Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Massale DM ontvangers blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vage titel, ik verklaar het even nader:

Er is in de HK een Tweakmeat gaande voor aanstaande zaterdag, een forumlid heeft een aantal leden massaal ge-dm'ed, om mensen op de hoogte te houden en de datum weer in de gedachten te gooien, en dat is leuk voor even, maar ik ben er klaar mee. Om de zoveel tijd een gele balk stoort gewoon, en ik wil niet DM uitzetten (aangezien dat de enige optie is, zie: blokkeren van user voor DM)

Ik zou graag kunnen zien dat er een mogelijk komt om van dergelijke mass-dm's af te komen. Het is nu afgevangen door een moderator met een verzoek tot het stoppen ermee, maar als dit meerdere malen gebruikt gaat worden voorzie ik gewoon een echt groot probleem

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk is het trouwens zo dat als je DM uitzet, dat je dan alsnog DMs kunt ontvangen als reacties op eerder gestuurde DMs. Daarmee zal je probleem waarschijnlijk dus ook niet opgelost zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:16:
Waarschijnlijk is het trouwens zo dat als je DM uitzet, dat je dan alsnog DMs kunt ontvangen als reacties op eerder gestuurde DMs. Daarmee zal je probleem waarschijnlijk dus ook niet opgelost zijn.
Klopt, de titel ontbreekt dan alleen.

Overigens:
moto-moi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:08:
Kan in de volgende versie van React, en nee, ik weet geen eta van die versie m.b.t. GoT.
Geldt dat dan ook voor mass dm's?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 21:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ja, je kan je dan 'unsubscriben' van bepaalde discussies. Ik heb er nog niet naar gekeken maar het staat iig redelijk hoog op mijn ToDo lijst :)

Intentionally left blank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

/me SmartDoDo geeft crisp een schouderklopje :Y)

Zou een fijne toevoeging zijn als het tzt zover is :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik geloof dat je toch ook die onderwerpen in de Trash-folder kan zetten?
Je krijgt ze wel, maar je krijgt geen notificatie dan meer ;)

Maar ik sta ook wel te wachten op een unsubscribe functie.

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 11-09-2008 23:29 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn zo te zien 2 smaken:

unsubscribe: daarmee verdwijn je als 'participant' en verdwijnt de discussie ook compleet uit je overzicht
ignore: werkt hetzelfde als wanneer je een discussie in de trashcan zou zetten: in je DM overzicht zie je nog wel of er nieuwe berichten zijn maar je krijgt geen notificaties meer

daarnaast zijn er mogelijkheden om een discussie als 'ongelezen' te markeren (eventueel vanaf een bepaald bericht)

in theorie zou een DM-starter ook een mogelijkheid kunnen krijgen om mensen toe te voegen aan een discussie

En dan is er ook nog een mogelijkheid om een discussie op 'closed' te zetten (dan kan niemand er meer op reageren)

al met al aardig wat mogelijkheden, dus het zal wel wat tijd kosten om uit te zoeken wat en hoe we het willen...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Maak gewoon een 1-1 discussie, en een 1 op veel discussie niet mogelijk, daar is IRC goed voor?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of msn, of een nieuw topic....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

1 op meer discussies hebben toch wel hun nut, dus die mogelijkheid ga ik er zeker niet uithalen...

Intentionally left blank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

crisp schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:26:
ignore: werkt hetzelfde als wanneer je een discussie in de trashcan zou zetten: in je DM overzicht zie je nog wel of er nieuwe berichten zijn maar je krijgt geen notificaties meer
Zou mijn voorkeur zijn. Als je een discussie helemaal niet meer kunt zien lijkt me dat niet praktisch. Het is dan wel mogelijk dat je niet meer deelneemt als jouw aandeel in de discussie afloopt en krijg je ook geen meldingen meer. Zo behoud je iig meer controle over de berichten.
daarnaast zijn er mogelijkheden om een discussie als 'ongelezen' te markeren (eventueel vanaf een bepaald bericht)
En ze later niet kunnen vergeten alsnog te reageren? Heel fijn als dat kan :)
in theorie zou een DM-starter ook een mogelijkheid kunnen krijgen om mensen toe te voegen aan een discussie
Alleen de DM-starter? Interessante optie.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Het spijt me Krush :'(

Maar ik zou een knop maken waarbij je jezelf uit een discussie kan afmelden. Dan kan iedereen blijven rondposten die daar wel zin in hebben en dan is het de keuze aan de leze weg te gaan. Moet je wel de lijst subscribers aanpassen.

En als je er dan toch bezig bent, ik zat gister met de desbetreffende massa DM die ik dan weer wel egzellig vind. En ik wou twee mensen erbij toevoegen. Een extra veld daarvoor zou theoretisch handig zijn. Of een idee als "wijzig ontvangers" zou ook een leuke optie zijn. Dan kan je als dm manager mensen weg en toevoegen wat je wilt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mensen toevoegen kan inmiddels, notificatie op per-discussie basis ook. Het compleet 'unsubscriben' waarbij dus ook de betreffende DM helemaal voor jezelf verdwijnt lijkt me overbodig gezien de huidige mogelijkheden.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.