Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Netgear WNDR3300

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een nieuwe Router gekocht. Het is een Netgear WNDR3300.
Maar er is een klein probleempje mee. Als hij aan staat brandt er aan de bovenkant altijd een blauwe lamp die best wel stoort want de router staat in de slaapkamer van mn ouders. Weet iemand hoe je deze lamp kan uitschakelen?

Alvast bedankt ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.netgearshop.net/images/enus_standing-lores_wndr3300_1.JPG

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Als dit niet in de instellingen (webpage) van de router te wijzigen is, zul je de router moeten openmaken en de LEDjes moeten wegknippen/doorknippen/solderen! :)

Succes!

Opmerking :
Als het niet met de standaard firmware in te stellen is, kun je ook alternatieve firmware op de router zetten die het wel ondersteund. (DD-WRT ondersteunt dit volgens mij op dit model...)

[ Voor 41% gewijzigd door adoy op 01-10-2008 21:51 ]

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Verwijderd

uhm stekker er uit trekken ?
Nogal nutteloze reply, nietwaar?

[ Voor 44% gewijzigd door Thandor op 02-10-2008 22:57 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:20
Jeuh! hoeveel mensen hadden daar wat aan? Precies, zero :| maar ik zal dat verder aan de modjes hier overlaten

Zoals adoy zegt, de ledjes doorknippen of solderen ofzo. Helaas vervalt dan wel je garantie. Probeer het eens simpeler op te lossen. Hebben je ouders geen kast of kastjes of laatjes of whatever waar hij in kan liggen/staan op hun slaapkamer? Of zet hem eens tegen de wand met de verlichting zijde? Zonde om je garantie te verspillen vanwege een lampje lijkt me..

één is geen, twee is één

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Tja of er inderdaad gewoon iets bovenop leggen, wat dacht je van een aantal blaadjes met een boek erop oid.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
a. dit hoort in NT
b. Eigenlijk ook niet, want in de handleiding staat gewoon als je m kan uitschakelen, zo niet, dan niet.

Creatief doen kan ook, wat let je om m op de kop neer te leggen of gewooon good-old- ductape?

In lades of kasten zou ik niet doen, hout is niet echt bevordelijk voor wifi, en geen idee hoeveel warmte zo'n ding genereerd in een afgesloten ruimte

[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 02-10-2008 18:47 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Zoals het OH Beleid duidelijk laat zien is het niet de bedoeling om netwerk gerelateerde zaken in Overige Hardware te plaatsen ;). Netwerken zou een betere plek zijn maar daar ga ik het niet heen verplaatsen omdat ik van mening ben dat je zelf nog wel even het één en het ander kunt uitzoeken. Zie de reply van DJSmiley bijvoorbeeld: check eerst de handleiding ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.