Bedankt! Heb hem ook gebruikt.Een gebruiker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:20:
10 % KORTING
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. CCZRDLD3$MV$B? (vervalt op 28.10.11)
Laat even weten als je de code gebruikt hebt.
Wel bijzonder dat je hem meerdere keren kunt gebruiken
Ik heb hier een code voor 6% korting op producten voor de Dell Studio 1537 bij ReplaceDirect.nl.
Ook alle andere producten die geschikt zijn voor je DELL Studio 1537 kun je nu met 6% korting kopen! Gebruik de kortingscode xdadhmu1. Gebruik deze code in stap 1 van de kassa. Wees er snel bij, want de actiekorting is maar geldig t/m 4 november!
Misschien dat ik voor mijn opa nog een laptop aanschaf anders zal ik vrijdag mijn 10% bon op elke dell posten. Ik had de prijsvraag namelijk niet gewonnen
Nou niemand had dus iets interessants te bieden. 
Degene die nog een 10% kortingsbon nodig heeft en hem uiterlijk overmorgen gaat gebruiken, stuur mij een DM! Om half 7 kijk ik in de DMs welke tweaker het langste lid is, die krijgt hem dan.
-edit-: kortingscode is vergeven aan redwing!
Degene die nog een 10% kortingsbon nodig heeft en hem uiterlijk overmorgen gaat gebruiken, stuur mij een DM! Om half 7 kijk ik in de DMs welke tweaker het langste lid is, die krijgt hem dan.
-edit-: kortingscode is vergeven aan redwing!
[ Voor 10% gewijzigd door mazterroulz op 26-10-2011 19:23 ]
Mocht er nog iemand een code over hebben hoor ik dat graag. Ik wil een XPS17 gaan bestellen en kom met zo'n code precies binnen budget uit 
Thanks mazterroulz !
Thanks mazterroulz !
[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 26-10-2011 20:31 ]
[removed]
Pfiew, mijn cashback is dan toch door gekomen en wacht nu op goedkeuring!!!!Plato112 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:08:
Ik heb ook op 18-10-2011 een XPS 15 besteld via haalmeeruitjecard.nl en ook nog steeds niks gehoord/gezien op de site van haalmeeruitjecard.nl.
Staat op de site dat je 10 dagen moet wachten en daarna contact opnemen als er dan nog niks gebeurd is, dus dat doe ik dan maar.
Ben overigens ook erg voorzichtig geweest. Heb een andere browser gebruikt met alleen haalmeeruitjecard.nl open en daarop ingelogd, vervolgens via de site doorgelinkt en besteld. Nog gecheckt of m'n cookies aanstonden en dat was zo.
Hoop niet dat ik hier nog een hoop gezeik mee ga krijgen want zonder die korting was de laptop nogal boven budget.
Dat scheelt weer een hoop gedoe en druktemakerij.

Nogmaals thnx aan iedereen voor alle kortingen en met name aan Darkstone voor de sheet en andere info.
[ Voor 5% gewijzigd door Plato112 op 26-10-2011 19:33 ]
Speed limits are like herpes.
Iemand nog 10% xps code?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Die actie met 20% korting vor Dell via Haalmeeruitjecard.nl, was dit de afgelopen periode voor het eerst? Of heeft Haalmeeruitjecard dit al eerder gedaan?
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
Deze code is alleen bedoeld voor mensen die het Full HD scherm geselecteerd hebben:
Deze code is alleen bedoeld voor mensen die het Full HD scherm geselecteerd hebben:
code:
1
| 7H1D82TK363LTW |
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Voor zover ik kan zien kan ik deze vrij gebruiken, dus vanavond ga ik een xps17 bestellen. Overigens wil ik dit doen in combinatie met cashback, dat zou geen probleem moeten zijn. Iemand hier ervaringen mee?Da Fox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
code:
1 7H1D82TK363LTW
EDIT: te laat blijkbaar, al gebruikt... jammer maar helaas, dan maar geen laptopstand >.<
[ Voor 5% gewijzigd door Coren79 op 27-10-2011 12:04 ]
Cashback stelt geen limieten aan overige kortingscodes die je via dell ontvant.
Ontvang € 40 extra online korting!
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 02.11.11. Gebruik deze code bij de kassa: 3KKJKQSFDJ3SLJ
Ook ik heb die mail ontvangen met dezelfde code, dus het is geen éénmalig in te voeren code:
Ontvang € 40 extra online korting!¹
Aanbieding geldig t/m 02.11.11.
