CSL Beleid - Probleemtopics
Het komt er op neer dat
Complete Systemen & Laptops niet bedoeld is voor de standaard problemen. Zeker niet als het puur en alleen om software gaat, CSL staat immers niet voor niets in de hoofdgroep 'Harde Waren'

.
Jouw probleem hoort ergens in
Softe Goederen thuis

. Echter wil ik je vragen om even de
Registratievoorwaarden / korte FAQ waar je bij het aanmaken van dit account mee akkoord bent gegaan. Daar staat onder andere het volgende:
Probeer het eerst zelf op te lossen. Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Ik lees nergens of je gekeken hebt naar bestanden en/of mappen die opeens extreem gegroeit zijn of opvallend groot zijn. Wat als je met een programma á la TreeSize (of iets in die richting) bekijkt welke mappen het grootste zijn? Etc. Probeer in ieder geval even eerst zelf even te kijken alvorens een topic aan te maken.
Ik ga dit topic in ieder geval sluiten. Ga eerst zelf even een zoektocht starten naar de verloren GB's. Mocht je er écht niet uitkomen dan kun je een topic openen in voorgenoemde hoofdgroep. Let dan wel even op dat je de FAQ van het desbetreffende subforum aldaar doorleest zodat het nieuwe topic in ieder geval wel compleet (ik mis nl. ook essentiële informatie zoals het OS) en goed (titel) is

.