Ik heb een probleem. Ik heb toen ik net mijn laptop kreeg 10 gb apart gezet als partitie voor XP. Nu blijkt dus dat ik 3 GB kwijt ben, maar ik weet niet waar het gebleven is. Als ik alle mappen op een hardeschijf inclusief de verborgen mappen aanklik voor de grootte geeft hij aan dat hij maar 7 gb gebruikt. Wat is er dan met die 3 gb gebeurd, normaal is dit geen ramp, maar ik heb nu telkens geheugen tekort wat geweldig vervelend is.
Waar ik ook last van heb is dat ik dingen extract om iets te installeren en dat de installer die programma tijdelijk ergens neerzet en vervolgens niet weggooit. Maar ik weet nu ook niet precies waar hij ze neer zet. Heeft iemand een idee waar die 3gb is en hoe ik die temp bestanden kan lokaliseren en weggooien?
Waar ik ook last van heb is dat ik dingen extract om iets te installeren en dat de installer die programma tijdelijk ergens neerzet en vervolgens niet weggooit. Maar ik weet nu ook niet precies waar hij ze neer zet. Heeft iemand een idee waar die 3gb is en hoe ik die temp bestanden kan lokaliseren en weggooien?