Gebruik deze code bij de kassa:
3KKJKQSFDJ3SLJ
¹ € 40 EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron, & XPS systemen. Minimale orderwaarde € 799 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 02.11.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
Hij is inderdaad vrij te gebruiken, maar ik wilde mensen graag stimuleren om voor het fullhd scherm te gaanCoren79 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:57:
[...]
Voor zover ik kan zien kan ik deze vrij gebruiken, dus vanavond ga ik een xps17 bestellen. Overigens wil ik dit doen in combinatie met cashback, dat zou geen probleem moeten zijn. Iemand hier ervaringen mee?
EDIT: te laat blijkbaar, al gebruikt... jammer maar helaas, dan maar geen laptopstand >.<
Trust me, it's worth it!
Jammer dat jij 'm niet hebt kunnen gebruiken, maar als hier een code gepost moet je loeisnel zijn. Toch vind ik dat eerlijker dan 't DM systeem. Wel zou er wellicht iets gedaan kunnen worden zodat mensen van buitenaf (non-members) niet even snel een code komen pikken.
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Sorry, ik heb deze gebruikt. Had eerder een andere 10% code toegevoegd aan mijn bestelling. Maar blijkbaar moet je de bestelling meteen doorzetten, anders kan iemand anders deze nog overnemen. Had dit niet gedaan met mijn stomme kop. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe voor jou.Coren79 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:57:
[...]
Voor zover ik kan zien kan ik deze vrij gebruiken, dus vanavond ga ik een xps17 bestellen. Overigens wil ik dit doen in combinatie met cashback, dat zou geen probleem moeten zijn. Iemand hier ervaringen mee?
Is niet erg hoor, ik kan toch nooit meteen beslissen. Daarbij had ik nog geen definitieve configuratie, was nog aan het wachten op een offerte inclusief een SSD ipv de reguliere (of naast de reguliere) hdd. Kan blijkbaar niet op de site. Offerte binnen en natuurlijk te duur en niet op maat, ssd kan niet naast reguliere schijf. Dus ga ik maar opnieuw configureren, € 40,- korting is ook mooi
Heeft er iemand nog een code voor mij? Ik weet niet of ze morgen nog geldig zijn maar wil proberen alsnog een XPS 17 te bestellen. Mag ook via DM.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zal rond 13.00 een kortingscode posten. aanvragen via DM. gelukkige zal random worden gekozen. Geen gehoor is geen code.
10% korting op een XPS Laptop vanaf €899.
COUPON CODE: 0G0VGW?X3185BV
Geldig t/m 28-10-2011
COUPON CODE: 0G0VGW?X3185BV
Geldig t/m 28-10-2011
Studio & XPS, 10% korting: 6?9Q2VC9J$24T5
Deze code is alleen vandaag nog geldig.
Code per DM toegestuurd! Veel plezier ermee. Let op, uiterlijk vandaag te gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:41:
Hoi,
Als iemand nog een 10% heeft houd ik me aanbevolen!
Verwijderd
Geen matches
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: J$H20?N6FW4GL?
Beste(r) Roy,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken:)
Beste(r) Roy,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Verwijderd
Geen matches
Deze zou ik graag gebruiken!Saturnus schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:35:
Studio & XPS, 10% korting: 6?9Q2VC9J$24T5
Geweldig bedankt hiervoor! Heb mijn XPS 17 net besteld :DDDVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:39:
10% KORTING OP UW XPS
Beste(r) Roy,
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik heb nog twee bonnen over:
10% korting N9QP951PMWGF2V 31-10-2011
10% korting 6GQLV49R558222 31-10-201
Heeft iemand nog een voucher van The Phone House voor mij over?
Super bedankt...TweakersOnly schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:35:
Ik heb nog twee bonnen over:
Heb N9QP951PMWGF2V gebruikt
Verwijderd
Geen matches
Heeft er niemand ervaring met de cashback actie via een Belgische mastercard? Of is dit enkel voor NL van toepassing? Want 20% scheelt wel een hoop. En de prijzen zijn bij Dell België sowieso al duurder.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 23:01 ]
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: 57TMGLDKM?KS2V
Beste(r) Worsteneter,
zeg even wanneer je gebruik hebt, handig voor de rest.
groeten
COUPON CODE: 57TMGLDKM?KS2V
Beste(r) Worsteneter,
zeg even wanneer je gebruik hebt, handig voor de rest.
groeten
Verwijderd
Geen matches
Er staat steeds "vanaf €899", maar de 10% codes werken toch ook onder de €899?
Verwijderd
Geen matches
Maar als ze dat wel zijn, staat er dan ook "vanaf €899" bij?Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:03:
Sommige wel, sommig niet.
