Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik maak sinds kort gebruik van jullie forum en het bevalt me wel.

Ik zou graag een advies willen over 2 26" lcd tv's
Het gaat om de Sony kdl-26v4500 en de Panasonic TX-26LXD70
De panasonic heb ik toevallig vorige week werkend gezien met een blu-ray speler, en het beeld was schitterend.
Er zat geloof ik 100hz op.
De sony heb ik niet werkend gezien, dus ik ben benieuwd of iemand dit toestel wel heeft gezien.
Er zit meer techniek op de sony zoals usb, lichtsensor enz

Volgens mij ondersteunen beide toestellen 24p en dat is een must.

Wat adviseren jullie???

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Zelf kijken natuurlijk! ;) Gewoon lekker vergelijken, loop bijvoorbeeld een MediaMarkt binnen en als ze de 26" versie niet hebben, kijk dan eens naar de 32" van de Sony (32v4500). Ik ben naar dezelfde TV aan het kijken (alleen dan dus de 32" ;) ) en ik ben ook gewoon de MediaMarkt ingelopen om te vergelijken.

Heb je deze ook doorgelezen: Welke TV moet ik kopen? ? Hier staan allerlei tips in waar je misschien nog wat aan hebt (niet blindstaren op specs bijv.!)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Natuurlijk zelf gaan kijken, dat is de enige manier. De ene vind de Sony beter, de andere de Panasonic. Ga gewoon eens wat reviews lezen? Heb je bovenstaande sticky gelezen? Dit forum is er in ieder geval niet om je handje vast te houden bij een aankoop, we gaan er vanuit dat je zelf een keuze kan maken :).

Dit topic is gesloten.