzigd door DaannO op 07-10-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik niet wist dat er prijzen gekoppeld werden (van leveranciers aan de Pricewacht?), kan het inderdaad een fout zijn. Wellicht kan dat per leverancier aangegeven worden bij het veranderen van de prijs, want nu is het net alsof je de prijs kan bijwerken, terwijl het systeem dit achter de schermen om direct weer de kop indrukt.

Ik heb overigens wel een bericht achtergelaten in het Pricewatch Meldpunt, maar dit lijkt geen effect gehad te hebben.