Toon posts:

Advies nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk erover om een nieuw systeem aan te schaffen. Dit mag niet al te duur zijn, maar moet wel redelijk capabel zijn voor games. Ik heb al wat op internet rond gekeken en ben tot het volgende gekomen:

CPU: E7200
Mobo: DFI Lanparty DK P35-T2RS
Gegeugen: 2x 1gb DDR2 Crucial 1066 mhz

Ik ben er nog niet uit welke videokaart ik zal nemen? Kunnen jullie misschien iets aanraden?
De processor wil ik gaan overklokken. Daar heb ik het moederbord ook op gekozen. Er moet dus een andere koeler op. Ik zit te denken aan een Scythe Katana 2. Koelt dit wel voldoende als de cpu overgeklokt is? Voor de voeding dacht ik aan 400 watt. Dat moet toch voldoende zijn?

Alvast bedankt voor de reacties.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ik zou er ook nog een harde schijf en een cd-rom/dvd-speler in zetten.

Het is niet echt de bedoeling meer om advies voor systemen te vragen.
Ga eens zoeken bij online shops, want je geeft heel weinig info.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:25

Thandor

SilverStreak

Zie CSL FAQ - Ik wil een nieuwe PC kopen, welke?, daar staat een HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? in met tips over het samenstellen van een nieuw systeem :). Deze howto is geschreven omdat dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics eigenlijk niet de bedoeling zijn op GoT. Dit topic gaat dus op slot.

Al met al is het een kwestie van benchmarks, reviews en ervaringen lezen. Op basis van die informatie kun je oordelen of een samenstelling goed is of niet :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.