Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:18
Ik heb sinds gisteren avond totaal geen bereik meer.

Heb twee nummers van t-mobile (1 postpay en 1 prepay), en met beide heb ik geen bereik meer.
Vind wel handmatig andere providers, maar geen t-mobile meer. Ook met verschillende telefoons geprobeerd..

Iemand meer dit probleem? Vind het nu wel heel erg vervelend worden.

Was gisteren in de regio Nijmegen (Gelderland) daar bijna geen bereik, viel vaak weg,
en nu in de regio Gennep (Noord Limburg 30 km onder nijmegen) en daar totaal geen bereik meer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heeft T-mobile er zelf over te melden? (Ze zijn bereikbaar op 0800 7111; overigens weet ik niet of ze op zondagavond te bereiken zijn.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• don spike
pven schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:42:
Wat heeft T-mobile er zelf over te melden? (Ze zijn bereikbaar op 0800 7111; overigens weet ik niet of ze op zondagavond te bereiken zijn.)
Zijn helaas niet bereikbaar op zondag, gister avond helaas ook maar t|m 17.30 uur.
En heb zelf ook geen vaste aansluiting, dus heb dat ook moeten proberen bij de buren.

Heb ze wel gemaild, maar dat duurt normaal ook enkele dagen voordat je antwoord krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door don spike op 28-09-2008 20:50 ]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:12
Beetje offtopic, maar ik had hetzelfde met UMTS van KPN. Op geen enkel toestel geen bereik meer.

Ik had gebeld, en wat bleek:

Koperdieven hebben de UMTS antennes en kabels gedemonteerd en gestolen! Ze hadden geen idee wanneer er weer UMTS bereik was alhier :'(

Dus zelfs dat komt al voor, dat ze de masten leegplukken van de telecomaanbieders!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• don spike
Jassy schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:30:
Beetje offtopic, maar ik had hetzelfde met UMTS van KPN. Op geen enkel toestel geen bereik meer.

Ik had gebeld, en wat bleek:

Koperdieven hebben de UMTS antennes en kabels gedemonteerd en gestolen! Ze hadden geen idee wanneer er weer UMTS bereik was alhier :'(

Dus zelfs dat komt al voor, dat ze de masten leegplukken van de telecomaanbieders!
Ok, zoiets zou ook al kunnen ja, want als ik bereik heb (meer richting nijmegen), heb ik juist alleen umts en hsdpa bereik..
Terwijl hier die verbindigen slecht zijn en normaal alleen gprs verbinding is.
Dus is het goed mogelijk dat iets mis is met de gprs mast(en).

Want op mijn twee gsm, die geen umts/hsdpa aan kan heeft helemaal geen bereik gehad.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik had hetzelfde thuis vanaf afgelopen donderdag,
Normaal heb ik 3/4 streepjes HSDPA, goed bereik, en toen opeens niets meer, geen service!
Op het moment heb ik weer 2 streepjes HSDPA en is het redelijk stabiel maar het is niet wat het geweest is helaas.
(Rotterdam (Overschie), T-Mobile)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• don spike
Ok bedankt, was eerder lang opzoek naar deze tpoic, maar wist de naam niet precies en kon hem ook niet vinden.
Pagina: 1