Zoals bijvoorbeeld bij die ene langdurende kortingscode in april, daar stond er ook "vanaf €899" bij, maar deze bleek stiekem bij elk bedrag te werken. Lijkt me wel handig om vantevoren te weten.
Nog 5x een 10% korting code over, geldig t/m 31/10 op xps vanaf € 899,-
$638R1$FGRQ13N
2X345CSDCCL5CH
DPTG6Z7?KMSD47
RGH522BMFSSNLQ
NQ6Q8MZ2G9ZHL3
Graag even aangeven wanneer ze gebruikt zijn,
$638R1$FGRQ13N
2X345CSDCCL5CH
DPTG6Z7?KMSD47
RGH522BMFSSNLQ
NQ6Q8MZ2G9ZHL3
Graag even aangeven wanneer ze gebruikt zijn,
[ Voor 4% gewijzigd door wnicolai op 29-10-2011 11:20 ]
Beetje lastig. Als ze door Dell worden aangeboden met de tekst vanaf €899, hoe wil je dan controleren of dat ook zo is? Je kunt ze niet op de site invullen, want dan zijn ze gelijk vervallenVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:09:
[...]
Maar als ze dat wel zijn, staat er dan ook "vanaf €899" bij?
Zoals bijvoorbeeld bij die ene langdurende kortingscode in april, daar stond er ook "vanaf €899" bij, maar deze bleek stiekem bij elk bedrag te werken. Lijkt me wel handig om vantevoren te weten.
ff een stukje vliegen
Je zou ze in kunnen vullen om het te checken, pas bij het echte bevestigen van de order worden ze echt opgebruikt voor over ik gemerkt heb.ArnoudBM schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:26:
[...]
Beetje lastig. Als ze door Dell worden aangeboden met de tekst vanaf €899, hoe wil je dan controleren of dat ook zo is? Je kunt ze niet op de site invullen, want dan zijn ze gelijk vervallen
[removed]
Verwijderd
Geen matches
de bon vervalt pas als je betaalt, ik heb nog 1 bon die ik al meerdere keren heb gebruikt zonder in te loggen, om de sheet te controleren.ArnoudBM schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:26:
[...]
Beetje lastig. Als ze door Dell worden aangeboden met de tekst vanaf €899, hoe wil je dan controleren of dat ook zo is? Je kunt ze niet op de site invullen, want dan zijn ze gelijk vervallen
Aha! Dat verandert de zaak. Nou, dan heb ik nog meer mazzel dat de code die ik heb gebruikt niet ondertussen door iemand anders was weggekaapt!
Misschien is het nuttig om dit soort zaken toch even op te nemen in de TS, want die bevat erg weinig informatie imho. Zo weet ik nog steeds niet waar die bonnen nu precies vandaan komen (iets met nieuwsbrief, maar wie, wanneer, waarom) Had me zelfs ingeschreven voor diverse Dell Nieuwsbrieven, maar na bijna twee weken nog geen nieuwsbrief gezien.
Misschien is het nuttig om dit soort zaken toch even op te nemen in de TS, want die bevat erg weinig informatie imho. Zo weet ik nog steeds niet waar die bonnen nu precies vandaan komen (iets met nieuwsbrief, maar wie, wanneer, waarom) Had me zelfs ingeschreven voor diverse Dell Nieuwsbrieven, maar na bijna twee weken nog geen nieuwsbrief gezien.
ff een stukje vliegen
Verwijderd
Geen matches
Dan moet je ff wat spullen in je mandje zetten (en daarin laten staan), dan komen die nieuwsbrieven met kortingscodes als het goed is vanzelf.ArnoudBM schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:12:
Aha! Dat verandert de zaak. Nou, dan heb ik nog meer mazzel dat de code die ik heb gebruikt niet ondertussen door iemand anders was weggekaapt!
Maar mijn vraag
staat nog steeds.Of laat ik het anders formuleren:Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:09:
[...]
Maar als ze dat wel zijn, staat er dan ook "vanaf €899" bij?
Er schijnen ook 10% kortingscodes te zijn die werken bij elk bedrag, dus ook onder €899. Staat daar dan ook "vanaf €899" bij? Of staat dat alleen bij de codes die daadwerkelijk alleen boven dat bedrag werken?
In het tweede geval is het onderscheid tussen de 2 soorten natuurlijk makkelijk te maken. Als het er echter wel altijd bij staat wordt het een ander verhaal: dan zul je het inderdaad moeten uitproberen ofzo, en hopen dat de code daarbij niet vervalt.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 15:02 ]
Bedankt tweakersonly, deze werkte ook voor mij prima: 10% korting N9QP951PMWGF2V 31-10-2011. En dan in combinatie met hmujc voor ongeveer 400 euro ook een xps voor de vrouw, we zijn er blij mee:) Hopelijk halen we ze niet door elkaar.
