Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zou mijn nummer van Vodafone naar Telfort worden overgezet. Abbo bij Vodafone is nu dus verlopen en er gaat een nieuw abbo in bij Telfort.
Bij alle providers is het goed gegaan, ik kan bellen en gebeld worden, smsen en gesmst worden behalve bij Vodafone. Ik gebeld naar Vodafone, ze kunnen me niet helpen want ik ben geen klant meer daar :S
Kan het zijn dat het langer duurt omdat dit mijn oude provider is?
Ik krijg de melding als ik naar me eigen nummer bel met een Vodafone nummer: "dit nummer is niet in gebruik". Ik kan wel bellen en smsen naar dat Vodafone nummer maar omgekeerd niet.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik heb wel vaker dit soort problemen gehoord bij nummer portering van vodafone, dan hebben ze vergeten het nummer uit hun systeem te verwijderen oid. Anyway, als je dat na 24h nog hebt gewoon nogmaals bellen en dan liefst met een ander toestel zodat ze het kunnen controleren door jou te bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:49:
Ik heb wel vaker dit soort problemen gehoord bij nummer portering van vodafone, dan hebben ze vergeten het nummer uit hun systeem te verwijderen oid. Anyway, als je dat na 24h nog hebt gewoon nogmaals bellen en dan liefst met een ander toestel zodat ze het kunnen controleren door jou te bellen.
Blijf het nog wel de rest van de dag proberen..
De aanbieders zoals AH mobiel, Rabo mobiel, UPC etc (de aanbieders die over een ander netwerk lopen van de 5 bestaande), deze gaan automatisch mee over met de betreffende provider?
KPN (Hi)
Orange
T-mobile
Telfort
Geven geen problemen iig.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem sowieso eens contact op met je provider, waarschijnlijk is er ergens een vinkje nog niet goed gezet.

Daarnaast mag dit ook verder in Ervaringen 2x nummerbehoud, dat is immers de voorloper van dit topic. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.