Apple's "Let's Rock" event 9 september 2008

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 13.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/09/apple-event-9th.jpg

Er was nog geen topic over geopend. Dus bij deze dan maar :P. De uitkondiging schreeuwt natuurlijk nieuwe iPods.

De geruchten zijn dan ook dat iTunes 8 aangekondigd zal worden en dat er een nieuwe modellen van de iPod nano en iPod touch zullen worden geïntroduceerd. Misschien zal iPhone software 2.1 ook meteen beschikbaar worden gesteld, het zal i.i.g. aangekondigd worden. Op MacRumors is een aardige samenvatting van de geruchten te vinden.

Het zal beginnen om 10:00 uur lokale tijd. Dat is 19:00 uur in Nederland.

Er zullen waarschijnlijk alleen tekstfeeds zijn. Volgens mij heeft tot nu toe alleen iLounge aangegeven aanwezig te zijn :)
Tekstfeeds zijn beschikbaar op:
http://www.iLounge.com
http://live.gizmodo.com/
http://www.engadget.com/2...k-event-in-san-francisco/
http://www.macworld.com/a...update.html?lsrc=rss_main

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2008 09:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098

Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:49:
Er zullen waarschijnlijk alleen tekstfeeds zijn. Volgens mij heeft tot nu toe alleen iLounge aangegeven aanwezig te zijn :)
Is het voor ons consumenten überhaupt mogelijk om bij zo'n keynote aanwezig te zijn? Ik zou best wel eens naar een Apple keynote willen gaan om het live mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-06 09:07
Ik hoop op the 'Just One More Thing'-macbook update. Maar ik ben bang dat dit een Music-related only event wordt. Evengoed leuk om te volgen. En gaan er wat oude maar leuke artikelen komende weken in de aanbieding bij de verschillende winkels.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 117098 schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:57:
[...]

Is het voor ons consumenten überhaupt mogelijk om bij zo'n keynote aanwezig te zijn? Ik zou best wel eens naar een Apple keynote willen gaan om het live mee te maken :)
Ten eerste is dit geen keynote maar gewoon een aankondiging van 't een of 't ander. Keynotes zijn belangrijke praatjes bij grote events zoals beurzen en conferenties.

En verder: pers zijn in geval van special events of kaartjes kopen voor MWSF of WWDC.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 08-09-2008 20:11 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 20:30
Apple heeft nadrukkelijk tegen de pers gezegd dat dit evenement heel big gaat zijn, das dus echt wel meer dan een nieuwe Nano+Touch en iTunes.

De hele Macbook lijn is verouderd en klaar voor updates bijvoorbeeld.

Stiekem hoop ik dat de CEO van TomTom ook wat leuks te vertellen heeft zoals hoe geweldig het is om met Apple samen te werken blabla en bijhorende leuke Apps :+

[ Voor 10% gewijzigd door Jimmie op 08-09-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jimmie schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:12:
Apple heeft nadrukkelijk tegen de pers gezegd dat dit evenement heel big gaat zijn, das dus echt wel meer dan een nieuwe Nano+Touch en iTunes.
Is het opbouwen van de hype niet standaard? Ze willen immers iets verkopen natuurlijk. En de iPod heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de revival van Apple als merk, dus er nieuwe iPods komen, is dat voor Apple heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jimmie schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:12:

De hele Macbook lijn is verouderd en klaar voor updates bijvoorbeeld.
Dat gaat echt niet gebeuren bij een music event.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 20:30
Roamor schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:14:
[...]

Is het opbouwen van de hype niet standaard? Ze willen immers iets verkopen natuurlijk. En de iPod heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de revival van Apple als merk, dus er nieuwe iPods komen, is dat voor Apple heel belangrijk.
Op macrumors.com stond dat het nogal ongebruikelijk was dat ze dit tegen de pers zeggen. Aandacht is er meestal genoeg voor Apple z'n aankondigingen tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Is me ook ontgaan dat Apple nadrukkelijk aan de pers heeft bekend gemaakt dat dit groots word, ze houden zich nog altijd aan het principe niets zeggen/lekken tot het event.

Lijkt mee eerder dat we dan een soortgelijk iets in oktober krijgen. Plus de reclame die er is, niet op iets wijst wat betrekking heeft tot de macbooks.