Maar wat een ondoorzichtigheid met die prijzen, 30% korting door een beetje te browsen en te wachten. Achja, pik in, het is bijna wintertijd.
Maar wat een ondoorzichtigheid met die prijzen, 30% korting door een beetje te browsen en te wachten. Achja, pik in, het is bijna wintertijd.
Hoi,
Graag per DM
Graag per DM
Een beetje jammer dat niet is aangegeven welke codes gebruikt zijn jongens
Verwijderd
Geen matches
Ik heb er overigens nog een:
B$D$B4RWKQZ126
10%, zonder minimale prijs. Doe er je voordeel mee.
B$D$B4RWKQZ126
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 00:28 ]
Heerlijk goedkoop! Welk type is het geworden?maggoo schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:49:
En dan in combinatie met hmujc voor ongeveer 400 euro ook een xps voor de vrouw
Top! GebruiktVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:18:
Ik heb er overigens nog een:
B$D$B4RWKQZ126
Redelijk standaard voor xps dan:musicfreak schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:48:
[...]
Heerlijk goedkoop! Welk type is het geworden?
Processor 2nd generation Intel® Core™ i3-2310M processor 2.10 GHz
Memory 4096MB (2x2GB) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Wireless Intel® Centrino® Wireless-N 1000
Video Card 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Graphics Card
En dan ben ik verplicht te zeggen met standaard scherm:). Maar goed, toch overkill voor wat er mee gedaan wordt. Heb zelf een iets oudere met iets hogere specs en heb eigenlijk een haat/liefde verhouding met dat ding. Alles is geweldig maar als die fan het op zijn heupen krijgt dan kan ik um wel door mijn doodstille kantoortje smijten. Ben wel benieuwd hoe het met bovenstaande is met de bescheiden processor en nieuwere videokaart, we zullen zien.
Oh, hoop wel dat hmujc doorgaat, na 48 uur nog niets, maar ook voor bijna 500 is het een goeie koop. Maar 400 is natuurlijk smullen:).
Iemand nog een coupon voor vandaag (vanavond) gebruik?
xps laptop van +/- 1000 euro.
Mag zakelijk of thuis gebruik.
Alle bovenstaande zijn allemaal gebruikt.
xps laptop van +/- 1000 euro.
Mag zakelijk of thuis gebruik.
Alle bovenstaande zijn allemaal gebruikt.
[ Voor 17% gewijzigd door mhr-zip op 31-10-2011 08:22 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ik ben ook nog op zoek naar een waardebon, kan ik m'n zusje blij maken.
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een waardebon voor vandaag/vanavond, voor een XPS van +/- 1000 euro
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Voor de liefhebber:
Inderdaad wel raar dat je een bon meerdere keren kan gebruiken. Maar ben er blij mee.Een gebruiker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:33:
[...]
Wel bijzonder dat je hem meerdere keren kunt gebruiken
Heb een het volgende besteld: XPS15z config 2 met Win Pro met de combinatie van de volgende bonnen:
10% kortingscode via Tweakers
€60,- korting via actiepagina
Geen verzend kosten via Dell á €29,-
Cashback via mastercard 20% van bedrag ex BTW
Totaal prijs incl. verzendkosten zou zijn €1198,- uiteindelijk prijs €825,36
Ik heb hier nog een Kortingscode van € 100,00 , welke ingeleverd kan worden bij de aankoop van een XPS 15z. VQN4SLS9FGXR23
Ook ik ben nog voor vanavond op zoek naar een 10% kortingscode voor een XPS 17.
Euro 737,- (+recovery DVD en Advanced-N 6230 bluetooth combo) is wel een hele nette prijs incl. kortingscodes en hmujc cashback.
Alvast bedankt!
Euro 737,- (+recovery DVD en Advanced-N 6230 bluetooth combo) is wel een hele nette prijs incl. kortingscodes en hmujc cashback.
Alvast bedankt!
De cashback actie van haalmeeruitjecard.nl is helaas van de site af. Of kijk ik verkeerd?
Ik kan de actie ook niet meer vinden. Hopelijk komt ie weer terug.DuckDokus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:18:
De cashback actie van haalmeeruitjecard.nl is helaas van de site af. Of kijk ik verkeerd?
Zou t/m vandaag lopen
Inderdaad. Op de homepage stond hij vanochtend nog wel, maar toen ik er op klikte kwam het op een lege pagina terecht.parpes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:23:
[...]
