Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lcd panel op vga aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Hey,

Ik heb van een vriend een lcd scherm bemachtigd uit een portable dvd speler.
Nu wil ik dit scherm van voor in men pc inwerken. En een vga kabel op aansluiten.
En achter aan de pc aan sluiten. Nu is het probleem hoe? Ik heb het scherm met bij hoorende
(Steeds aangeslote) printplaten.
Het model is LTA040b343A . Waar ik op google niks wijzer van word.
Ik laad zo snel mogelijk een foto van het scherm op....

En eventueel sorry als dit topic in de verkeerde catigorie staat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laptop LCD aan VGA-kaart
Hier staat denk ik alles wel in dat je nodig hebt.

• yannickmerckx
Terw_Dan schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:43:
Laptop LCD aan VGA-kaart
Hier staat denk ik alles wel in dat je nodig hebt.
Heb ik al gezien... Dit is via een VESA conector op een oude vga .. Ik wil het echt op een vga uitgang aansluiten ( of dvi) En die VESA kan maar 16Bit kleuren aan ..Schiet ik niet veel mee op ... Het is de bedoeling echt crysis vanvoor op men pc te kunnen zien... :p

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Dan heb je het niet goed genoeg gezien, ga maar rustig alle (80?) pagina's doorlezen dan wordt het je vanzelf duidelijk.
Daar wordt aansluiten op VGA, DVI, etc ook uitgebreid behandeld.

• yannickmerckx
SA007 schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:50:
Dan heb je het niet goed genoeg gezien, ga maar rustig alle (80?) pagina's doorlezen dan wordt het je vanzelf duidelijk.
Daar wordt aansluiten op VGA, DVI, etc ook uitgebreid behandeld.
Oei sorry , ik heb enkel de topic start gelezen. Mijn fout !

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 16:21

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Met een beetje geluk kun je een scherm als dit direct op de tv-out van je videokaart aansluiten (als je videokaart dat heeft).

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Je topicstart getuigt van te weinig zelf initiatief, zonder foto's is het voor ons al helemaal zoeken naar een speld in een hooiberg.
Verstandig is om je eerst eens te verdiepen in de verschillende manieren van aansluiten (VGA, DVI, composite, s-Video, component) en te onderzoeken welke mogelijkheden jouw scherm ondersteunt. Wellicht dat het aantal aansluitingen daar wat meer over vertellen, of bepaalde gegevens of onderdelen op de print zelf. Hier is echt wat elektronicakennis voor vereist. Gelukkig is er heel veel info in het bovenstaande topic te vinden. (en ook waarschijnlijk nog wat kleine topics met vergelijkbare problemen)

Mocht je er dan toch niet uitkomen is een nieuw topic prima, maar dan wel duidelijk met wat je al geprobeerd hebt en foto's/schema's.

Zie trouwens ook het stukje in de FAQ wat betreft LCD's:
Elektronica FAQ

[ Voor 7% gewijzigd door _ferry_ op 16-09-2008 17:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.