Kijk erg uit naar de update van de touch, hopelijk niet alleen een prijsverlaging maar ook wat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202218

Geen nieuwe iPhone update, die komt vrijdag pas! let op mijn woorden!

Het is leuk dat je dat overal gaat crossposten, maar geef dan een bron :)

[ Voor 38% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Zal gewoon een standaard apple event worden.. nieuwe ipods, nieuwe firmware en misschien nog wat nieuwe deals die Apple gesloten heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:03

Hertog

Aut bibat, aut abeat

CyBeR schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:18:
[...]

Dat gaat echt niet gebeuren bij een music event.
Volgens sommige geruchtensites komt er over een paar weken een Mac-gebaseerd event. Of dat waar is of niet, dat er alleen iPod-varianten en iTunes 8 gaat komen morgen lijkt me idd wel een gegeven.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik loop al een week de iPod nano en iPod Touch topics te vervuilen met rumours en mijn analyses van de geruchten :) Blij dat er eindelijk een topic is. :)

De mac interesseert me ook wel, maar vooral de iPods boeien me. En dan vooral de Nano en de Touch (nano is echt een ideale mp3 speler, al sinds hij verscheen, en hij wordt telkens alleen maar beter O+ Helemaal mijn idee van een mediaplayer: flash, dun, stevig en iTunes uiteraard)

Ik kijk dus al lang uit naar morgen, wat volgens mij ook alleen maar over iPods zal gaan. (macbook kan best wel nog een paar maanden wachten tot San Fransisco, vergeet niet dat de macbook de 'budget/instap' notebook is van apple. Geen cutting edge maar iets wat betrouwbaar z'n werk moet doen. Met de huidige specs kan die dan nog wel even verder...)

We kunnen al met grote zekerheid zeggen hoe de nano 4G er zal uitzien (zoals de 2G maar dan met een groter 2.2" scherm er in) Gewoon bij de 2G het wieltje lager zetten, en voor hetzelfde formaat past er prima een beter en groter scherm in waar je al wat video kan mee bekijken.

Hier m'n paintschetsje uit een ander topic
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0255/apple_ipod_nano_2g_2.jpg

Voor de classic hoop ik op prijsverlagingen. Een 80GB voor <200 euro, zou het mogelijk zijn? Van de Touch had ik gehoopt dat ze 'em kleiner zouden maken (3" ipv 3.5") waardoor het meer een iPod wordt ipv een iPhone zonder simkaart. Maakt het onderscheid duidelijker en het formaat handzamer. Dit zal wellicht niet gebeuren aangezien ze waarschijnlijk dezelfde casing als de iPhone zullen aanhouden. Lijkt me logisch, alhoewel ik de metalen en platte achterkant van de huidige Touch prefereer.

Ik ben niet echt toe aan een nieuwe iPod, maar ik wil er wel één. :p Gewoon omdat het leuk is, en omdat ik iPods wel kan appreciëren. :) Dus stel (speculatie) een 8 GB nano voor 140-150, een classic voor <200 en een touch voor misschien wel 220, dan wordt het wel een moeilijke keuze. Liefst zo goedkoop mogelijk, want een iPod kopen die qua prijs te dicht bij de iPhone staat vind ik zonde, en zoveel geld zal ik nooit uitgeven aan een 'gadget'.. Maar 150-180 euro kan prima...

Erg benieuwd naar morgen... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Veel goedkoper zal alles niet worden, maar waarschijnlijk wel nieuwe productlijnen met betere specs, wat de hoge prijs weer weet te compenseren.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-06 11:01
Tekstfeeds zijn beschikbaar op:
http://www.iLounge.com
http://www.engadget.com/2...k-event-in-san-francisco/
http://www.macworld.com/a...update.html?lsrc=rss_main
Ars Technica heeft ook een live-feed.

Ik ben benieuwd wat er vanavond geïntroduceerd gaat worden. Ik hoop dat Apple de classic gaat droppen en dat er een 64GB iPod Touch komt. (En met de 64GB iPod Touch, een 32GB iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 14:53

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

De moviestore naar Nederland lijkt mij wel tof, mooi filmpjes huren met zo'n Apple TV :) Of is dat ondertussen al en heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 12:39
Gewoon huren met je Amerikaanse account is geen probleem hoor.

