• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02 17:54
threads met belangrijke ervaring verdwijnen zomaar zonder dat je geinformeerd wordt daarover?

Dat een thread niet de kwaliteit heeft (qua verpakking en niet de inhoud) zoals de moderators dat willen kan ik nog begrijpen. Dat ze zomaar verdwijnen zonder dat je hierover geinformeerd wordt kan ik niet begrijpen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Verder kijken dan je neus lang is, hij staat onderaan (je kan 'm ook vinden door op je eigen naam te klikken): I am getting dolby digital out from the coax-out of TV!!!!

The devil is in the details.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:25

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ogen gebruiken;
I am getting dolby digital out from the coax-out of TV!!!!
En als je het dan niet met een moderator eens bent, kan je ze rechtstreeks een DM sturen.

/traag

Alles kan stuk.

• HE1
Was hem kwijt door de sluiting van de thread, en dus de sortering op tijd die niet meer van toepassing was.

Gezien deze thread ook al overbodig is mag hij wat mij betreft ook weg.

Verwijderd

"ook weg." :+

Niet zo snugger... als je op 'My React' had geklikt had je hem gelijk gezien!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 00:49 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niet om het een of ander maar je TV heeft 2 speakers en "suggereert" Dolby-D weer te geven maar in werkelijkheid is van je Dolby-D uit je TV dus 100% niets van waar.

Oftewel; al je apparatuur waar geluid uit moet komen, lekker via je receiver laten lopen en het beeld allemaal naar je TV. Idealiter alle apparatuur via HDMI naar een receiver en vanaf daar 1 HDMI naar je TV; heb je ook geen gedoe met lipsync-issues en dergelijke want dat vangt een goede versterker af.

*kleine edit*
Ik vermoed dat ongeveer je volledige post-history op GoT te baseren is op het verkeerd gebruik/aansluiten/configureren van kabels en apparatuur maar dat kan ik, helaas, niet uit een aantal warrige posts halen.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 18-09-2008 00:57 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HE1
MAX3400 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:54:
Niet om het een of ander maar je TV heeft 2 speakers en "suggereert" Dolby-D weer te geven maar in werkelijkheid is van je Dolby-D uit je TV dus 100% niets van waar.

Oftewel; al je apparatuur waar geluid uit moet komen, lekker via je receiver laten lopen en het beeld allemaal naar je TV. Idealiter alle apparatuur via HDMI naar een receiver en vanaf daar 1 HDMI naar je TV; heb je ook geen gedoe met lipsync-issues en dergelijke want dat vangt een goede versterker af.

*kleine edit*
Ik vermoed dat ongeveer je volledige post-history op GoT te baseren is op het verkeerd gebruik/aansluiten/configureren van kabels en apparatuur maar dat kan ik, helaas, niet uit een aantal warrige posts halen.
Graag niet reageren op de inhoud, daar was deze thread niet voor bedoeld. Ik ben hem aan het re-posten.
Ik reageer hierop in de nieuwe post.

Verwijderd

TS: is de 'thread' kwijt _O-

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? en Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! zijn leuk leesvoer. :P Nouja, goed, dan kan dit verder wel dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.