Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 verschillende internetverbindingen bundelen op 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 517 views

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hoi,

even een vraag: Ik heb op dit moment 2 internetverbindingen, te weten Ziggo Z2 en telfort 20mbit.

Ik zou de krachten graag willen bundelen tot 1 snellere internetverbinding, maar ik weet niet of dit kan;

het betreft 1 verbinding via de kabel, en 1 verbinding via de telefoonaansluiting.

Ik heb er even naar gegoogled, maar ik kan er niets zinnigs over vinden; misschien dat iemand met verstand van zaken een beetje licht hierop kan schijnen?

Verder: nog een vraagje: kan een slechte utp-kabel ervoor zorgen dat je 'pingspikes' krijgt tijdens een online game?

alvast bedankt.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hammer schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:46:
Hoi,

even een vraag: Ik heb op dit moment 2 internetverbindingen, te weten Ziggo Z2 en telfort 20mbit.

Ik zou de krachten graag willen bundelen tot 1 snellere internetverbinding, maar ik weet niet of dit kan;

het betreft 1 verbinding via de kabel, en 1 verbinding via de telefoonaansluiting.

Ik heb er even naar gegoogled, maar ik kan er niets zinnigs over vinden; misschien dat iemand met verstand van zaken een beetje licht hierop kan schijnen?

Verder: nog een vraagje: kan een slechte utp-kabel ervoor zorgen dat je 'pingspikes' krijgt tijdens een online game?

alvast bedankt.
Dan zoek je dus echt NIET goed, dit is echt al heeeeel vaak voorbij gekomen hier op GoT !

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Met ^
kijk bijv bij Kabel en ADSL voor 1 huis. of Mooie, dure load balancer kost wat maar dan heb je ook wat!

[ Voor 62% gewijzigd door DefLite op 02-10-2008 16:50 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Sorry, GoT is geen helpdesk.

Deze vraag is al tig keer langsgekomen op GoT. Gebruik daarom de Search.

Dit topic is gesloten.