De 2.1 update is er ook! 
Of niet... Requested resource not found
Of niet... Requested resource not found
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 09-09-2008 21:40 ]
Anoniem: 107960
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 09-09-2008 21:40 ]
Jij ook alcarfreak02 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:33:
Leuke iPods. Ik vind de Aluminium Nano met zwart clickwheel & zwarte rand erg geslaagd , desbetreffende heb ik dan ook besteld.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
[ Voor 27% gewijzigd door .Gertjan. op 09-09-2008 21:54 ]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Dankje, ik zag het net voordat je het postte. Ff wachten op een test of ze echt zo goed zijn. Vind die normale oordopejs echt waardeloos..
R.D50
Compatibility InformationTijn89 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:58:
http://www.apple.com/ipod/inearheadphones/
Wel een microfoon in die in-ears, dus lijkt mij ook wel voor de iPhone bedoeld. Ik ben benieuwd hoe ze zullen worden, ik heb evt wel interesse
Ook benieuwd naar! Dan ga ik morgen naar Amersfoort ipv de Touch online te bestellen!rodian50 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:42:
[...]
Dankje, ik zag het net voordat je het postte. Ff wachten op een test of ze echt zo goed zijn. Vind die normale oordopejs echt waardeloos..
Ik wil hem on-line bestellen, maar zou ik hem morgen al in de Apple-store Den Haag bijv. kunnen krijgen? Dan ga ik natuurlijk ff langs...
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Nogal vreemd? Komen er soms Skype achtige apps naar de iPods oid? Waarom zou je anders een mic. nodig hebben... Toch jammer, had 'm graag besteld voor bij de iPhone.hebron schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:04:
[...]
Compatibility Information
The remote and mic are supported only by iPod nano (4th generation), iPod classic (120GB), and iPod touch (2nd generation). Audio is supported by all iPod models.
🌞🍃
leoaq.fm // Jeune Loop
Anoniem: 131051
Ik moet de rest van het topic nog doorlezen, maar hier toch even snel op reageren. In de apple store is de prijs in euro's al lang minder dan de prijs in dollars. Dus met een eerlijke wisselkoers. Tel daarbij op dat er in de US nog belasting bijkomt en zoveel voordeel had je al lang niet meer.RoD schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:09:
[...]
Hmm, dan hebben ze in ieder geval een klein beetje rekening met de wisselkoers gehouden. Dat valt alweer mee. Doorgaans is het een 1:1 verhouding.
Voicerecorder..? De aloude recorder met cassettes..JottemJ schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:11:
[...]
Nogal vreemd? Komen er soms Skype achtige apps naar de iPods oid? Waarom zou je anders een mic. nodig hebben... Toch jammer, had 'm graag besteld voor bij de iPhone.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
PSN: djmurcielago
Padvinder schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:
Mooi hoor die nieuwe versie van iTunes... maar ehh:
[afbeelding]
Gratis???
Zit jij in een time warp of is 't al vrijdag en heb ik 't nog niet door?Murcielago schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:
Ik krijg m'n iPod Touch maar niet geupgrade naar 2.1 Volgens clickandbuy heb ik al wel betaald, maar nergens krijg ik de update mogelijkheid te zien. Erg vaag zeg.
[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 09-09-2008 22:42 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vroeger in iTunes bij de tags van een TV-serie video: in het engels staat daar "Show" (als in: Prison Break), in het Nederlands stond daar "Tonen"...heb ik ooit nog eens een bugreport van gemaakt. Inmiddels wel goed vertaald naar "Programma" maar het vertalen wordt niet echt gecheckt neePadvinder schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:
[afbeelding]
Gratis???
leoaq.fm // Jeune Loop
Zie hier de reden waarom ik altijd Engelse software draaiPadvinder schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:
[afbeelding]
Gratis???
🌞🍃
Nee, geen timewarp. Heb dat blijkbaar ff gemist. Ik zat er al naar te zoeken, maar kon geen extra opmerking vinden. Nu heb ik em dus al gekocht, maar vrijdag krijg ik em pas.CyBeR schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:41:
[...]
Zit jij in een time warp of is 't al vrijdag en heb ik 't nog niet door?
PSN: djmurcielago
De update 2.1 voor de iPhone zal op vrijdag beschikbaar zijn, ik heb begrepen dat de 2,1 voor de Touch nu al beschikbar is.[...]
Zit jij in een time warp of is 't al vrijdag en heb ik 't nog niet door?
