• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
ik heb een packard bell easynote ME35

ik heb juist een schuifopruiming gedaan, maar ipv er schuifruimte wordt vrijgemaakt, wordt er meer afgenome, zodat ik minder schijfruimte kan gebruiken

weet iemand hoe dit komt? :s ik heb al wat opgezocht op internet, maar ik weet niet juist hoe ik het probleem moet omschrijven...

grtz, Iceman

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mogelijk restorepoints die het ding aanmaakt. Kijk eens of je die optie hebt ingeschakeld.

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
ja, maar ik spreek hier over GB's die erbij komen
hij ging van 101 GB vrij naar 94GB vrij :s

met restorepoints, bedoel je dan systeemherstel??

[ Voor 21% gewijzigd door Geforce660 op 15-09-2008 22:12 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid - Probleemtopics
Het komt er op neer dat Complete Systemen & Laptops niet bedoeld is voor de standaard problemen. Zeker niet als het puur en alleen om software gaat, CSL staat immers niet voor niets in de hoofdgroep 'Harde Waren' ;).

Jouw probleem hoort ergens in Softe Goederen thuis :). Echter wil ik je vragen om even de Registratievoorwaarden / korte FAQ waar je bij het aanmaken van dit account mee akkoord bent gegaan. Daar staat onder andere het volgende:
Probeer het eerst zelf op te lossen. Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Ik lees nergens of je gekeken hebt naar bestanden en/of mappen die opeens extreem gegroeit zijn of opvallend groot zijn. Wat als je met een programma á la TreeSize (of iets in die richting) bekijkt welke mappen het grootste zijn? Etc. Probeer in ieder geval even eerst zelf even te kijken alvorens een topic aan te maken.

Ik ga dit topic in ieder geval sluiten. Ga eerst zelf even een zoektocht starten naar de verloren GB's. Mocht je er écht niet uitkomen dan kun je een topic openen in voorgenoemde hoofdgroep. Let dan wel even op dat je de FAQ van het desbetreffende subforum aldaar doorleest zodat het nieuwe topic in ieder geval wel compleet (ik mis nl. ook essentiële informatie zoals het OS) en goed (titel) is :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.