Apple's "Let's Rock" event 9 september 2008

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 13.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

De 2.1 update is er ook! :)

Of niet... Requested resource not found :?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 09-09-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 15:12

aerofreak

Steve Jobs

carfreak02 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:33:
Leuke iPods. Ik vind de Aluminium Nano met zwart clickwheel & zwarte rand erg geslaagd , desbetreffende heb ik dan ook besteld. :)
Jij ook al :P

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb net de Apple Touch 2G - 8GB besteld, als ik mijne heb post ik zo snel mogelijk mijn ervaringen. De levertijd is tussen 11 en 16 september!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:02
Alle geruchten zijn dus uitgekomen.

Nieuwe itunes visualizer is idd de oude magnetosphere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Het lijkt er nu op dat ze voor iTunes voor Windows nu ook eindelijk in een 64bits jasje hebben gegooid... De download heet iTunes864Setup.exe.

De oude 7.7 was gewoon een 32bits versie (in de taskmanager staat hij ook als iTunes *32)...

edit:

Jammer... Nog steeds 32 bit. Hoewel de installer aangaf dat het om een x64 versie ging staat iTunes toch in de process lijst als een 32 bits applicatie... Zonde..

[ Voor 27% gewijzigd door .Gertjan. op 09-09-2008 21:54 ]

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Dankje, ik zag het net voordat je het postte. Ff wachten op een test of ze echt zo goed zijn. Vind die normale oordopejs echt waardeloos..

Ik wil hem on-line bestellen, maar zou ik hem morgen al in de Apple-store Den Haag bijv. kunnen krijgen? Dan ga ik natuurlijk ff langs...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:50
http://www.apple.com/ipod/inearheadphones/

Wel een microfoon in die in-ears, dus lijkt mij ook wel voor de iPhone bedoeld. Ik ben benieuwd hoe ze zullen worden, ik heb evt wel interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:47
Tijn89 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:58:
http://www.apple.com/ipod/inearheadphones/

Wel een microfoon in die in-ears, dus lijkt mij ook wel voor de iPhone bedoeld. Ik ben benieuwd hoe ze zullen worden, ik heb evt wel interesse :)
Compatibility Information

The remote and mic are supported only by iPod nano (4th generation), iPod classic (120GB), and iPod touch (2nd generation). Audio is supported by all iPod models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
rodian50 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:42:
[...]

Dankje, ik zag het net voordat je het postte. Ff wachten op een test of ze echt zo goed zijn. Vind die normale oordopejs echt waardeloos..

Ik wil hem on-line bestellen, maar zou ik hem morgen al in de Apple-store Den Haag bijv. kunnen krijgen? Dan ga ik natuurlijk ff langs...
Ook benieuwd naar! Dan ga ik morgen naar Amersfoort ipv de Touch online te bestellen!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:05
hebron schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:04:
[...]

Compatibility Information

The remote and mic are supported only by iPod nano (4th generation), iPod classic (120GB), and iPod touch (2nd generation). Audio is supported by all iPod models.
Nogal vreemd? Komen er soms Skype achtige apps naar de iPods oid? Waarom zou je anders een mic. nodig hebben... Toch jammer, had 'm graag besteld voor bij de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik mag hopen dat de nieuwe headphones minder snel kapot gaan als de standaard. De standaard headphones kun je echt snel weggooien, als je er dan 80 usd voor betaald is dat nogal zonde :S

Ik ben trouwens helemaal enthousiast over iTunes 8. :) Ik zie een Winamp niet zo snel de Genius feature overnemen omdat het voor een niet-store bijzonder moeilijk is om aan de goede data te komen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

De nieuwe visualisers en nieuwe look van iTunes 8:

Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a1.c23.th.png
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a2.th.png
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a3.a40.th.png
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a4.th.png
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a5.387.th.png
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/a6.th.png

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

RoD schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:09:
[...]