[ Voor 19% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2008 22:58 ]
Vind deze look wel nice. Normaal ben ik niet zo een fan van coverflow (te traag, of ik heb van te weinig albums covers, of moet te lang scrollen, minder duidelijk om een bepaalde artiets te zoeken etc).leokennis schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:13:
De nieuwe visualisers en nieuwe look van iTunes 8:
[afbeelding]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Als je 2x "klikt" met de opneem-toets van de headset van je iPhone skip je een nummer. Of bedoel je dat niet?froggie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
Die oortjes met een afstandbediening zouden erg welkom zijn voor een iPhone. Mijn Nano 2G had ik altijd gewoon los in m'n jaszak waardoor ik eenvoudig kon skippen. Dit is eigenlijk het enige gemis sinds m'n overstap.
Ik begrijp niet echt waarom het niet zou werken, want de meegeleverde oortjes hebben al een mic en een mogelijkheid om de telefoon aan te nemen.
[ Voor 21% gewijzigd door RaijRaij op 09-09-2008 23:07 ]
Past goed bij een roze nanoSmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:02:
Ok ik heb itunes alweer gesloopt, alles is roze geworden
Minder hoog, maar breder. Het is persoonlijk, maar iets langwerpig past naar mijn gevoel beter. Je voelt het in elk geval nooit als je gaat zitten en de jeans misschien wat strak is. Natuurlijk passen ze allebei in jaszakken en hemdzakjes en waar dan ook. Maar ik laat m'n nano 2G altijd gemakkelijk in m'n zakken glijden, waarna ik die nauwelijks meer voel.SmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:26:
ik hoor het argument van past in elke broekzak wel vaker maar de vorige nano was kleiner en zou dus in nog meer broekzakken moeten passen toch? verder was de 2g inderdaad steviger dan de vorige, tenminste zo voelt het
Oh oh Mr. B, oh oh!
320x240 is genoeg voor de Classic imo. Dezelfde resolutie voor de 320x240 is eigenlijk "overkill" (al kan het natuurlijk geen kwaad) voor de Nano. Denk niet dat je het verschil in scherpte tussen de Nano en Classic gaat merken.VincentG schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:32:
iPod classic scherm is (toont) vierkanter, de nieuwe nano schermen rechthoekig. Toch hebben beide een reso van 320x240.
[afbeelding]
[afbeelding]
Scherm van classic is een halve inch groter, maar heeft minder ppi.
Ja, inderdaad. Alleen wel een beetje jammer dat er bijzonder slordig is omgegaan met de vertalingen en / of er een serieuze bug in het bepalen van de taal zit? Mijn iTunes is nu namelijk deels Nederlands en deels Engels? De menu's en alles onder 'Library' en 'Store' is, zoals verwacht, Engels. Het overzicht van playlists is plotseling Nederlands, en ook de tekst en uitleg van de Genius bar is in het Nederlands. Maar dat dan wel weer met uitzondering van de disclaimers, die zijn namelijk weer Engels?Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:48:
[...]
Zie hier de reden waarom ik altijd Engelse software draai
Oh oh Mr. B, oh oh!
hmmzAlso in iTunes 8 is a new set of Terms and Conditions, which may or may not be related to NBC's return to the iTunes Store. For the United States, you may no longer use (or attempt to use) the iTunes Store from outside the territory of the U.S. For example, conceivably, if you normally use the U.S. store, and you're on vacation in the UK, you must use the UK store for the duration of your stay. Apple says that it "may use technologies to verify such compliance." Look out, Sarah Connor.
Dat hebben de standaard iPhone oortjes al toch? Als je muziek speelt dan kun je met 1x knijpen in de microfoon op pauze zetten, en met 2x knijpen naar het volgende nummer.froggie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
Die oortjes met een afstandbediening zouden erg welkom zijn voor een iPhone.
Volgens mij is het gezichtsbedrog. Beide productfoto's over elkaar gelegd (waarbij ik de classic in verhouding heb verkleind) hebben de schermen namelijk nagenoeg dezelfde verhoudingen:VincentG schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:32:
iPod classic scherm is (toont) vierkanter, de nieuwe nano schermen rechthoekig. Toch hebben beide een reso van 320x240.
[afbeelding]
[afbeelding]
Scherm van classic is een halve inch groter, maar heeft minder ppi.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ja vraag ik me ook af. Ik zit ook altijd op een us account, ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze er achterkomen.lowfi schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:40:
[...]
hmmz
Gaan ze hier achter komen? Ik gebruik altijd een US account.
Anoniem: 117098
Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:48:
[...]