Enige wat je mist zijn de NL'se ondertitels dus als je die nodig hebt...
Heb het idee dat als dit in NL aangeboden gaat worden de films een stukkie duurder worden dan dat ze in dollars zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
R4NCOR schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:22:
De moviestore naar Nederland lijkt mij wel tof, mooi filmpjes huren met zo'n Apple TV :) Of is dat ondertussen al en heb ik wat gemist?
Ik hoop daar al op sinds het begin van dit jaar. Natuurlijk is het huren in dollars aantrekkelijk maar soms is het wel prettig om ondertiteling te hebben.

Als we een datum in de nabije toekomst krijgen voor de 2.1 update ben ik ook blij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door twixx op 09-09-2008 11:30 ]

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 17-06 14:10
Ik ben ook wel erg benieuwd toch. Alhoewel het mij niet lijkt dat ze heel erg veel nieuws gaan vertellen. Zoals het er nu uitziet lijkt het idd een muziek event te worden en dus iets met de iPod wat allemaal al beetje gelekt is. Macbook Pro en de Macbook worden misschien wel binnenkort vernieuwd, maar volgens mij nu nog niet.

Tevens staat op Macrumors.com ook al echt maaaaaaanden dat je geen ACD moet kopen omdat ze een update verwachten.. Nou, denk dat dat nog steeds wel even duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Valderrama schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:29:
Gewoon huren met je Amerikaanse account is geen probleem hoor.

Enige wat je mist zijn de NL'se ondertitels dus als je die nodig hebt...
Heb het idee dat als dit in NL aangeboden gaat worden de films een stukkie duurder worden dan dat ze in dollars zullen zijn.
Iedere keer die Gift Cards zien te bemachtigen is wel een gedoe hoor. Via eBay is het een hele klus, de meeste kaarten worden boven hun waarde verkocht :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:34

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik hoorde zojuist op het nieuws dat Apple een nieuw soort computer gelanceerd heeft, waarbij alle componenten geïntegreerd zijn in een behuizing: iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 20-01 15:24
:| Serieus?

[ Voor 69% gewijzigd door SImmenga op 09-09-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:37

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ben benieuwd of ze ook met een netbook pctje komen.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik denk het niet, aangezien ze al de Macbook Air hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rob1n schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:42:
Ik denk het niet, aangezien ze al de Macbook Air hebben.
Idd, ze hebben een lichte ultraportable, namelijk de Macbook Air. Eventueel zouden ze daar in een later stadium nog een 11" of zo van kunnen maken, maar verwacht in elk geval geen apple netbook a 300 euro met super lage marges.

Apple vist gewoon in een ander segment, namelijk de mensen die iets meer over hebben voor hun spullen. Het heeft dus geen zin om in die niche met lage marges te springen. Veel werk en levert niets op. Andere computerfabrikanten hebben al aangegeven niet blij te zijn met de netbooks (wegens lage marges) en zijn in die markt dus eerder voorzichtig of afwachtend.

Ze hebben het niet nodig in elk geval. Daarbij komt dat deze presentatie enkel over iPods zal gaan (voor zover we weten en uit de titel kunnen afleiden) dus het heeft weinig zin wild te speculeren over allerhande updates als er geen aanleiding voor is.

Nog een paar uurtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:50:

Apple vist gewoon in een ander segment, namelijk de mensen die iets meer over hebben voor hun spullen.
Dus hebben ze juist dat extra's wat ze van al die andere netbooks zou onderscheiden. Al is dat ding 100-200 euro duurder, met een mooie behuizing zouden ze in dat segment erg succesvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 27-06 20:01

zAo

GPLv2 Fanboy

Toch gok ik op een 10"-12" deveice met evt. multi touch ofzo.
Heeft de CFO pas niet iets laten ontglippen over een 'nieuw' apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
zAo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:57:
De afgelopen 5 Apple evenementen werd dat iedere keer wel geroepen. Het is gewoon wishfull thinking als je het aan mij vraagt.