Hmm, dan hebben ze in ieder geval een klein beetje rekening met de wisselkoers gehouden. Dat valt alweer mee. Doorgaans is het een 1:1 verhouding. :)
Ik moet de rest van het topic nog doorlezen, maar hier toch even snel op reageren. In de apple store is de prijs in euro's al lang minder dan de prijs in dollars. Dus met een eerlijke wisselkoers. Tel daarbij op dat er in de US nog belasting bijkomt en zoveel voordeel had je al lang niet meer.

Nu de rest doorlezen, dit is genieten! Hier keek ik al lang naar uit, en ik ben in de wolken. Schitterende nieuwe speeltjes, goede prijzen. Blij dat ik gewacht heb! *O* Hopelijk zijn ze snel beschikbaar. (ja, ik ben een grote iPod fan, can't help it ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
JottemJ schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:11:
[...]

Nogal vreemd? Komen er soms Skype achtige apps naar de iPods oid? Waarom zou je anders een mic. nodig hebben... Toch jammer, had 'm graag besteld voor bij de iPhone.
Voicerecorder..? De aloude recorder met cassettes.. ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 09:24
Wanneer je gridview gebruikt werkt shuffle niet, hebben hier meer mensen last van?
Dit gebeurd bv bij een slimme afspeellijst met bv 3 sterren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 23-06 18:54
Ik weet niet ofdat dit al gepost is maar er staat weer een leuke fout in de Apple-store (BE) :+
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2mecsjo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Die oortjes met een afstandbediening zouden erg welkom zijn voor een iPhone. Mijn Nano 2G had ik altijd gewoon los in m'n jaszak waardoor ik eenvoudig kon skippen. Dit is eigenlijk het enige gemis sinds m'n overstap.
Ik begrijp niet echt waarom het niet zou werken, want de meegeleverde oortjes hebben al een mic en een mogelijkheid om de telefoon aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

Mooi hoor die nieuwe versie van iTunes... maar ehh:

Afbeeldingslocatie: http://upload.ferguson.sohosted.com/gratis.jpg

Gratis??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 27-06 07:59
Ik krijg m'n iPod Touch maar niet geupgrade naar 2.1 Volgens clickandbuy heb ik al wel betaald, maar nergens krijg ik de update mogelijkheid te zien. Erg vaag zeg.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Padvinder schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:

[afbeelding]

:D da's duidelijk besparen op localized strings. 'free = vrij' en 'free = gratis'. "Surely one of those is redundant."
Murcielago schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:36:
Ik krijg m'n iPod Touch maar niet geupgrade naar 2.1 Volgens clickandbuy heb ik al wel betaald, maar nergens krijg ik de update mogelijkheid te zien. Erg vaag zeg.
Zit jij in een time warp of is 't al vrijdag en heb ik 't nog niet door?

[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 09-09-2008 22:42 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

[afbeelding]

Vroeger in iTunes bij de tags van een TV-serie video: in het engels staat daar "Show" (als in: Prison Break), in het Nederlands stond daar "Tonen"...heb ik ooit nog eens een bugreport van gemaakt. Inmiddels wel goed vertaald naar "Programma" maar het vertalen wordt niet echt gecheckt nee 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in één woord: schitterend!

De nieuwe iTunes is prachtig: grid view, coverart is heel wat sneller. Alhoewel ik daar nooit problemen mee had ondanks een mid end computer (C2D 1.8 Ghz, 7600GT) merk ik toch dat bij snel scrollen alle plaatjes meteen zichtbaar zijn (terwijl ze vroeger nog moesten inladen) en alles gewoon nog snappier werkt.

De iTunes+iPod combo stond al zover boven alles wat er beschikbaar was, maar ze gaan gewoon op hun eigen tempo en elan verder en maken hun entertainment divisie echt perfect.

En ja, je hebt steeds kankerende mensen en azijnpissers die beginnen miepen over 'vrijheid' (wtf) en andere zever... Daar heb ik geen boodschap aan. Eénmaal je jezelf open stelt voor wat apple probeert te bereiken en te realiseren, dan pas snap je het... Naadloze bruikbaarheid, integratie, op het gebied van persoonlijke multimedia gaat er niets boven...

