Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Wat je ook entueel kan doen een Language pack kunnen downloaden en hem zo in het nederlands zetten.
[ Voor 24% gewijzigd door rg-mohwa op 15-09-2008 18:19 ]
Je zou met een NLD moeten kunnen installeren inderdaad.rg-mohwa schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:19:
Als het goed is zou dat moeten werken
Wat je ook entueel kan doen een Language pack kunnen downloaden en hem zo in het nederlands zetten.
Echter: language packs zijn enkel voor Vista Ultimate en Enterprise, niet voor Business
[ Voor 21% gewijzigd door francisp op 16-09-2008 12:11 ]
Wat ik heb gedaan is op Google gezocht naar Vista Business MUI, dan vind je genoeg howto's en linkjes naar de MUI packs voor alle talen, van de servers van Microsoft zelf.
MAAR: het MUI tooltje dat ik had (kon zelfs geen andere vinden) heeft een probleem met Nederlands. Dat ding scant namelijk op een taal met "nl" als string, terwijl dat "nl_NL" zou moeten zijn. Maar via Google ben ik uiteindelijk ook weer op een workaround daarvoor gekomen, door simpelweg in het register een aanpassing te maken. Na reboot was heel Windows in het Nederlands
De linkjes heb ik helaas niet voor je. Wel nog een tip: installeer eerst even Vista SP1 en zorg dat je het MUI voor SP1 download.
edit:
De linkjes:
Howto MUI op Vista Business
Oplossing als je de taal niet kan kiezen
[ Voor 19% gewijzigd door rb338 op 16-09-2008 12:29 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic