Google geeft als eerste hit: http://techreport.com/articles.x/12091/1 Zoek gewoon wat benchmarks specifiek voor de gebieden waar je de processor wilt gebruiken (videobewerking, gamen).
[ Voor 3% gewijzigd door asfaloth_arwen op 21-09-2008 15:35 ]
Ik snap het niet zo goed. Bij een plaatje word de E6600 vergeleken met een 5600+ van AMD, dus zal de 6000 X2 van AMD sneller zijn dan de E6600 ?
6000+ is ongeveer even snel als een E6600
De 6000+ verbruikt alleen (veel) meer stroom.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
The e6600 will beat the 6000+ in nearly every application, uses less power, and produces less heat, however the 6000+ is cheaper by like $40. Imo, if you can get a e6750 instead, you can't go wrong.
Zag ik ergens staan
Zag ik ergens staan
PMG FAQ
Met een beetje minimale inzet kun je deze vraag zelf beantwoorden. En als de antwoorden elkaar lijken tegen te spreken, zorg er dan voor dat je je vraag helder genoeg hebt
Lees aub de FAQ, voordat je een topic opent hoor je zelf op zoek te gaan, ook naar eerdere topics. Vind je niets? Dan mag je een topic openen, maar dan moet je minimaal vermelden waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen wel vond en hoe je verder zocht als dat geen gewenste antwoord gaf. Zonder die info kunnen we niet met je meedenken. GoT is geen helpdesk he...
Iig kan een oneliner topicstart als deze per definitie nooit aan die eisen voldoen. Dicht.
Met een beetje minimale inzet kun je deze vraag zelf beantwoorden. En als de antwoorden elkaar lijken tegen te spreken, zorg er dan voor dat je je vraag helder genoeg hebt
Lees aub de FAQ, voordat je een topic opent hoor je zelf op zoek te gaan, ook naar eerdere topics. Vind je niets? Dan mag je een topic openen, maar dan moet je minimaal vermelden waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen wel vond en hoe je verder zocht als dat geen gewenste antwoord gaf. Zonder die info kunnen we niet met je meedenken. GoT is geen helpdesk he...
Iig kan een oneliner topicstart als deze per definitie nooit aan die eisen voldoen. Dicht.
[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 21-09-2008 15:48 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()