Voor mij staat het elke keer meer vast, ik dacht het vroeger al en dat gevoel wordt alleen maar versterkt: voor mij nooit meer iets anders dan iPod.

Maar welke moet ik nu kiezen :X Ze zijn allemaal prima!

8 GB is voor mij voldoende, dus
• Nano 8 GB a 139 euro (zelfs al was het 4 GB dan had ik er nog die prijs voor betaald. De huidige 3G gaat immers ook voor die prijs over de toonbank voor 4GB, dus 8 GB is al helemaal een bonus! Iets meer dan een jaar geleden kocht ik m'n 2GB nano 2G voor 160 euro... :z )
• Touch 8 GB voor 209 euro (koopje, goedkoopste touch was vroeger 270 euro, weliswaar 16 GB, maar dat maakt me toch weinig uit)
• classic 120 GB voor 239 euro

Ben ook heel blij dat ze de iPod Touch nog steeds met een metalen achterkant maken. Dat vond ik net mooier dan de iPhone (ipv zwart of wit) en geeft het net een iets duurzamere indruk. Classy...

Denk dat het eens een Touch wordt, dan koop ik er later nog wel een nano bij... Ze zullen morgen nog wel niet in de winkel liggen zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[afbeelding]

Zie hier de reden waarom ik altijd Engelse software draai :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 27-06 07:59
CyBeR schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:41:
[...]

Nee, geen timewarp. Heb dat blijkbaar ff gemist. Ik zat er al naar te zoeken, maar kon geen extra opmerking vinden. Nu heb ik em dus al gekocht, maar vrijdag krijg ik em pas.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
[...]

De update 2.1 voor de iPhone zal op vrijdag beschikbaar zijn, ik heb begrepen dat de 2,1 voor de Touch nu al beschikbar is.

Ik krijg wel de melding via iTunes dat er een update is voor de Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:19

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik gebruik normaal gesproken altijd de lijst met album art, de indeling die nu vervanging is door album grid. Gelukkig heeft Apple hier aan gedacht en is er nu een optie om album weergave te doen in een normale lijst.

Toch is die album grid niet slecht, heb alleen al weer 1 probleem/nadeel gevonden.
Stel je hebt 5 albums van 1 artiest en je "scrollt" door de album lijst en je klikt op play artist dan speelt iTunes gewoon het eerste album en niet het album wat ik eigenlijk verwachte.
Gelukkig ook hier weer een makkelijke oplossing, klik nog een keer op "play artist" en iTunes springt naar het volgende album.

Ik gebruik last.fm en vind zo genoeg nieuwe muziek, zeker in combinatie met emusic.com
En "Genius" is niks anders dan een last.fm of pandora. Zo echt Genius is het ook niet
Eerste indruk was wat minder.
Speel een cd van Alec Empire. En krijg een top album te zien van Alec Empire die ik nog niet ken. Heel netjes. Klik op de link "Dit album is niet verkrijgbaar in de Ierse music store"
Aaaarggh, laat het me dan niet zien of stuur me door naar meer informatie.
We bekijken nog wel of het echt Genius is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Ik bestel net een 8gb touch.. zie nu bij order status dat er 219eu wordt afgeschreven........? Terwijl bij de "Hartelijk dank voor uw bestelling."-pagina gewoon 209 staat..

Hoe kan dat nou....

Als inscriptie:

"The funnest iPod ever."

[ Voor 19% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 21:51
leokennis schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:13:
De nieuwe visualisers en nieuwe look van iTunes 8:

[afbeelding]
Vind deze look wel nice. Normaal ben ik niet zo een fan van coverflow (te traag, of ik heb van te weinig albums covers, of moet te lang scrollen, minder duidelijk om een bepaalde artiets te zoeken etc).
Lay-out in screen eronder vind ik dan bijv. minder. Zeker bij mixes die uit 1 nummer bestaan, nemen die covers zo veel ruimte in (en heb je er lang niet altijd een cover van).