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 09-09-2008 16:01 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Zou een tablet-pc niet iets voor Apple zijn? Dit in combinatie met een multitouch-touchscreen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
zAo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:57:
Nee, die had het over een "product transition" die zou leiden tot lagere marges. Stel dat het over de iPods gaat, dan zou dat bijv. erop kunnen duiden dat de iPod classic uitgerangeerd wordt en er hogere capaciteit iPod nano's komen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat te vroeg. Flash is gewoon nog relatief te duur t.o.v. harddisk's met hoge capaciteit.

Edit: Steve Jobs had het in het bijbehorende persbericht wel over een nieuw product.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2008 16:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103219

Het lijkt me wel duidelijk dat alles op dit event muziek gerelateerd zal zijn, met name iPods/iPhones en misschien Apple TV. Maar meer ook niet.

Geen laptops/displays/desktops, dat is pas wishful thinking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 27-06 20:01

zAo

GPLv2 Fanboy

Een nieuwe iPhone dan :+

Toch bijzonder dat Apple producten als de 'verouderde' MacBooks en de sterk verouderde Mac Mini gewoon blijft verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170419

Dat nieuwe product zou eventueel de geestelijke opvolger van de Newton zijn, maar dat komt denk ik bij een later event. Naast de nieuwe Nano zal er wel wat geschoven worden met de Classic en Touch. Flashprijzen zijn kelderend, dus prijsverlagingen van de Touch zit erin. De Classic zal denk ik uitgefaseerd worden, hiervoor komt een nieuw harddisk alternatief, een iPod Touch HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:05

Chiron

Moderator Discord
zAo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:23:
Een nieuwe iPhone dan :+

Toch bijzonder dat Apple producten als de 'verouderde' MacBooks en de sterk verouderde Mac Mini gewoon blijft verkopen.
Nieuwe iphone verwacht ik pas met de kerst, een rode of zilveren 32 gig iphone 3g :)

Macbooks krijgen naar verwachting pas in oktober/november een (grote) update, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze op een ipod evenement als dit de aandacht af willen leiden met een refresh van hun macbook lijn.

Die mac mini heeft trouwens wel een baard inmiddels :|

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Nou het is nu wel zeker dat er echt nieuwe producten komen. De Stores zijn namelijk online gesloten wat altijd betekent een update van sommige artikelen..
Ik ben benieuwd wat apple nu weer in petto heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, de Apple Store ligt er nu al uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiron schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:44:
[...]

Die mac mini heeft trouwens wel een baard inmiddels :|
Maar die doet nog altijd prima wat het moet doen, niet? C2Duo, genoeg ram erin, en je hebt een prima en capabele stille en zuinige pc. Wat wil je meer van een apparaatje dat duidelijk bedoeld is als instap? Ik kan me slechtere dingen inbeelden als 'instap' hoor :)

IGP ed hoort gewoon bij het concept, mac mini kopers zijn geen power users. Wat had je verwacht uit dat kleine doosje met één klein fannetje? Een quadcore en 9800GTX?

Wat mij betreft kan de mac mini in z'n huidige vorm nog een jaar doorgaan. Zolang de OSX releases er redelijk vlot op draaien maakt het weinig uit.

Ik ga er misschien nog eens over nadenken om nog eens een mac mini te kopen (ooit gehad maar dan weer verkocht) wegens zuinig en stil.

Maar goed, offtopic dit, het gaat over de iPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:39:
[...]

Maar die doet nog altijd prima wat het moet doen, niet? C2Duo, genoeg ram erin, en je hebt een prima en capabele stille en zuinige pc. Wat wil je meer van een apparaatje dat duidelijk bedoeld is als instap? Ik kan me slechtere dingen inbeelden als 'instap' hoor :)

IGP ed hoort gewoon bij het concept, mac mini kopers zijn geen power users. Wat had je verwacht uit dat kleine doosje met één klein fannetje? Een quadcore en 9800GTX?

Wat mij betreft kan de mac mini in z'n huidige vorm nog een jaar doorgaan. Zolang de OSX releases er redelijk vlot op draaien maakt het weinig uit.

Ik ga er misschien nog eens over nadenken om nog eens een mac mini te kopen (ooit gehad maar dan weer verkocht) wegens zuinig en stil.

