Toon posts:

MAC OS op een Intel laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb al een aantal sites gelezen dat het mogelijk is om MAC OS (X) te installeren op een Intel PC (of laptop).

Wat moet ik allemaal doen voor ik kan beginnen met het installeren van MAC?
Er zijn een aantal sites (eentje zelfs met een heel project MACx86 heet het volgens mij), maar deze vertellen naar wat ik kan vinden wat anders..

Ik denk zelf dat er een foutje in het bestandssysteem van mijn laptop zit, dit is nu FAT32, maar MAC heeft volgens mij HFS nodig..

Ik ben een keer tot nu toe naar heel veel errors bij een "Kies je installatietaal" scherm gekomen, alleen werkte daar niks (toetsenbord, USB, touchpad)..

Hoop dat iemand wat waardevolle tips heeft:).

Gr Rick

Verwijderd

Het is niet de bedoeling dat je Mac OS op een ander systeem dan een Apple draait. Dit topic zal dan ook geen lang leven geschonken zijn.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:42:
Het is niet de bedoeling dat je Mac OS op een ander systeem dan een Apple draait. Dit topic zal dan ook geen lang leven geschonken zijn.
Jawel hoor, dat mag tegenwoordig besproken worden in Apple talk:
[OSx86] Installatie ervaringen & discussie

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-02 07:07

Sebazzz

3dp

Dan nog staat het topic in het verkeerde forum.
Die het genoemde topic en sites zoals Hackintosh.
Succes!

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:42:
Het is niet illegaal, en tegenwoordig is er gewoon een topic over, het hoort echter niet in Non-Windows Operating Systems

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien de nodige essentiële informatie ontbreekt in de topicstart, gaat dit topic op slot. In [OSx86] Installatie ervaringen & discussie kun links vinden naar websites met diverse installatiehandleidingen. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen (in het goede subforum), maar vermeld dan wel duidelijk de specificaties van je computer, welke release je gebruikt of welk handleiding, wat je zelf al gezocht en gevonden hebt en waarom het niet werkt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.