Asus Eee PC versus Medion Akoya Mini

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 09:06
In de conclusie staat.

De door Batteryeater geregistreerde accu-capaciteit van de tweecellige batterij in de Eee PC 901 bedroeg 50Wh. De Medion had met zijn drie cellen slechts een gemeten capaciteit van 2,43Wh, ruwweg de helft van de Asus-accu

Doet moet waarschijnlijk 24.3 zijn.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-02 21:15

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

reviews: Netbook-test deel 1: Asus Eee PC versus Medion Akoya Mini

Verder hadden de PcMark05-scores best getest kunnen worden op de 1000 en de 1210, een externe monitor aankoppelen met de juiste resolutie had het probleem opgelost.

Zelf kan ik em op m'n 22" aansluiten en draait ie in windows perfect 1680*1050 en met een draadloze desktopset er bij heb je het perfecte kleine computertje (900 in dit geval)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Da's inmiddels Batterijcapaciteit in Netbook-review. Ik ga dit topic daar niet bij mergen, dan wordt het helemaal overzichtelijk en daarom ga ik deze op slot gooien :)
Wiethoofd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:39:
reviews: Netbook-test deel 1: Asus Eee PC versus Medion Akoya Mini

Verder hadden de PcMark05-scores best getest kunnen worden op de 1000 en de 1210, een externe monitor aankoppelen met de juiste resolutie had het probleem opgelost.

Zelf kan ik em op m'n 22" aansluiten en draait ie in windows perfect 1680*1050 en met een draadloze desktopset er bij heb je het perfecte kleine computertje (900 in dit geval)
Me dunkt dat de bruikbaarheid van een netbook aanzienlijk achteruit gaat als je d'r een 22" bij moet meeslepen, dus het lijkt me nogal terecht dat dat soort kunstgrepen niet worden toegepast. Het is immers geen nettop-review. Wil je, als het je echt dwars zit, alsnog even een nieuw topic aanmaken?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.