Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

blokkeren van user voor DM

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Mede tweakers,

Kan je ook een blokade als gebruiker zelf zetten zodat je van een bepaalde user geen pm dm meer binnen krijgt?

heb iemand op msn geblocked en die stuurde me nu PM DM en denk ms kan ik hem daar ook mee blokken.

Alvast bedankt

sander

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 19-09-2007 12:06 ]

Lekker zijn is een gave :)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:55

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Je kunt direct messages alleen aan of uit zetten. Dat is eigenlijk de enige optie. :)

[ Voor 5% gewijzigd door mOrPhie op 19-09-2007 12:07 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Laten we, om verwarring te voorkomen, even PM (PushMessage) en DM (Direct Message) uit elkaar houden :P Gebruikers kunnen dus geen PM's versturen, enkel DM's (en maar goed ook :+ ).

Title fix en even je TS ge-edit en een gratis move naar BUG ;)

@Apen-nootjes hieronder: na na na naaaaa na :P

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 19-09-2007 12:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Overigens worden PM's door Mods/Admins verstuurd, DM's daarintegen ook door gebruikers, en deze kan je idd op dit moment alleen blokkeren door deze hele optie uit te schakelen. Je zou hier misschien wel een feature request van kunnen maken?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Kan in de volgende versie van React, en nee, ik weet geen eta van die versie m.b.t. GoT.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.