Wat ik jammer vind bij vrijwel alle muziekspelers is die rating, die je lang niet altijd weg kan krijgen.
Die rating heeft me nog nooit geboeid en dat zal nooit gebeuren ook. Heb dan ook geen behoefte om vaste ruimte voor die 5 sterretjes (of stipjes) (altijd) te zien.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

froggie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
Die oortjes met een afstandbediening zouden erg welkom zijn voor een iPhone. Mijn Nano 2G had ik altijd gewoon los in m'n jaszak waardoor ik eenvoudig kon skippen. Dit is eigenlijk het enige gemis sinds m'n overstap.
Ik begrijp niet echt waarom het niet zou werken, want de meegeleverde oortjes hebben al een mic en een mogelijkheid om de telefoon aan te nemen.
Als je 2x "klikt" met de opneem-toets van de headset van je iPhone skip je een nummer. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 20:00
Ok ik heb itunes alweer gesloopt, alles is roze geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2irwxvt.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door RaijRaij op 09-09-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:19

The_DoubleU

Tweaker in München

SmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:02:
Past goed bij een roze nano :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
haha als ik die er dan bij kreeg van apple dan hoor je mij niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik daarnet in het nano topic schreef:

De nano 4G heeft nu terug die interessante constructie zoals de 2G nano. Namelijk één naadloos (afgeplat) alu buisje. In praktijk trekken ze waarschijnlijk alu buizen (meteen in de juiste vorm of nadien afgeplat) en worden daar stukjes afgezaagd, telkens van het formaat van één iPod.

Die constructie is super duurzaam. Mijn nano 2G is onverwoestbaar. Holle buizen zijn sowieso enorm torsiestijf voor een beperkte wanddikte. De 3G nano had een casing opgebouwd uit twee helften (gelijmd?) en was groter.

Een candybar met de nano 4G vorm is praktisch (past in elke jeanszak, waar dan ook... ik vind dit formaat handiger dan een 3G nano) en erg stevig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
ik hoor het argument van past in elke broekzak wel vaker maar de vorige nano was kleiner en zou dus in nog meer broekzakken moeten passen toch? verder was de 2g inderdaad steviger dan de vorige, tenminste zo voelt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:26:
ik hoor het argument van past in elke broekzak wel vaker maar de vorige nano was kleiner en zou dus in nog meer broekzakken moeten passen toch? verder was de 2g inderdaad steviger dan de vorige, tenminste zo voelt het
Minder hoog, maar breder. Het is persoonlijk, maar iets langwerpig past naar mijn gevoel beter. Je voelt het in elk geval nooit als je gaat zitten en de jeans misschien wat strak is. Natuurlijk passen ze allebei in jaszakken en hemdzakjes en waar dan ook. Maar ik laat m'n nano 2G altijd gemakkelijk in m'n zakken glijden, waarna ik die nauwelijks meer voel.

Maar goed, zoals ik zei, persoonlijk dus. :) En mijn belangrijkste punt is eigenlijk dat deze constructie (naadloze alu behuizing) veel steviger is dan een 3G behuizing, dat is voor mij het belangrijkste. Ik wacht al even om m'n 2G te vervangen, en dit is 'em! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
iPod classic scherm is (toont) vierkanter, de nieuwe nano schermen rechthoekig. Toch hebben beide een reso van 320x240. :o
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1122/store.apple.com/Catalog/regional/emea/nano/img/nano-green.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1122/store.apple.com/Catalog/nl/Images/product-black-classic.jpg

Scherm van classic is een halve inch groter, maar heeft minder ppi.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
VincentG schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:32:
iPod classic scherm is (toont) vierkanter, de nieuwe nano schermen rechthoekig. Toch hebben beide een reso van 320x240. :o
[afbeelding]
[afbeelding]

320x240 is genoeg voor de Classic imo. Dezelfde resolutie voor de 320x240 is eigenlijk "overkill" (al kan het natuurlijk geen kwaad) voor de Nano. Denk niet dat je het verschil in scherpte tussen de Nano en Classic gaat merken.

