ElectronicaGigant verwijderd uit shopreview?

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

• justfuelmyfire
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09-2025
Hoi, ik hoop dat ik dit topic goed plaats, 1ste post op GoT, wel al wat langer volg ik tweakers :)

Onlans heb ik een bestelling geplaatst bij de Electronicagigant (Acer Aspire 5930). Voordat ik bestelde heb ik natuurlijk even shopreviews gelezen hier op tweakers, de reacties waren gemengd. Maar uiteindelijk besloot ik toch maar een bestelling te plaatsen.

Ik heb al een tijdje niks gehoord van de electronicagigant omtrent mijn bestelling, terwijl het al wel afgeschreven is. Daarom dacht ik toch nog even shopreviews te lezen hier op tweakers. Maar plotseling blijkt het verwijderd te zijn...

Op de website van de electronicagigant staat/stond een poll; "hoe heeft u ons gevonden?"

Er waren vier opties waaronder Tweakers.net(~70%); maar nu opeens (sinds vandaag) is dit geen optie meer...

Natuurlijk krijg ik nu mijn twijfels over de betrouwbaarheid van deze webshop, vooral ook na het lezen van een ouder topic hier op GoT, en dit Topic, wat in mijn ogen duidelijk nep is.

Mijn vraag is daarom, weet iemand hier meer van/ of heeft iemand ervaring met deze webshop, of hetzelfde probleem.

Vriendelijke groeten,

E

• justfuelmyfire
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09-2025
Hé en ik had de search functie nog gebruikt ook :O
Toch iets gemist denk ik...

Maar bedankt!

Dit topic is gesloten.