Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Ben er weer.
Vandaag gebeld door een uitzendbureau in Oosterhout. Of ik in Dongen bij een klein bedrijfje in aardappels wil werken.
Eigenlijk niet maar als ze datgene betalen wat ik nu ook verdien wil ik het best even doen. Hoor morgen meer daarover.
Kan ik ondertussen verder met werk zoeken.
Werk bij ons loopt af nu. Vandaag vrij en volgende week maar 2 of 3 ochtends werken.
Nog een paar drukke dagen hier. Vanaf maandag ga ik dit topic nog een keer helemaal lezen. Dan even kijken of ik dingen of stappen gemist heb.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Niets meer gehoord daarover.
Wel vorige week gebeld uit Oosterhout om vanmorgen even langs te komen bij Accent.
Oke ik de bus van 8 uur genomen en om half 9 in Oosterhout. Toen had ik dus een half uur om te zoeken, maar dat heeft niet geholpen. Accent niet gevonden en mijn telefoon zei bekijk het maar. :)
Daar het bijna 9 uur was en ik zo wie zo te laat was had ik iets van oke bel wel als ik thuis ben en ben daar een stel uitzendbureaus lang gegaan.
2 hebben binnenkort waarschijnlijk werk voor me. met een ander ga ik dinsdag naar een koekjesfabriek. Oke eigenlijk geen werk wat ik wil maar wel werk.
Nu nog op zoek naar een brommer, want dat zou het wel iets makkelijker maken.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Weer een diepte punt op het werk. :( Ik krijg geen getuigschrift. Hij heeft dat nog nooit gedaan en doet dat nu dus ook niet.

Live long and prosper.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:00
Was een getuigschrift niet wettelijk verplicht? Het moet volgens mij gewoon
Een getuigschrift is een verklaring van je werkgever dat je gedurende een bepaalde periode bij hem in dienst bent geweest. Meestal verstrekt een werkgever uit zichzelf een getuigschrift, maar gebeurt dit niet, dan kun je er zelf om vragen of er zelf een opstellen. Je werkgever is wettelijk verplicht jou een getuigschrift uit te reiken als je daar om vraagt.

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Even een grote schop.
Heb deze week verschillende testen gedaan bij het CWI. Uitslag was een eye-opener.
Deze vrouw met alleen lagere school zit op havo/mbo 4 niveau met de mededeling dat ze op onderdelen zelfs een hoger niveau aan kan. :)
Ook uitslag van de test over mijn karakter. Veel goede punten maar ook nog een stel punten war ik aan kan werken. Zit met lichte faalangst en het feit dat ik mensen te makkelijk over me heen laat lopen.
Er kwam ook uit dat ik graag dingen leer. LOL Ga na de feestdagen op zoek naar cursussen.
Nu nog werk. Maar heb het gevoel dat ook dat wel goed gaat komen

Live long and prosper.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

You go girl! *O*

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1 2 Laatste