Data van externe Harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Voordat ik mijn pc overnieuw aan het installeren was heb ik eerst al mijn data op een externe HDD gezet.
Dit ging allemaal goed dus ik deed de windows cd erin en startte overnieuw op.
Toen ik eenmaal bij het scherm was waar je je partities kan verwijderen en toevoegen (blauwe scherm van windows installatie) was ik vergeten mijn externe hdd eruit te halen.
Hierdoor heb ik perongelijk de partitie verwijderd, maar nog niet geformateerd.

Weet iemand hoe ik deze data terughaal? Ik weet dat dit via een tooltje kan maar heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Bedankt.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02 00:15
GetDataBack :)

Moet je overigens wel letten op hoe je de schijf had geformatteerd, NTFS, FAT, FAT32, etc. Je hebt 2 verschillende clients voor FAT en NTFS.

[ Voor 83% gewijzigd door Avalaxy op 13-09-2008 15:03 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:17

Thandor

SilverStreak

Heb je de OM FAQ - Hoe krijg ik verloren gegane data terug? en OM FAQ - Een paar handige freeware tooltjes er al even op nageslagen? :)

Daar staat het e.e.a. aan informatie en zoektips in. Zeker de moeite waard.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
alt-92 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:55:
Ik kan je topic verplaatsen naar Opslagmedia & I/O Controllers , maar ik denk dat je er verstandiger aan doet om daar eerst even de FAQ door te lezen.
Ik zeg niks :p

[ Voor 20% gewijzigd door WeeJeWel op 13-09-2008 15:05 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Alt92 en Thandor hebben helemaal gelijk, dit is gewoon de FAQ van dit subforum doorlezen of eens de search van GoT gebruiken, dat moet voldoende informatie opleveren om met een beetje geluk de data terug te krijgen. Bij deze gaat dit topic als nog op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.