Maar goed, offtopic dit, het gaat over de iPods.
Op ten duur gaan mensen de specs toch vergelijken met een Windows PC. Als je een paar jaar dezelfde specs in een Mac Mini stopt zonder de prijs te veranderen, dan gaan veel mensen toch er niet zo blij om zijn :P.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Op welke website zijn die textfeeds nou het beste? Engadget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Bij Media-Markt R'dam zijn de prijzen van:

Shuffle: 35 en 55 EURO
Nano: 111 en 150
Touch: 209, 319 en 429
'normaal': 200 & 300

Dit gaat om de oude modellen.

Ze hebben ook een apart briefje met Ipod 209 EURO, NIET LEVERBAAR. Misschien is dit de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bij de Mediamarkt hebben ze nog geen idee wat voor nieuwe modellen er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-06 16:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Beetje jammer dat er geen video feed is zoals bij het vorige event :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Muthas schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:46:
Bij de Mediamarkt hebben ze nog geen idee wat voor nieuwe modellen er komen.
Bij de MediaMarkt hebben ze sowieso geen idee.

Iemand al zo'n krakende audio-livestream gevonden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

ze zijn onderweg, nog geen livestream gevonden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Er zijn ook geen livestreams. Deze is vanaf morgen te vinden bij de Apple podcast.

Hier is wel een log met foto's. Ze hebben net HD films geintroduceerd om te downloaden.

Edit: En Itunes 8.0 komt vandaag nog online _/-\o_
Nu nog maar wachten op 2.1 firmware :)

[ Voor 19% gewijzigd door MichaelK1985 op 09-09-2008 19:05 ]

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 14:19
damn, steve ziet er dun uit. Er waren al geruchten natuurlijk maar vind dit toch wel zorgwekkend.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/09/apple-lets-rock-011.jpg

Las wel dat hij 'energiek' zou zijn maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Damn, wat lekt er tegenwoordig toch veel uit. Dat gebeurde tot twee jaar geleden nauwelijks. De iTunes 8 geruchten met de Genius Sidebar en de grid zijn dus gewoon waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 25-06 08:51
Ik gok op een nieuw product met een andere naam. Misschien wel de terugkeer van de iPod mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Pixxa schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:07:
damn, steve ziet er dun uit. Er waren al geruchten natuurlijk maar vind dit toch wel zorgwekkend.

[afbeelding]

Las wel dat hij 'energiek' zou zijn maar toch..
Mijn god. Ik schrik er gewoon van. Zie zijn schouders. Dat kan niet goed zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Die trui is gewoon veel te groot :P

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Steve heeft een goede muzieksmaak :D. Bob Dylan, Aretha Franklin, John Mayer, Elvis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 12:39
Is er een videofeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 15-06 15:32
Die gast van Gizmodo kwam op zijn hoogte bij het horen van John Mayer. :+

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 24-06 12:48
Zucht lees is de paar laatste posts, doe is moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Laatst online: 09:54

Thapous

Nee toch niet.

Itunes 8 vanaf vandaag beschikbaar @ apple.com...
Zal wel lokale tijd zijn denk ik.

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Thapous schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
Itunes 8 vanaf vandaag beschikbaar @ apple.com...
Zal wel lokale tijd zijn denk ik.
Denk gewoon na het event.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:02
Genius bar is net zoiets als ministore. Click uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Altijd na zo'n event. iPods aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 15:12

aerofreak

Steve Jobs

yes, daar is de nieuwe Nano :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Jammer, een nieuwe nano. Vond die van nu een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Laatst online: 09:54

Thapous

Nee toch niet.

En de nieuwe Ipod Nano

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/ipodletsrock/ipodletsrock32.jpg

Met, als ik het goed begrijp videofunctie erbij op...

[ Voor 20% gewijzigd door Thapous op 09-09-2008 19:20 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Zoals verwacht/voorspeld dus.. lelijk ding :P Wel met accelerometer net als de iPhone en iPod touch, Genius gebeuren ook vanaf het apparaat, dus dat is wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 07:16
ziet der goed uit, hoop dat ze ook ff nieuwe macbooks gaan releasen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33

scorpie

Supra Addict

t1mmy schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:15:
Zucht lees is de paar laatste posts, doe is moeite.
En leer jij eens "eens" te gebruiken ipv. "is". Het is mega offtopic maar ik erger me er kapot aan.

