Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

systeem valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Verwijderd

Topicstarter
Bij het spelen van Spore (game) valt mijn laptop na een tijd gewoon uit
Heb gekeken bij de logs en ik denk dat het aan deze error ligt.

Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected.

Ik heb een compal fl90 met een nvidia 8600M GT

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Oftewel; misschien wil je dat topic eerst even doorlezen en dan je vraagstelling aanvullen met de punten die nu ontbreken. Dat werkt voor jou en voor ons aanzienlijk makkelijker om een duidelijk beeld te krijgen van je vraag en hoeven we minder te gokken om een oplossing te vinden.

On-topic: je volledige error is op Google fantastisch terug te vinden (met wat mogelijke oplossingen/hints); ik wil je dan ook verzoeken om daar eerst even te kijken of de ingebouwde zoek-functie van GoT te gebruiken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Zoals je merkt - dit is wat te beperkt, en dat een WMI eventfilter niet werkt is niet genoeg reden om een spontane shutdown te genereren.

Neem liever de tijd om bijvoorbeeld de PMG FAQ en dan met name de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen.

Zonder meer info van jouw kant kun je niks.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.