Het verschil in vorm zal wel komen door verschillende aspect ratio's van de pixels. Anamorphic heet dat geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 09:34

Zoefff

❤ 

Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:48:
[...]

Ja, inderdaad. Alleen wel een beetje jammer dat er bijzonder slordig is omgegaan met de vertalingen en / of er een serieuze bug in het bepalen van de taal zit? Mijn iTunes is nu namelijk deels Nederlands en deels Engels? De menu's en alles onder 'Library' en 'Store' is, zoals verwacht, Engels. Het overzicht van playlists is plotseling Nederlands, en ook de tekst en uitleg van de Genius bar is in het Nederlands. Maar dat dan wel weer met uitzondering van de disclaimers, die zijn namelijk weer Engels?

Geen showstoppers, maar wel slordig. Heel slordig :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Zou kunnen inderdaad. Bij plasma heb je dat ook, dat ze een andere techniek gebruiken als lcd, waardoor 1024x768 oid toch ook gewoon breedbeeld is en er goed uitziet.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Also in iTunes 8 is a new set of Terms and Conditions, which may or may not be related to NBC's return to the iTunes Store. For the United States, you may no longer use (or attempt to use) the iTunes Store from outside the territory of the U.S. For example, conceivably, if you normally use the U.S. store, and you're on vacation in the UK, you must use the UK store for the duration of your stay. Apple says that it "may use technologies to verify such compliance." Look out, Sarah Connor.
hmmz

Gaan ze hier achter komen? Ik gebruik altijd een US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 14:53

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

froggie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
Die oortjes met een afstandbediening zouden erg welkom zijn voor een iPhone.
Dat hebben de standaard iPhone oortjes al toch? Als je muziek speelt dan kun je met 1x knijpen in de microfoon op pauze zetten, en met 2x knijpen naar het volgende nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

VincentG schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:32:
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij is het gezichtsbedrog. Beide productfoto's over elkaar gelegd (waarbij ik de classic in verhouding heb verkleind) hebben de schermen namelijk nagenoeg dezelfde verhoudingen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6WLm5X29uLD0UhPUmGVKLU1k/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Da's idd gezichtsbedrog. Dingen lijken sneller heel hoog dan heel breed, wat komt doordat wij wel heel breed kunnen zien (bijna 180°) maar niet bepaald heel hoog. Zet eens een breedbeeldscherm op z'n zij en kijk dat eens hoog lijken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• VincentG
Wow, bizar, dat gezichtsbedrog. :o
Voordeel van classic is dan wel dat je iPod niet hoeft te kantelen voor wat betere werking van coverflow en het bekijken van video's.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

En over slordig gesproken, duitse teksten op de Nederlandse Apple site maak je natuurlijk ook geen vriendjes mee:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IKaVrwjLvs1fzWoJ8vaeOup6/full.png

:X

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 20:30
De 'keynote'.

Hij heeft nu opeens weer z'n zwarte shirt aan :+
of de foto's van de presentatie geven een hele rare belichting van Steve... ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Jimmie op 10-09-2008 00:09 ]

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 21:33
lowfi schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:40:
[...]

hmmz

Gaan ze hier achter komen? Ik gebruik altijd een US account.
Ja vraag ik me ook af. Ik zit ook altijd op een us account, ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze er achterkomen.

Anoniem: 117098

Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:48:
[...]

SmooK schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:02:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2irwxvt.jpg
Zie hier de reden waarom ik altijd OS X draai :+

Pfff, ik koop ze gewoon alledrie denk ik. :)

Begin met de iPod Touch, en de andere twee laat ik wel eens uit de USA komen of zo. Of toch in elk geval een Touch en een Nano (opslag volume is voor mij niet zo belangrijk, maar de classic blijft natuurlijk een icoon!)

Anoniem: 70458

ik ga proberen te downgraden!

