maar hoe kun je in hemelsnaam denken dat je een 1-jarige contract kunt opzeggen? Ik bedoel; het woord "1-jarige" zou toch iets moeten betekenen...anders was het toch een contract voor onbepaalde tijd lijkt me?????!!!!!!!1st_Ro schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:36:
@QuestionMark,
Blunderen is een groot woord. Ik heb het contract natuurlijk goed doorgelezen en omdat ik niets zag over een opzegtermijn ging ik er van uit dat dat de wettelijke 1 maand opzegtermijn was. Ik was ook echt verbaasd dat dat dus zo was.
Dit is dus onwetendheid geweest van mijn kant, dat geef ik toe.
En zoals ik al zei, er is nu sprake van een verstoorde arbeidsrelatie, zowel van hun kant als de mijne.
En dat komt de motivatie voor mijn werk niet ten goede... da's al wat ik zeg.
Als dat zwak is, het zij zo.
@Dwars, tja, tenzij mijn huidige bazen een compromis met me willen sluiten om alsnog weg te gaan en dat de nieuwe werkgever akkoord gaat met een vertraagde aankomst... Kans is heel erg klein inderdaad.
Dit is echt de eerste keer dat ik zo in de problemen ben geraakt met contracten, dus ik reageer misschien ook heftiger/emotioneler dan normaal.
Als je een telefoon abbo afsluit, met een 1 jarig contract weet je toch ook dat je ondanks een opzeg termijn van 1 maand niet binnen een jaar kan opzeggen.........die woorden ehbben daadwerkelijk een betekenis mijn vriend.
Om eerlijk te zijn; je eigen dikke stomme schuld en ik vind dat je daarvan de consequenties moet inzien.
T60P Widescreen