Ik kan de actie ook niet meer vinden. Hopelijk komt ie weer terug.
Zou t/m vandaag lopen
De merchant link naar de Dell site werkt niet meer. Het ziet er niet goed uit.....Ordos20 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Inderdaad. Op de homepage stond hij vanochtend nog wel, maar toen ik er op klikte kwam het op een lege pagina terecht.
Poeh nou komen al die 10% bonnen los ;-).
XPS17 besteld, cashback korting van haalmeeruitjecard.nl gebruikt en 40 euri algemene korting. Al met al betaal ik dus iets van 1.5k voor mijn xps. Waar ik wel een beetje nerveus van wordt: hmujc.nl geeft nog niks aan. Ondanks dat ik de bestelling de 27e geplaatst heb
Thanks voor de korting btw, weet niet meer precies welke code ik gebruikte maar was een algemene code.
XPS17 besteld, cashback korting van haalmeeruitjecard.nl gebruikt en 40 euri algemene korting. Al met al betaal ik dus iets van 1.5k voor mijn xps. Waar ik wel een beetje nerveus van wordt: hmujc.nl geeft nog niks aan. Ondanks dat ik de bestelling de 27e geplaatst heb
Thanks voor de korting btw, weet niet meer precies welke code ik gebruikte maar was een algemene code.
Ik ben wel nieuwsgierig. Ik wil hem namelijk in de bestelling gooien als vervanger van een bijna 5 jaar oud Core2duo desktop systeem (met een GTS8800!)Coren79 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:54:
Poeh nou komen al die 10% bonnen los ;-).
Ik zie wel het bedrag dat ik terug zou krijgen op hmujc maar het is nog niet goedgekeurd. Weten jullie hoe lang dit meestal duurt?
Verwijderd
Geen matches
Een maand tot 2 maanden, zoals in de AV staat. De termijn is vrij lang om te voorkomen dat je cashback int en de laptop vervolgens terugstuurt aldus de wet kopen op afstand.
GP991$V32N$P13
10% korting op een XPS laptop vanaf €899
[ Voor 5% gewijzigd door Rival24 op 31-10-2011 22:22 . Reden: Code is gebruikt :) ]
Bon is al verlopenRival24 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:02:
GP991$V32N$P13
Is het niet mogelijk om dit topic te verplaatsen naar de huiskamer, zodat niet iedereen die op google wat in tikt dit topic te zien krijgt. Maar dat de kortingsbonnen ook echt voor en door tweakers zijn?
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Nou in de meeste gevallen zullen het toch tweakers zijn die de code gebruiken, meestal zijn ze alleen te lui en egoïstisch om even te melden dat de code is gebruikt en even dankjewel te zegen.mhr-zip schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
Bon is al verlopen![]()
Is het niet mogelijk om dit topic te verplaatsen naar de huiskamer, zodat niet iedereen die op google wat in tikt dit topic te zien krijgt. Maar dat de kortingsbonnen ook echt voor en door tweakers zijn?
Verwijderd
Geen matches
Ik wilde nét de XPS15 bestellen toen ik dit topic voorbij zag komen! Ik wil hem natuurlijk graag zo goedkoop mogelijk krijgen.. Is die haalmeeruitjecard actie nog geldig? En zo ja, geldt dit alleen voor de MasterCard of kun je met meer creditcards van de korting genieten? In dat geval moet ik snel even iemand regelen met zo'n kaart, dat scheelt aanzienlijk! Bedankt alvast
Verwijderd
Geen matches
@Brompotje, op de startpagina van haalmeeruitjecard stond: 'geldig t/m 31-10-2011'.
Maar de doorverwijspagina werkte niet en dus kon de korting niet gegeven worden. Ik heb gisteravond meteen gemaild, want dat is natuurlijk belachelijk veel korting en buiten mijn schuld om is dit nu niet doorgegaan!
Wat betreft je vraag over de kaarten, geen idee.
Kijk tevens deze post eens door, wellicht kun je goedkoper uit zijn:
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7"
Via die sheet kwam ik tevens ook terecht op deze kortingsbon!
Ik heb tevens een vraagje voor de rest, hoe kwamen jullie aan die 10% kortingsbonnen? Nieuwsbrieven, aankopen..? En komen deze kortingen nog weer?
Maar de doorverwijspagina werkte niet en dus kon de korting niet gegeven worden. Ik heb gisteravond meteen gemaild, want dat is natuurlijk belachelijk veel korting en buiten mijn schuld om is dit nu niet doorgegaan!
Kijk tevens deze post eens door, wellicht kun je goedkoper uit zijn:
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7"
Via die sheet kwam ik tevens ook terecht op deze kortingsbon!