1. AppleTV synct niet meer. ook niet na factory reset..
2. iTunes speelt geen gehuurde films meer af. (ik heb us account) ik moet itunes 7.5.5 of hoger hebben.

Anoniem: 70458 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:30:
ik ga proberen te downgraden!

1. AppleTV synct niet meer. ook niet na factory reset..
2. iTunes speelt geen gehuurde films meer af. (ik heb us account) ik moet itunes 7.5.5 of hoger hebben.
Ik zie hierboven idd staan dat ze maatregelen zullen nemen tegen ongeëigend gebruik van de iTunes store (dus als niet US citizen toch gebruik maken van de US store, dus waarschijnlijk loop je tegen die beperking aan.)

Ik vind het ook niet leuk, maar op zich wel te begrijpen. iTunes is een doorgeefluik voor content van grote tv zenders in Amerika. Daar horen licenties en contracten en regio beperkingen bij.

k*t ik kan ook niet downgraden AAHHHHHH :'(

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 08:51
Jimmie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:07:
De 'keynote'.

Hij heeft nu opeens weer z'n zwarte shirt aan :+
of de foto's van de presentatie geven een hele rare belichting van Steve... ;)
Wat is dat toch altijd een super full HD videokwaliteit, m'n complimenten Apple.

woohoo voor de mensen die willen downgraden!!! http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1504

hmm... shit cannot read itunes library cause its created in newer version!
:-( lets hope i have a good file in my time machine...

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 70458 op 10-09-2008 00:43 ]

Anoniem: 117098

Zoefff schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:49:
[...]

Volgens mij is het gezichtsbedrog. Beide productfoto's over elkaar gelegd (waarbij ik de classic in verhouding heb verkleind) hebben de schermen namelijk nagenoeg dezelfde verhoudingen:

[afbeelding]
in de video die je op de site van Apple kunt bekijken zegt Jobs letterlijk: it's the exact same gorgeous display from the old iPod Nano, but now in portrait mode ;)

Dancing_Animal schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:38:
[...]

Wat is dat toch altijd een super full HD videokwaliteit, m'n complimenten Apple.
Probeer je nu sarcastisch te zijn?
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0357/ScreenShot303.png

Hoe amusant denk je dat de rest van de wereld (minus NL :z ) het vindt als ze die dingen in full HD beginnen streamen? Laat staan de apple servers. In veel landen gelden downloadlimieten, en vaak is er sprake van trage adsl verbindingen. (vooral in Amerika) Nederland is nu toevallig dicht bebouwd en overal steekt glasvezel in de grond.

Voor een videostream waar in feite alleen de boodschap belangrijk is, (plaatjes van de iPods vind je genoeg in high res op de apple site, net als demo videos in hoge resolutie van bvb de iPod Touch) vind ik de kwaliteit meer dan goed genoeg.

Ik heb nu 25 GB downloadlimiet en wil voor een simpel presentatietje daar niet 1/6 van kwijt zijn 8)7
Anoniem: 70458 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:40:
woohoo voor de mensen die willen downgraden!!! http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1504

hmm... shit cannot read itunes library cause its created in newer version!
:-( lets hope i have a good file in my time machine...
Maakt dat uit? Gewoon uw muziek nog eens invoeren (en intussen iets anders gaan doen ;) )

Zo heb ik ook lang op 7.3 gewerkt omdat alles wat er na kwam door één of andere zeldzame bug niet werkbaar was op m'n pc. Ik was lang niet de enige die er last van had (cfr apple forums en algemene google search) maar blijkbaar vond apple het niet belangrijk genoeg om te fixen ;( dus lang op 7.3 gewerkt. Nu met versie 8 heb ik nergens meer last van, dus * Anoniem: 131051 happy.

