Toon posts:

Ideale monitor voor dual-screen

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb laatst eens even dual-screen uitgeprobeerd met een ander monitor. Ik kon toen al niet meer zonder. Nu wil ik graag 2 19" schermen gaan kopen voor dual-screen. Nu wilde ik graag weten of er goede beeldschermen zijn voor dual-screen, ik bedoel kleine randen etc.
Hebben jullie tips, aanbevelingen?
Bedankt ;)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Dat valt toch wel redelijk makkelijk vinden? Open een willekeurige webshop, bekijk de plaatjes en vergelijk daarna de specs om tot een keuze te komen...
Ik heb zelf in ieder de samsung 204b, deze heeft een redelijk kleine rand vind ik

Roomba E5 te koop

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb hier 3x een SyncMaster 940B naast elkaar staan en dat werkt prima; de randen zijn niet ultra dun, maar dat boeit (voor mij) ook niet. Je zou eens in een winkel moeten kijken ofzo, want die randen boeien denk ik minder dan je denkt.

Waar ik, persoonlijk, overigens ab-so-luut niet mee overweg kan zijn breedbeeld monitoren in een multimonitor setup. Bah. Doe mij maar gewoon 4:3

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 06-10-2008 18:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Nee was ook echt niet van plan breedbeeld te kopen. Lijkt mij niks 2 19" zijn al breed genoeg

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
RobIII schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:15:
Waar ik, persoonlijk, overigens ab-so-luut niet mee overweg kan zijn breedbeeld monitoren in een multimonitor setup. Bah. Doe mij maar gewoon 4:3
Agreed! Toevallig laatste hier gepost ook: sig69 in "[pics]Het grote 'show je bureau' topic D..."
Ik kan nooit meer zonder...

[ Voor 21% gewijzigd door sig69 op 06-10-2008 19:13 ]

Roomba E5 te koop

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

1) monitoren zijn subjectieve dingen. Er gaat niets boven zelf kijken en vergelijken.
2) we kunnen je niet helpen als je niet wat gedetailleerder aangeeft wat je vraag is. Ja, 19" met dunne randen. Maar verder geen enkele melding van wat relevant is voor jou (snelle response? goede kleurweergave? lage prijs? kleuren bij je neon paarse interieur?)
3) sowieso verwachten we altijd op GoT dat je doet wat je zelf kunt voordat je een topic opent, en dat je dat ook in je topic laat blijken. Je geeft hier in het geheel niet aan waar je zelf al gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond en hoe je verder gekeken hebt als dat niet was wat je zocht.

Wegens karige topicstart zonder genoeg inzet gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.