Toon posts:

DVD brander wel DVD's lezen en branden, maar geen CD-ROM's

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had mijn Lite-ON DVD brander al een tijdje niet meer gebruikt, maar nu heb ik in de gaten dat mijn brander alleen nog maar DVD's leest en brand, en dus geen CD-ROM's.

Ondertussen heb ik verschillende merken CD-ROM's geprobeerd, maat geen resultaat.

Wel heb ik een tijdje geleden een nieuwe Nero 6 geinstalleerd, misschien komt het daardoor?

Kan iemand mij de goede richting op sturen, waar moet ik het zoeken?
Ik draai op XP.

groeten,

Ronald

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Brander in andere pc proberen, dan weet je of het aan het software ligt?
Met livecd van ubuntu opstarten en dan proberen te branden, dus booten vanaf deze cd?
Windows schoon installeren?

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:01

EnnaN

Toys in the attic

proberen te branden zonder nero6?

sig

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welkom op GoT Bosjesman1976, wat heb je zelf reeds uitgezocht? Op GoT verwachten we namelijk van een ieder dat enig eigen initiatief getoond wordt. Dit doe je door voor dat je een topic opent eerst zelf opzoek te gaan naar een antwoord met behulp van de FAQ's en search, OM FAQ / Voorbereiding: voordat je een topic neerzet

- Heb je bijvoorbeeld al eens naar een firmware update gekeken voor de brander?
- Heb je eventuele CD/DVD emulatie software verwijderd? (kan voor problemen zorgen)
- Heb je Nero eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Dit zijn allemaal dingen die je nog kunt proberen en die reeds eerder genoemd zijn in voorgaande topics die soortegelijke problemen hebben behandeld, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.