Vostro 1710 en de Studio 15

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-01 01:52
Maar als je mij vraagt, welke systeem mooi is, dan is een XXODD ook erg mooi:
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=339&e=1

Alleen een Asus M50Vm AS016C is ook mooi, alleen de behuizing van XXODD spreekt mij meer aan.
[NBBG] Allround Notebook - september 2008

De lol van XXODD is dat je zelf kan configureren. Maar de ASUS is al heel compleet. Lastig.

(ALS DE TOPIC FOUT IS, WAAR KUNNEN IJ WEL OVER DITJES EN DATJES PRATEN)

[ Voor 19% gewijzigd door Fermion op 22-09-2008 12:48 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fermion schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:46:
Topic was eerder gesloten, onterecht.
Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!, je kunt dan beter eerst contact opnemen met de moderator in kwestie :) .
(ALS DE TOPIC FOUT IS, WAAR KUNNEN IJ WEL OVER DITJES EN DATJES PRATEN)
Ergens anders :+ . Zie ook het CSL beleid, boodschappenlijstjes worden over het algemeen niet gewaardeerd hier :) . Maar uit de Best Buy Guide topicoverzicht kun je heel veel informatie halen waarmee je dan een keuze kunt maken. Dat zal altijd moeilijk blijven, maar met reviews en zoektochten is het meeste zelf te doen :) .

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 22-09-2008 13:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Vostro 1710 of Studio 15

Het is niet de bedoeling om zonder toestemming een nieuw topic over hetzelfde onderwerp te starten. Het is al helemaal niet de bedoeling om een topic te kapen...

Ook deze gaat dicht en ben je het niet met me eens dan kun je me een DM sturen, een mailtje of zoals gambieter aangeeft Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens doorlezen.

Overigens, de TS had geen keuze, hij kreeg het van Dell aangeboden dus een XXODD was al geen optie omdat hij dan een nieuwe laptop moet betalen...

Dit topic is gesloten.