Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum] Voorkeuren omtrent tracker

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
In de huidige preferences zijn er nu 2 instellingen beschikbaar voor de tracker: aparte tracker en geen tracker.

Ik heb beiden geprobeerd, maar de aparte tracker was bij mij niet anders (of ik keek er overheen).
Maar daar gaat dit topic niet over, ik heb op GoT namelijk liever geen tracker.

Het is momenteel echter mogelijk, om beide aan te vinken; de aparte tracker en géén tracker.

Is het misschien dan niet verstandiger om van die optie een selectbox te maken, bestaande uit de volgende opties:
Standaard (tracker links), Aparte tracker (tracker rechts, neem aan dat dat bedoeld word met aparte tracker) en geen, omdat je namelijk maar 1 van die drie mogelijke instellingen kan hebben lijkt me.

EDIT:
Misschien is het ook een idee, om de mogelijkheid voor links en gecentreerd weer terug te zetten in de preferences?

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 26-09-2008 00:48 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Met de instelling 'Aparte tracker' wordt bedoeld dat deze niet van de FP wordt overgenomen en dat je deze op het forum dus geheel naar je smaak kunt instellen. Anders wordt het gesynchroniseerd met de tracker van de FP en omgekeerd :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
BalusC schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:47:
Met de instelling 'Aparte tracker' wordt bedoeld dat deze niet van de FP wordt overgenomen en dat je deze op het forum dus geheel naar je smaak kunt instellen. Anders wordt het gesynchroniseerd met de tracker van de FP en omgekeerd :)
Oke op die manier, vermoedde al zoiets, maar kon best zijn dat ik er naast zat natuurlijk.
Maar doordat het dus een andere tracker is dan die op de FP is, mist dus de optie om de tracker rechts te zetten, zoals wel te lezen was in de .plan er over: plan: Nieuwe forumlayout - live. Of heb ik daar overheen gekeken? O+

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 26-09-2008 01:04 ]

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De tracker rechts zetten kan weer met het knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/if/v2/tracker/leftright.gif wat onderaan de tracker zelf zit.

Verwijderd

Zie ook dit topic:

\[fp/feat] Uitklapbaarheid tracker als optie

Ik hoop dat de tracker ook vastgezet kan gaan worden.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jerbro schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:54:
De tracker rechts zetten kan weer met het knopje [afbeelding] wat onderaan de tracker zelf zit.
Hmm, oke, ben ik dus iets te snel geweest om in de preferences te duiken.

Maar nogmaals, daarover gaat dit topic niet, maar over de instelmogelijkheden voor geen of aparte tracker en dat die in een selectie optie beter tot zijn recht komt.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:55:
Zie ook dit topic:

\[fp/feat] Uitklapbaarheid tracker als optie

Ik hoop dat de tracker ook vastgezet kan gaan worden.
Alleen is dat niet waar dit topic over gaat... :)

Nu kan je én aparte tracker aanvinken én je kan aanvinken geen tracker te willen gebruiken (zo heb ik dat nu namelijk). Het lijkt mij logischer, om of het een aan te bieden of het andere... :)

Misschien is het dan ook niet verkeerd om een optie bij de preferences te stoppen (daar verwachtte ik de links-rechts optie) waarbij je de kant van de tracker kan kiezen? :)

EDIT:

Toch maar even een screenshot van wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://xs431.xs.to/xs431/08394/dit-bedoel-ik307.jpg
Zo ziet het er nu uit, als het een dropdown selectie vakje was, kan je bijvoorbeeld denken aan
Standaard - Aan, zelfde tracker als op FP
Apart - Aan, andere tracker dan op FP
Geen - Uit
Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat je een instelling zet voor iets wat je schijnbaar ook nog is niet wilt zien... ;)

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 26-09-2008 01:12 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Misschien is het ook een idee, om de mogelijkheid voor links en gecentreerd weer terug te zetten in de preferences?
Dat is een geheel andere issue, en daar is al een topic over. Desalniettemin komt bij zoiets natuurlijk wel iets meer kijken dan enkel de optie weergeven in je preferences ;)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 01:31:
Dat is een geheel andere issue, en daar is al een topic over. Desalniettemin komt bij zoiets natuurlijk wel iets meer kijken dan enkel de optie weergeven in je preferences ;)
Ik dacht al wel dat daar een topic over zou zijn, vandaar dat ik er geen ander topic over heb gemaakt.
Is het wel duidelijk wat ik bedoel, ik heb een screenshot hierboven gepost over het 'probleem'.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 26-09-2008 11:56 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

GJtje schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:42:
[...]
Is het wel duidelijk wat ik bedoel, ik heb een screenshot hierboven gepost over het 'probleem'.
Ja, en ik ben het er mee eens dat een select met 3 opties beter en duidelijker is (mede omdat de 4e combinatie technisch niet bestaat en dus verwarrend). Ga ik dus aanpassen :)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:53:
Ja, en ik ben het er mee eens dat een select met 3 opties beter en duidelijker is (mede omdat de 4e combinatie technisch niet bestaat en dus verwarrend). Ga ik dus aanpassen :)
Ik ga je bijna kussen... :> :+

En thanks alvast! :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als ik van Tweakers.net naar het Forum ga, komt mijn tracker weer terug. Ook als ik daarna de browser afsluit en direct naar gathering.tweakers.net ga.
Bij mijn voorkeuren stond het ook weer uitgevinkt?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Exorcist schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:30:
Als ik van Tweakers.net naar het Forum ga, komt mijn tracker weer terug. Ook als ik daarna de browser afsluit en direct naar gathering.tweakers.net ga.
Bij mijn voorkeuren stond het ook weer uitgevinkt?
Da's clientside cache, daar moet ik nog een oplossing voor verzinnen. Een harde refresh lost het wel op op betreffende pagina.

Intentionally left blank

Pagina: 1