Ik heb tevens een vraagje voor de rest, hoe kwamen jullie aan die 10% kortingsbonnen? Nieuwsbrieven, aankopen..? En komen deze kortingen nog weer?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 14:12 ]
Het is een aktie van mastercard dus werkt niet met andere credit cards. Het is verder inderdaad raar dat ze de t/m niet echt zo uitgevoerd hebben en er een tot van gemaakt hebben. Ik heb mijn XPS17 gelukkig wel al gekocht (woensdag komt ie binnen) met die korting want het scheelt natuurlijk wel heel erg veel.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:21:
@Brompotje
[removed]
Verwijderd
Geen matches
Dat heb je dan goed voor mekaar, want het scheelt inderdaad ontzettend veel!redwing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:33:
[...]
Het is een aktie van mastercard dus werkt niet met andere credit cards. Het is verder inderdaad raar dat ze de t/m niet echt zo uitgevoerd hebben en er een tot van gemaakt hebben. Ik heb mijn XPS17 gelukkig wel al gekocht (woensdag komt ie binnen) met die korting want het scheelt natuurlijk wel heel erg veel.
Mocht er nog iemand in het bezit zijn van bijv. een geldige 10% kortingsbon voor de Dell XPS 15, zou je mij dan een groot plezier willen doen door mij deze via een dm te sturen. Het scheelt namelijk echt gewoon veel geld. Thanks.
Als ik hem heb en ik er aan denk zal ik je een DMtje sturen met mijn indrukken als halve laptop leekOrdos20 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:01:
[...]
Ik ben wel nieuwsgierig. Ik wil hem namelijk in de bestelling gooien als vervanger van een bijna 5 jaar oud Core2duo desktop systeem (met een GTS8800!)
Die van mij komt ook morgen binnen. Heb alleen nog niets vernomen op de hmujc site over cashback. Wel gekeken onder contact servicedesk en daar staat aangegeven dat je beter tot max 10 dagen kunt wachten. Dus dat wordt nog even wachten voor me, zal vast goedkomen.redwing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:33:
[...]
Het is een aktie van mastercard dus werkt niet met andere credit cards. Het is verder inderdaad raar dat ze de t/m niet echt zo uitgevoerd hebben en er een tot van gemaakt hebben. Ik heb mijn XPS17 gelukkig wel al gekocht (woensdag komt ie binnen) met die korting want het scheelt natuurlijk wel heel erg veel.
Bij mij staat het bedrag er wel al op alleen moet het nog worden goedgekeurd (26-10 besteld). Maar ik zag ook dat het bij sommige mensen allemaal heel snel er op staat maar dat het ook een paar weken kan duren. Waar dat nu precies aan ligt weet ik zo ook niet. Op de site zeggen ze 10 dagen te wachten voordat je contact op gaat nemen.Tylocke schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:01:
[...]
Die van mij komt ook morgen binnen. Heb alleen nog niets vernomen op de hmujc site over cashback. Wel gekeken onder contact servicedesk en daar staat aangegeven dat je beter tot max 10 dagen kunt wachten. Dus dat wordt nog even wachten voor me, zal vast goedkomen.
[removed]
Verwijderd
Geen matches
Dank u! Das dan weer jammer.. Dan gaan we verder op zoek naar koopjes!redwing schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:33:
[...]
Verwijderd
Geen matches
Iemand heel toevallig nog een 10% kortingscode van Dell (uit de nieuwsbrief)? Graag een dm anders. Thanks!
Nou, is al te laatCoren79 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:49:
[...]
Als ik hem heb en ik er aan denk zal ik je een DMtje sturen met mijn indrukken als halve laptop leek
Heb vorige week de xps 15 bestelt en gebruik gemaakt van één van de 10% kortingen van deze draad. Vandaag al een officiele aanbieding gekregen van 10%, beetje laat, maar nu kan iemand anders er misschien wat mee.
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: SMDRL35VPS6NDF
10% KORTING OP UW XPS
Nounounou, dankzij hmujc en dit topic voor 403 euro en een beetje een xps erbij. En als extra bonus ook nog een backlit keyboard (net even in het donker zitten spelen, mooi spul) en bluetooth van dell. Had ik echt niet besteld, maar mij hoor je niet klagen:)
En nog geen uur na aflevering de volgende kortingsbon in de mail:
JX9H3ZQK8?$W30, geldig voor een xps laptop vanaf 899,-.
En nog geen uur na aflevering de volgende kortingsbon in de mail:
JX9H3ZQK8?$W30, geldig voor een xps laptop vanaf 899,-.
