Okay beetje vreemd probleem, ik heb een netwerkje dat Wireless N capable zou moeten zijn, maar mijn nieuwe Vaio laptop verdomt het op meer dan 54mbps te verbinden...
Router: Asus WL500W
Computers: 1 Sony Vaio VGN FW11E met Vista, en een WinXP desktop PC
Vista laptop z'n wireless adapter is een Intel Wifi Link 5100, zou N moeten zijn maar is 54Mbps
XP desktop heeft eoa vaag chinees fabrikaat USB adaptertje wireless N, haalt 135Mbps (g++ toch)
Heb de Asus net een firmware update gegeven naar v2.0.0.1
Router is ingesteld op Auto voor de mode en de frequentie. Toen ik het met de hand instelde voor 802.11N etc wou de Vaio helemaal niet meer verbinden, zag het netwerk zelfs niet. De XP met chinese adapter had er geen moeite mee...
Heb alleen de driver vd Intel Wifi nog niet geupdate.
Iemand nog suggesties?
Router: Asus WL500W
Computers: 1 Sony Vaio VGN FW11E met Vista, en een WinXP desktop PC
Vista laptop z'n wireless adapter is een Intel Wifi Link 5100, zou N moeten zijn maar is 54Mbps
XP desktop heeft eoa vaag chinees fabrikaat USB adaptertje wireless N, haalt 135Mbps (g++ toch)
Heb de Asus net een firmware update gegeven naar v2.0.0.1
Router is ingesteld op Auto voor de mode en de frequentie. Toen ik het met de hand instelde voor 802.11N etc wou de Vaio helemaal niet meer verbinden, zag het netwerk zelfs niet. De XP met chinese adapter had er geen moeite mee...
Heb alleen de driver vd Intel Wifi nog niet geupdate.
Iemand nog suggesties?