franssie schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:11:
[...]
nee hoor, Fortis? Vertrouwen? Sowieso gaan bij de woorden 'de zakenwereld' mijn alarmbellen af. Zeker als het verkeerd gespeld is.
Transparantie svp - zo is de PW een beetje nutteloos, als je - als gebruiker- niet weet hoe de PW werkt heeft het gewoon geen waarde.
Ja, ik zag daar ook al een TR over; ik denk dat je toch even de verschillende FAQ's erbij moet zoeken, want er staat behoorlijk precies uitgelegd in diverse FAQs hoe zaken werken. Als het dan nog onduidelijk is, staan er hier in PW legio topics die uitdiepen hoe de dingen werken.
Tweakers.net is zeer actief met de betrouwbaarheid van de PW onderdelen bezig, en heeft daarom ook de reputatie de meest betrouwbare bron van info te zijn over zowel prijzen als winkels. Pak de verschillende consumentensites er maar eens bij, en zie in vrijwel ieder toic of een computergerelateerd iets verwijzingen terugkomen naar de PW en ShR. Over hoe wij werken is *alles* te vinden, en ook daarmee is T.net uniek in zijn openheid. Dat dit topic überhaupt bestaat is nog zo'n voorbeeld. De zaken die de waarde van de PW maken *zijn* gewoon open.
Ik ben heeeeel erg benieuwd naar de openheid bij Fortis waar jij op doelt, want zonder enige uitleg een naam dumpen is niet echt waardevol.
Bedankt voor het verwijzen naar een 'slip of the finger' als gegronde reden voor je alarmbellen; je beseft dat dat niet serieus te nemen is, en je daarmee ondermijnt dat er ook serieus op je ingegaan wordt? In ieder geval mag je een nieuw topic openen als je het puur over de openheid van T.net wil hebben - hier is dat offtopic - eis ik wel dat je aantoonbaar de FAQ's hebt gelezen en gezocht hebt naar eerdere discussies in PW erover. Als je dat gedaan had, had je je reacties namelijk niet eens geplaatst.