Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Headset welk?

Pagina: 1
Acties:

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 21:47
Tweakers ik heb een probleem :O en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb in januari een hele mooie pc gekocht met een Creative X-fi Xtreme music geluidskaart. Maar nou heb ik een probleem. Ik wil er nog wat mooi geluid uit krijgen.

Ik twijfel al een tijdje tussen een aantal overear headsets.
Er zijn natuurlijk heel veel op de markt maar ik heb er paar specifiek uitgekozen en twijfel hier nog tussen.

Het betreft de volgende headset's
  • De Sennheiser HD 555
  • De Sennheiser HD 595
  • De Sennheiser PC 350
  • De Razer Barracuda
  • De Steelsound 5h v2
Mijn budget is tot de 140 euro ongeveer dus maximaal de Razer Barracuda of pc 350.
Nou zit ik te twijfelen of de Steelsound wel in dit Rijtje past qua geluid want, is dit nou wel zo een fantastische headset of valt dat best mee?
Ook heb ik gezocht naar of de plaatsing van de sennheiser HD serie net zo accuraat is als die van de Barracuda of PC series.
Wat is de toegevoegde waarde naast de microfoon van de PC 350?

Ik heb zelf wel wat topics afgezocht alleen ik kon de informatie niet vinden die ik nodig had o.a.:
Dit topic

En naast dit heel wat reviews gelezen, maar die geven allemaal een hoogprijzend beeld van al deze headset's en ze kunnen natuurlijk ook allemaal wel fantastisch zijn.
Maar springt voor games en muziek er iets uit?

Ik zelf dacht aan de pc 350 door de combinatie van een hd headphone + andere driver's.
Maar ik hoorde dus ook van meerdere personen dat de razer barracuda ook geen slechte headset was.En ik las op gamelux dat de steelsound 5hv2 ook niet slecht bevalt.
De HD series staan ertussen omdat ik van muziek kan genieten en ik ook nog een losse microfoon heb dus als het om alleen de microfoon ging had ik wel de pc 350 gekocht.

Ik luister muziek maar ben ook wel te vangen voor een potje css of cod4.
Ik vind dit voor mij met mijn albert heijn bijbaantje toch wel een smak geld dus wil ik het goed uitgeven ook, want je geeft t maar een keer uit toch;). Maar ik wil dus niet geld uitgeven wat t niet waard is bijv.: als ik nu de pc 350 koop, omdat die een microfoon heeft en de rest niet terwijl ik er zelf nog een heb ;) .

Maar nu hoopte ik dat iemand mij even de toegevoegde waarde van de ene headset boven de ander zou kunnen laten zien.

Alvast bedankt voor de moeite _/-\o_
Met vriendelijke groet,
Christian Piet

PS: Sorry voor mijn verschrikkelijke tekstopbouw :P het hekelt mijn leraren ook vreselijk met het schrijven van betoogschriften

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 21:47
Mag slotje op heb de hd 595 op een onkyo home cinema set gekocht ;)