Toon posts:

Goede Videokaart voor 400W

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Hej medetweakers :P ,

Ik zit een beetje te zoeken naar een nieuwe videokaart ter vervanging voor mijn 8500GT, die de laatste tijd een beetje raar doet en soms geen beeld meer geeft. En omdat ik de laatste tijd ook steeds wat meer aan het gamen ben vroeg ik me af

Wat nou een goede kaart zou zijn voor 400W?

Ik heb zelf ook al een tijdje rondgezocht naar verschillende kaart en ik kwam uit op een 9600GT of een 4670.
Het liefst heb ik zo veel mogelijk prestatie voor mijn geld.

Alvast bedankt

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 14:07
4870 x2 moet lukken, of anders een GTX 280...

Nee serieus, beetje lastig om te bekijken als we niet weten hoe de rest van je hardware eruit ziet en wat voor voeding het nu eigenlijk is.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Dit kunnen wij natuurlijk niet voor je bepalen. Wij weten niet wat je eisen zijn, wat je budget is, etc. Je noemt nu 2 kaarten die zo'n 3 keer zo snel zijn als je oude kaart. Prima natuurlijk, maar als je genoeg had aan een 8500GT is kan je de helft van het geld in je zak steken.

De link van RappieRappie zal je op weg helpen en zoals daar ook al uitgelegd staat, heeft het geen zin om een topic te openen met dit soort vragen, daar komt vrij snel een slotje op.

Succes met je zoektocht.

specs

Verwijderd

HD4850 imho. Een van de beste bang voor je geld kaartjes atm.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Ook als je je wattage als uitgangspunt neemt.
Sowieso vrij loos om een Wattage te noemen zonder aan te geven wat de rest van je systeem is, dat kan hier en daar tientallen W schelen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.