Goede avond tweakers,
Ik heb een grote muziek verzameling, en ben vandaag begonnen met het ordenen. (Wat een ongelofelijk tijdrovende *** klus!
) Maar met automator kan ik het een en het ander makkelijker doen. Maar ik kom er bij een van mijn eisen niet helemaal uit.
Ik heb een map muziek waar in elk nummer een term staat die ik er eigenlijk uit wil hebben. Dit is handmatig niet te doen, 10.000+ nummers -> toon info -> wijzig titel = komende 3 jaar bezig.
Met automator kom ik er niet uit, ik kan wel de naam in finder veranderen, maar het gaat om de titel. Zijn er hier mensen die beter met automator om kunnen gaan dan ik?
Of misschien een andere oplossing?
Alvast bedankt, Bob
EDIT:
Ik zal mijn probleem nog eens duidelijker uitleggen:
Ik heb een lied bijvoorbeeld: Barry white - just the way you are
Als ik deze dan in itunes afspeel dan staat er bij titel: "just the way you are from XXXXXX"
Ik heb een hele hoop van die nummers, en ik moet die "from XXXXXX" kwijt. Dus het moet zoiets worden:
IF "from XXXXX" is in TITEL -> Then -> TITEL (MINUS) "from XXXXXX"
Ik heb een grote muziek verzameling, en ben vandaag begonnen met het ordenen. (Wat een ongelofelijk tijdrovende *** klus!
Ik heb een map muziek waar in elk nummer een term staat die ik er eigenlijk uit wil hebben. Dit is handmatig niet te doen, 10.000+ nummers -> toon info -> wijzig titel = komende 3 jaar bezig.
Met automator kom ik er niet uit, ik kan wel de naam in finder veranderen, maar het gaat om de titel. Zijn er hier mensen die beter met automator om kunnen gaan dan ik?
Of misschien een andere oplossing?
Alvast bedankt, Bob
EDIT:
Ik zal mijn probleem nog eens duidelijker uitleggen:
Ik heb een lied bijvoorbeeld: Barry white - just the way you are
Als ik deze dan in itunes afspeel dan staat er bij titel: "just the way you are from XXXXXX"
Ik heb een hele hoop van die nummers, en ik moet die "from XXXXXX" kwijt. Dus het moet zoiets worden:
IF "from XXXXX" is in TITEL -> Then -> TITEL (MINUS) "from XXXXXX"
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 20:14 ]