Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hey,

Ik zoek een goed schema voor het maken van een 10LED knight rider. Nu heb ik hier en daar al gezocht maar hier op het forum zijn de meeste topics van een paar jaar terug en werken de links niet meer. Dus weet iemand misschien een mooi schema, liefst niet met programmeren want dat kan ik (nog) niet.

Bedankt
Dimby

P.S. Hoop dat dit de goede categorie is.

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 14:34
Hallo,

Volgens mij is het niet heel slim als jij hier aan gaat werken. Je laat blijken eigenlijk totaal geen verstand te hebben van elektronica en programmeren. Het gaat dan heel moeilijk worden zoiets te maken. De enige manier is een kant-en-klaar schema na te maken, maar als er dan iets mis gaat kun je er nog nauwelijks iets aan doen zonder kennis. Dus misschien beter eerst wat algemene kennis opdoen van zaken.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Verwijderd

Zoiets kan iedereen wel in elkaar knutselen :)

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 16:21

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Als je een beetje googled kun je best wat knight riders vinden. De eerste link van ODF en daar de 16 led versie is het makkelijkst om te maken en daar hoef je ook niet aan te programmeren.

Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt, eventueel kun je ook een velleman kitje als de mk173 proberen: http://www.vellemanprojec...n/product/view/?id=366626

edit: of die van bootstrap (8 ledjes ipv 6)

[ Voor 6% gewijzigd door Cassettebandje op 29-09-2008 12:50 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 14:06
Of je zou eventueel een Arduino kunnen gebruiken.
Kijk bijvoorbeeld naar mijn topic erover:

[Arduino] Knight Rider 2008 stijl looplicht.

Daar staat ook een link naar een YouTube filmpje ervan.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zelfs hier is het méér dan ééns voorbijgekomen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Nu heb ik hier en daar al gezocht maar hier op het forum zijn de meeste topics van een paar jaar terug en werken de links niet meer
Pagina: 1