Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ctrl-shift probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik heb een probleem met mn nieuwe laptop (asus)
Telkens als ik hem opstart staan standaard de 'ctrl-shift' functie aan. Dus dat je een '=', krijgt als je een '?' wilt typen etcetera. Als je dan ctrl shift doet staat ie weer goed.
Weet iemand hoe het komt dat dit standaad verkeerd staat ingesteld? Ik gebruik Vista overigens.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Via de taalbalk de boel goed zetten. Even testen welk type het moet zijn (waarschijnlijk US) daarna de sneltoets voor het wisselen uitschakelen. Tenslotte eventueel de hele taalbalk uitschakelen. Dan heb je er nooit weer last van. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die control-shift functie zoals jij deze noemt is waarschijnlijk gewoon de taalinstelling. Gooi gewoon de talen die je niet gebruikt eruit, dan blijft er 1 over en dan heb je niet meer het gezeur dat je per ongeluk van taal switcht. Je hebt er vaak toch maar 1 nodig.
Heb je er meerdere nodig, stel dan de juiste taal als standaard in.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:44

Onbekend

...

Ik denk dat het aan je toetsenbord/taalinstellingen ligt.
Je moet de toetsenbordindelingen die je niet gebruikt weggooien.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft inderdaad niets met je hardware (het registreren van toetsaanslagen) maar met de instellingen van je OS (wat te doen als bepaalde toets ingedruk is).

Neem eens een kijkje in de FAQ van Windows Clients - maar ga aub sowieso niet zo'n karige topic als dit daar openen. In een topicstart hoort minimaal te staan:
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
Gevolg is dus inderdaad een slotje.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.