[PW] Herhaald valse prijsinfo toegevoegd door Wifimedia

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeKoe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Product: Samsung Spinpoint F1 HE103UJ, 1TB

Korte versie:
Wifimedia verkoopt de schijf in kwestie helemaal niet en zet de prijs neer van een goedkopere harde schijf (uit dezelfde lijn schijven, maar van mindere kwaliteit). Ondanks herhaalde prijsverwijdering door admins blijven ze hun prijs terugzetten.

Lange versie:
Ik heb hier nu al 3 keer eerder melding van gemaakt via de functie Pricewatch Meldpunt. Elke keer heeft een admin de zaak netjes afgehandeld door de prijs te verwijderen, en elke keer voegt de shop hun prijs weer toe. Hieronder een copy-paste van mijn laatste melding in het meldpunt (gisteren); meer uitleg is niet nodig denk ik.
Nog geen dag geleden was de prijs van Wifimedia verwijderd wegens mijn (onderstaande) melding. Een dag later hebben ze zichzelf weer toegevoegd! Schandalige manier van deze webshop om een hdd van mindere kwaliteit te pushen. Hierbij nogmaals mijn melding (3e keer):

Wifimedia heeft deze schijf helemaal niet in hun assortiment. De HE103UJ is de RAID-class (Enterprise) versie, de HD103UJ is de desktop versie (zie het verschil in type: 'HE' en 'HD'). Logischerwijs is de laatste ook een stuk goedkoper. Wifimedia staat dus ten onrechte als goedkoopste te boek voor deze schijf en gooit mijn T.net winkelwagen in de war voor producten die ik over enkele weken wil aanschaffen. Dit is overigens de 2e keer dat ik hier melding over maak (week of 2 geleden ook al, toen verdween Wifimedia tijdelijk naar onderaan de prijslijst en veranderde de kleur naar zachtgrijs .... ?). Mvg, GekkeKoe
Door hun gerommel klopt de prijsverloopgrafiek van het product niet meer, en komen ze in de kijker bij mensen die denken dat dit product ineens een stuk goedkoper is (iedere keer weer opnieuw). Kan hier iets aan gedaan worden? :X

Vriendelijke groet,
GekkeKoe

EDIT: de Samsung product links voor HE103UJ (Enterprise/RAID class) en de HD103UJ (Consumer/Desktop class).

[ Voor 9% gewijzigd door GekkeKoe op 05-10-2008 22:59 . Reden: links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shop zal er wel voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goh wat een intelligente posts weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De oorzaak zit in een foute koppeling. Ik heb deze koppeling geblokkeerd waardoor de prijs niet terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeKoe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Aha. Ik vroeg me al af of dit geautomatiseerd gebeurde of dat er daadwerkelijk list&bedrog in het spel was. ;)

Bedankt voor het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
Nou in deze hoek past mijn vraag het beste denk. Heeft iemand een idee wat het functionele (!) verschil is tussen deze twee typen (hd103uj en he103uj). Ik kan vooralsnog geen echt specifieke zaken ontdekken, behalve naam, prijs, stroomverbruik en gewicht. Allen niet erg significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vraag past hier helemaal niet, ik zou het even intikken in Google. De eerste link is al raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat hij zegt.

Dit is het pricewatch feedback forum om problemen of tips aan te kaarten omtrent de content van de pricewatch, niet om je vraagjes te stellen over de producten zelf.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.