THX! Scheelde me weer 80 euro! I.c.m. alle huidige aanbiedingen nu een mooi systeem voor 725 euro!SpeedyKenny schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:14:
Heb vorige week de xps 15 bestelt en gebruik gemaakt van één van de 10% kortingen van deze draad. Vandaag al een officiele aanbieding gekregen van 10%, beetje laat, maar nu kan iemand anders er misschien wat mee.
10% KORTING OP UW XPS
Base: 2nd generation Intel® Core™ i7-2670QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost up to 3.10 GHz
Geheugen: 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Grafische kaart: 2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart
Harde schijf: 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
LCD: 40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Gisteren in de mail gekregen:
F4DD$423LC77FM
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 31.01.12. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
Laat de andere Tweakers even weten als ie niet meer werkt.
F4DD$423LC77FM
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 31.01.12. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
Laat de andere Tweakers even weten als ie niet meer werkt.
Hoe kan je bij zo'n prijs komen? als ik zoiets probeer te zetten kom ik op zo'n 880 euro, en dat is zelfs met een 525M GT en een i5.Yarne schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:28:
[...]
THX! Scheelde me weer 80 euro! I.c.m. alle huidige aanbiedingen nu een mooi systeem voor 725 euro!
Base: 2nd generation Intel® Core™ i7-2670QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost up to 3.10 GHz
Geheugen: 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 4.096]
Grafische kaart: 2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart
Harde schijf: 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
LCD: 40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Geen matches
Bij Dell kun je vier soorten XPS 15 kiezen die je na selecteren nog enigszins kunt aanpassen. Omdat Dell t/m 03-11-11 met korting op hun site stunten is het verstandiger een wat duurdere laptop aan te schaffen (en dat is dus ook net wat ze willen haha). Voor de gemakkelijkheid heb je hier de link.kKaltUu schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:58:
[...]
Hoe kan je bij zo'n prijs komen? als ik zoiets probeer te zetten kom ik op zo'n 880 euro, en dat is zelfs met een 525M GT en een i5.
Yarne koos dus voor de laatste optie (zonder een Full HD scherm (200 euro) nog extra te nemen wat velen wel doen) en dan blijf je dus op 799 euro. Hij kreeg 10% korting (via een nieuwsbrief) en 40 euro korting via deze site. Dan kom je op zo'n 680 euro, dus hij heeft er vast blacklit of zo bijgenomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 14:50 ]
Verwijderd
Geen matches
Voor de mensen die ook niet van de 20% korting bij haalmeeruitjecard gebruik konden maken omdat de link naar Dell niet werkte op de laatst geldende dag!!!
Ik heb meteen gemaild met de vraag of ze mij alsnog die 20% korting kunnen toekennen omdat de fout dus niet bij mij lag. Ik had natuurlijk in de voorwaarden al wel gezien dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor dat soort dingen blablabla... maar ik dacht, wellicht heeft Mastercard een erg goede service. Nou... niet dus!
Ik ontving deze mail als antwoord:
Dank voor uw bericht. De link naar de webwinkel van Dell werkte inderdaad niet correct op 31/10/2011. Helaas kunnen wij achteraf geen cashback korting toekennen.
Wij kunnen alleen cashback korting uitbetalen wanneer een webshop bezocht wordt via een link vanaf de site Haalmeeruitjecard.nl. In dit geval wordt uw aankoop getraceerd door een "cookie". Een cookie is een klein tekstbestand dat door uw internetprogramma op uw computer wordt opgeslagen. Het wordt (onder meer) gebruikt om informatie over de door u bezochte websites bij te houden.
Dit betekent dat als u direct bij een webshop koopt of een link niet corect werkt, uw aankoop niet getraceerd wordt. MasterCard ontvangt geen commissie voor de aangeleverde transactie en u zult derhalve geen cashback korting ontvangen.
Helaas zijn wij niet verantwoordelijk te houden voor het niet correct functioneren van een link.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Haalmeeruitjecard.nl
Op het moment kun je alleen nog maar 3% korting ontvangen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dus voor mij wordt het afwachten op weer zo'n zelfde actie of toch een andere laptop aangezien Dell zonder die korting vrij prijzig blijft.
Ik heb meteen gemaild met de vraag of ze mij alsnog die 20% korting kunnen toekennen omdat de fout dus niet bij mij lag. Ik had natuurlijk in de voorwaarden al wel gezien dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor dat soort dingen blablabla... maar ik dacht, wellicht heeft Mastercard een erg goede service. Nou... niet dus!