Zie hier de reden waarom ik altijd Engelse software draai
Zie hier de reden waarom ik altijd OS X draaiSmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:02:
Ok ik heb itunes alweer gesloopt, alles is roze geworden
Anoniem: 70458
Ik zie hierboven idd staan dat ze maatregelen zullen nemen tegen ongeëigend gebruik van de iTunes store (dus als niet US citizen toch gebruik maken van de US store, dus waarschijnlijk loop je tegen die beperking aan.)Anoniem: 70458 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:30:
ik ga proberen te downgraden!
1. AppleTV synct niet meer. ook niet na factory reset..
2. iTunes speelt geen gehuurde films meer af. (ik heb us account) ik moet itunes 7.5.5 of hoger hebben.
Wat is dat toch altijd een super full HD videokwaliteit, m'n complimenten Apple.Jimmie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:07:
De 'keynote'.
Hij heeft nu opeens weer z'n zwarte shirt aan
of de foto's van de presentatie geven een hele rare belichting van Steve...![]()
Anoniem: 70458
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 70458 op 10-09-2008 00:43 ]
Anoniem: 117098
in de video die je op de site van Apple kunt bekijken zegt Jobs letterlijk: it's the exact same gorgeous display from the old iPod Nano, but now in portrait modeZoefff schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:49:
[...]
Volgens mij is het gezichtsbedrog. Beide productfoto's over elkaar gelegd (waarbij ik de classic in verhouding heb verkleind) hebben de schermen namelijk nagenoeg dezelfde verhoudingen:
[afbeelding]
Probeer je nu sarcastisch te zijn?Dancing_Animal schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:38:
[...]
Wat is dat toch altijd een super full HD videokwaliteit, m'n complimenten Apple.
Maakt dat uit? Gewoon uw muziek nog eens invoeren (en intussen iets anders gaan doenAnoniem: 70458 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:40:
woohoo voor de mensen die willen downgraden!!! http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1504
hmm... shit cannot read itunes library cause its created in newer version!
lets hope i have a good file in my time machine...
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 10-09-2008 01:04 ]
Nee, dat is hier ook echt voor nodig...Dancing_Animal schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:38:
[...]
Wat is dat toch altijd een super full HD videokwaliteit, m'n complimenten Apple.
[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 10-09-2008 01:03 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ze hebben anders zat trailers online staan waar je kunt kiezen. Van iPod tot full HD formaat. Ok, deze keynote gaat wel qua kwaliteit, ze zijn slechter geweest, maar ook hier als je even naar een andere positie gaat is het beeld een tijdje blokkerig. Ik vind het zo zonde. Apple staat voor multimedia en dat alles er altijd mooi uitziet. En dan vind ik dit er niet zo super uitzien.Anoniem: 131051 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:54:
[...]
Probeer je nu sarcastisch te zijn?
[afbeelding]
Hoe amusant denk je dat de rest van de wereld (minus NL) het vindt als ze die dingen in full HD beginnen streamen? Laat staan de apple servers. In veel landen gelden downloadlimieten, en vaak is er sprake van trage adsl verbindingen. (vooral in Amerika) Nederland is nu toevallig dicht bebouwd en overal steekt glasvezel in de grond.
Voor een videostream (waar in feite alleen de boodschap belangrijk is, plaatjes van de iPods vind je genoeg in high res op de apple site, net als demo videos in hoge resolutie van bvb de iPod Touch) vind ik de kwaliteit meer dan goed genoeg.
Ik heb nu 25 GB downloadlimiet en wil voor een simpel presentatietje daar niet 1/6 van kwijt zijn
[...]
Haha ik had mijn kleuren nog op 16 staat vanwege een programma van een tijdje geleden, het is alweer opgelost wel loopt itunes bijna constant vast als ik 2 keer teveel klik ofzoAnoniem: 117098 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:20:
[...]
[...]
Zie hier de reden waarom ik altijd OS X draai
Dat zou ik niet echt oplossen noemenSmooK schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:16:
[...]
Haha ik had mijn kleuren nog op 16 staat vanwege een programma van een tijdje geleden, het is alweer opgelost wel loopt itunes bijna constant vast als ik 2 keer teveel klik ofzo
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Apple kennende: Nee, de meest simpele software features hebben ze niet uitgebracht op oude iPods zoals search ed.Serenity schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:38:
Zou er ook een software update komen voor de oudere iPods zodat die ook Genius playlists kunnen maken?
Anoniem: 212478
Wat denk je zelf? De iPhone is nog instabieler dan de heup van m'n 10 jaar dode oma. Geen hond met een 3G die gaat betalen voor die update
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq