Sinds 3 juli ben ik gebruiker van HTC TD maar erg enthousiast ben ik tot dusver niet over de gebruiksvriendelijkheid van het toestel. Ik heb het lang geprobeerd om er positief over te worden, maar dat is me tot dusver niet gelukt.
Wat zijn mijn (terugkerende) problemen?
Bellen
- Regelmatig gesprekken missen
- Bij opnemen gesprek wordt de verbinding weer verbroken
- tijdens het bellen gaat het apparaat zelf alle menu's af
- degene ad andere kant vd lijn hoort niets, een pieptoon of blikkerige stem
SMS-en
- het geluid bij binnenkomende smsjes werkt niet
- het geluid bij 'bericht verzonden' werkt niet
- als er een smsje binnenkomt, toont het toestel niet het binnenkomend bericht
Batterij
- niet betrouwbaar, lader moet áltijd mee
- standbytijd op dit moment hooguit drie uur volle batterij, zelfs na hele nacht laden
Ondanks de juiste instellingen bij bovenstaande problemen, krijg ik het gewoon niet zoals ik het zou willen. Ik heb het toestel al een paar keer 'in de reset' gedaan, zelfs de updated versies geinstalleerd, maar niets blijkt te helpen... Ik neig er ernstig naar om het apparaat te verkopen dan wel in te ruilen...
Kortom: HELP!
groet Pauline
ps. graag gedegen advies, en geen gezeur over 'er zijn áltijd mensen die problemen hebben dan wel zoeken'...
Wat zijn mijn (terugkerende) problemen?
Bellen
- Regelmatig gesprekken missen
- Bij opnemen gesprek wordt de verbinding weer verbroken
- tijdens het bellen gaat het apparaat zelf alle menu's af
- degene ad andere kant vd lijn hoort niets, een pieptoon of blikkerige stem
SMS-en
- het geluid bij binnenkomende smsjes werkt niet
- het geluid bij 'bericht verzonden' werkt niet
- als er een smsje binnenkomt, toont het toestel niet het binnenkomend bericht
Batterij
- niet betrouwbaar, lader moet áltijd mee
- standbytijd op dit moment hooguit drie uur volle batterij, zelfs na hele nacht laden
Ondanks de juiste instellingen bij bovenstaande problemen, krijg ik het gewoon niet zoals ik het zou willen. Ik heb het toestel al een paar keer 'in de reset' gedaan, zelfs de updated versies geinstalleerd, maar niets blijkt te helpen... Ik neig er ernstig naar om het apparaat te verkopen dan wel in te ruilen...
Kortom: HELP!
groet Pauline
ps. graag gedegen advies, en geen gezeur over 'er zijn áltijd mensen die problemen hebben dan wel zoeken'...