Ik ontving deze mail als antwoord:
Dank voor uw bericht. De link naar de webwinkel van Dell werkte inderdaad niet correct op 31/10/2011. Helaas kunnen wij achteraf geen cashback korting toekennen.
Wij kunnen alleen cashback korting uitbetalen wanneer een webshop bezocht wordt via een link vanaf de site Haalmeeruitjecard.nl. In dit geval wordt uw aankoop getraceerd door een "cookie". Een cookie is een klein tekstbestand dat door uw internetprogramma op uw computer wordt opgeslagen. Het wordt (onder meer) gebruikt om informatie over de door u bezochte websites bij te houden.
Dit betekent dat als u direct bij een webshop koopt of een link niet corect werkt, uw aankoop niet getraceerd wordt. MasterCard ontvangt geen commissie voor de aangeleverde transactie en u zult derhalve geen cashback korting ontvangen.
Helaas zijn wij niet verantwoordelijk te houden voor het niet correct functioneren van een link.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Haalmeeruitjecard.nl
Op het moment kun je alleen nog maar 3% korting ontvangen, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dus voor mij wordt het afwachten op weer zo'n zelfde actie of toch een andere laptop aangezien Dell zonder die korting vrij prijzig blijft.
10% KORTING Bespaar 10% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. 2LX6?M3XDMG8FL (Vervalt op 31.01.12)
Geldt voor geselecteerde gameaccessoires en games. De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen.
Geldt voor geselecteerde gameaccessoires en games. De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen.
Bespaar 10% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. 9H352WB$XLLQC3 (vervalt op 31.01.12)
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde electronics en accessoires (deze aanbieding geldt niet voor tv’s, gps-systemen en gameconsoles). De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 31.01.12.
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde electronics en accessoires (deze aanbieding geldt niet voor tv’s, gps-systemen en gameconsoles). De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 31.01.12.
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Zit er nog een leuke actie aan te komen ?
Verwijderd
Geen matches
Dat vraag ik mij ook af.. ik gok dat de nieuwe lichting maandag of dinsdag pas komt.
Aangezien ik toch niet op zo'n dure Vostro o.i.d. ga komen:
KBR1V41GTD$NV5
Geef even aan als je hem gebruikt hebt, is wel zo makkelijk.

KBR1V41GTD$NV5
Geef even aan als je hem gebruikt hebt, is wel zo makkelijk.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Is er toevallig iemand die nog een 10% kortingscode over heeft voor een XPS laptop?
Ik wil een xps 15z aanschaffen. Heeft er iemand misschien nog een (10%) coupon voor mij over? Bedankt!
ID
De € 100,00 kortingscode voor een XPS15z die ik vorige week gepost heb is nog niet gebruikt.
Enes_81 in "Dell Waardebonnen Topic"
Enes_81 in "Dell Waardebonnen Topic"
Bedankt, heb m ingezet!
ID
Beste Tweakers,
Hierbij nog wat vouchercodes:
90 euro op alle laptops vanaf 1099 euro: SP60ZBFMN?57SR
60 euro op XPS-laptops vanaf 999 euro: L86DTRHM65D6BF
40 euro op alle orders vanaf 799 euro: LDQ83QKZKW93DR
Deze zijn geldig t/m 9 november 2011.
Hierbij nog wat vouchercodes:
90 euro op alle laptops vanaf 1099 euro: SP60ZBFMN?57SR
60 euro op XPS-laptops vanaf 999 euro: L86DTRHM65D6BF
40 euro op alle orders vanaf 799 euro: LDQ83QKZKW93DR
Deze zijn geldig t/m 9 november 2011.
Wie of wie heeft nog een 10% XPS kortingsbon zodat ik een XPS 17 kan bestellen om mijn oude XPS 1530M vervangen? Thanks!
[ Voor 25% gewijzigd door pipo1000 op 07-11-2011 15:06 ]
Hier ook wel behoefte aan een code voor een XPS15. PM please
Behoefte aan een kortingsbon voor de dell xps 17" 3d.
Graag via DM en ik ben u zeer dankbaar.
Eventueel kerstpakket als ruil
Graag via DM en ik ben u zeer dankbaar.
Eventueel kerstpakket als ruil
[ Voor 15% gewijzigd door nickname89 op 07-11-2011 22:04 ]
Ik zou ook dolgraag een kortingbon willen voor een xps17 laptop.
Mag per mail.
Mijn grootste dank
Mag per mail.
Mijn grootste dank
Als iemand mij kan helpen aan een xps 17 korting krijgt die een dikke kus en een tour op Schiphol, platform en alles, kan die de vliegtuigen aaien en alles eens van de andere kant zien
Dit topic is gesloten.
Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.