Anyway, toen ik dus na lang zoeken niets vond om dat probleem met de hogere iTunes op te lossen (laggy interface, haperende en hakkelende iTunes) heb ik ook gedowngrade naar 7.3 en dan heb je idd hetzelfde probleem. Library created in newer version. Gewoon muziek nog eens toevoegen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 10-09-2008 01:04 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik ben nog niet echt zo gecharmeerd van de nieuwe iPod Nano eigenlijk. De geruchten waren dit keer al overduidelijk aanwezig, dus het was niet echt een schok ofzo hoe hij eruit zou gaan zien. Maar ik moet toch nog wel wennen aan het bollen ontwerp. De functionaliteit ziet er iig erg goed uit.

De iPod Touch ziet er wel erg sweet uit. :D
Dancing_Animal schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:38:
[...]

Nee, dat is hier ook echt voor nodig... 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 10-09-2008 01:03 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 08:51
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:54:
[...]

Probeer je nu sarcastisch te zijn?
[afbeelding]

Hoe amusant denk je dat de rest van de wereld (minus NL :z ) het vindt als ze die dingen in full HD beginnen streamen? Laat staan de apple servers. In veel landen gelden downloadlimieten, en vaak is er sprake van trage adsl verbindingen. (vooral in Amerika) Nederland is nu toevallig dicht bebouwd en overal steekt glasvezel in de grond.

Voor een videostream (waar in feite alleen de boodschap belangrijk is, plaatjes van de iPods vind je genoeg in high res op de apple site, net als demo videos in hoge resolutie van bvb de iPod Touch) vind ik de kwaliteit meer dan goed genoeg.

Ik heb nu 25 GB downloadlimiet en wil voor een simpel presentatietje daar niet 1/6 van kwijt zijn 8)7
[...]
Ze hebben anders zat trailers online staan waar je kunt kiezen. Van iPod tot full HD formaat. Ok, deze keynote gaat wel qua kwaliteit, ze zijn slechter geweest, maar ook hier als je even naar een andere positie gaat is het beeld een tijdje blokkerig. Ik vind het zo zonde. Apple staat voor multimedia en dat alles er altijd mooi uitziet. En dan vind ik dit er niet zo super uitzien.
Inhoudelijk is het wel ok. Mooie iPods, nano lijkt toch mee te vallen.

• lowfi
binnenkort als podcast waar de kwaliteit ongetwijfeld beter van zal zijn ;)

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 21:59

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Al meer mensen opgevallen dat de vrije ruimte bij je iPhone 3G nu Gratis ruimte is in iTunes? Bij die balk met audio/video en al die kleurtjes heet de ongebruikte ruimte: gratis. Best wel slordig eigenlijk.

• RaijRaij
Anoniem: 117098 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:20:
[...]

[...]

Zie hier de reden waarom ik altijd OS X draai :+
Haha ik had mijn kleuren nog op 16 staat vanwege een programma van een tijdje geleden, het is alweer opgelost wel loopt itunes bijna constant vast als ik 2 keer teveel klik ofzo

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
SmooK schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:16:
[...]

Haha ik had mijn kleuren nog op 16 staat vanwege een programma van een tijdje geleden, het is alweer opgelost wel loopt itunes bijna constant vast als ik 2 keer teveel klik ofzo
Dat zou ik niet echt oplossen noemen :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Zou er ook een software update komen voor de oudere iPods zodat die ook Genius playlists kunnen maken?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 21:59

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Serenity schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:38:
Zou er ook een software update komen voor de oudere iPods zodat die ook Genius playlists kunnen maken?
Apple kennende: Nee, de meest simpele software features hebben ze niet uitgebracht op oude iPods zoals search ed.

Anoniem: 212478

Wat denk je zelf? De iPhone is nog instabieler dan de heup van m'n 10 jaar dode oma. Geen hond met een 3G die gaat betalen voor die update _O-

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Het event is geweest. Dus het topic kan weer op slot. Voor iTunes 8 en de nieuwe iPod touch (2G) worden er topics gemaakt. De discussie kan dus worden voortgezet in de andere topics in Apple Talk :).

Als er iemand nog een topic wil openen over de nieuwe iPod nano (4G), neem dan even contact op via DM, email of postduif. Nogmaals, dat doen we om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart gaan werken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken