Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verdwenen files na crash Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond laat is de pc van m'n vriendin gecrasht. In die mate dat vista na reparatie van de sectoren niet meer wil opstarten omdat het register beschadigd is. Ik heb overigens geen idee wat het euvel geweest kan zijn. Beetje verontrustend eigenlijk.

Nu had ik op een andere schijf een oude XP installatie staan (thank God) en met behulp van die oude installatie kon ik windows XP weer opstarten. Voordat ik wil beginnen aan een schone herinstallatie wil ik de bestanden die op de Vista desktop stonden backuppen. (ik heb haar gelukkig maar 400 keer verteld dat ze zeer onverstandig bezig was.)

Nu is het probleem gerezen dat ik deze files nergens meer kan terugvinden. Nu is mijn vraag in welke directory worden de files op de desktop bewaard? Ik kan overigens ook nergens meer haar user terugvinden...

En als ze verdwenen zijn, met welke tool kan ik het beste deze files proberen te recoveren?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

normaal staan de userprofiles in c:\users\

OM FAQ / Beleid

zie data recovery voor een paar recovery tooltjes

[ Voor 12% gewijzigd door JohnD op 07-10-2008 13:39 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
JohnD schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:39:
normaal staan de userprofiles in c:\users\

OM FAQ / Beleid

zie data recovery voor een paar recovery tooltjes
Dank je wel. Door de crash bleek bijna 20gig aan data verdwenen te zijn. De hele usermap was weg. Ik heb nu bijna alle informatie terug via 1 van die recovery programma's. :)