Verder tot nu toe natuurlijk nog weinig spannends met iTunes 8 en nieuwe Nano en nieuwe normale ipod, maarja, presentatie duurt nog even :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 21:33
Hmm leuke opties maar vind hem niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Dan vond je de 1e 2 ook niet mooi?

Dit is toch gewoon weer een echte nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Muthas schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:21:
Zoals verwacht/voorspeld dus.. lelijk ding :P Wel met accelerometer net als de iPhone en iPod touch, Genius gebeuren ook vanaf het apparaat, dus dat is wel nice :)
Waarschijnlijk is de nieuwe nano in het echt weer prachtig. De iPod nano 3G vond ik ook lelijk, totdat ik hem in het echt zag :)

Het is wel mooi om te zien, hoe ze helemaal los gaan bij Gizmodo als John Mayer gebruikt wordt, ik ben benieuwd wat er gebeurt als hij aan het einde gaat optreden :+

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
lowfi schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:23:
Dan vond je de 1e 2 ook niet mooi?

Dit is toch gewoon weer een echte nano?
vind dat de beeldscherm iets te groot is ( helft van dat ding )

Al vond ik de vorige wel leuk omdat die wat dikker en kleiner was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Wel grappig dat ze op hun eigen photoshopped plaatje meteen laten zien waar veel mensen bang voor zijn... vervelende lichtreflectie vanwege het gebogen scherm. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
scorpie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:21:
[...]

En leer jij eens "eens" te gebruiken ipv. "is". Het is mega offtopic maar ik erger me er kapot aan.

Verder tot nu toe natuurlijk nog weinig spannends met iTunes 8 en nieuwe Nano en nieuwe normale ipod, maarja, presentatie duurt nog even :)
Inderdaad, doe eens moeite om 'eens' te tikken. Dat 'is' staat zo dom. Net als 'es'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 07:16
Ik denk dat ze daar bij apple wel over na gedacht zullen hebben, maar we zullen wel merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Pixxa schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:07:
Ik snap niet wie die kerel aankleed. Zo veel topdesign bij Apple, prachtige presentaties, en dan zo opkomen :?

De Jobswear zat een aantal jaar geleden misschien nog strak, maar kom op zeg. Als je zo dun bent kan je toch wel een andere maat trui aantrekken, of een pak ofzo (die witte schoenen 8)7).

Anyway, arme Steve. Morgen staan de kranten weer bol van de geruchten over z'n aanstaande dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
Kies een kleurtje

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/ipodletsrock/ipodletsrock48.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
SiliconError schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:26:
[...]

Ik snap niet wie die kerel aankleed. Zo veel topdesign bij Apple, prachtige presentaties, en dan zo opkomen :?
Zal wel een of andere marketinggedachte achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
Een kleurtje inderdaad, want wit zit er niet bij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hoedje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:24:
[...]

Waarschijnlijk is de nieuwe nano in het echt weer prachtig. De iPod nano 3G vond ik ook lelijk, totdat ik hem in het echt zag :)
Aah, die kleurtjes zijn al veel beter :D Dat aluminium ding ziet er alleen niet uit. En een 8GB en 16GB zijn wat mij betreft ook als verwacht, gezien de megabestelling van Apple van 8GB geheugenchips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Zwart zit er ook bij:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/ipodletsrock/ipodletsrock52.jpg

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Hm... dunnere touches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
En een nieuwe iPod Touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Mooi hoor, die nieuwe iPod nano:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/ipodletsrock/ipodletsrock51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin.pw
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-06 20:05
met Built-in speaker.! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 18:19

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/ipodletsrock/ipodletsrock59.jpg

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Wat is nou die Genius playlist?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 21:51
Groot scherm met zwart randje is even wennen, maar echt lelijk vind ik zie niet. Beter dan 1st gen nano of 3d gen nano, die vond ik allebei maar niets.
Ben zelf tevreden eigenaar van een mooie groene mini (jammer dat ze die toen uit de productie hadden gehaald, accu ervan is op) en een zwarte nano 2nd gen. Vond de nano eerst te weinig toegevoegde waarde tov de mini, voor zelfde prijs iets kleiner en uiteindelijk kleurenschermpje. Uit eindelijk mijn nano voor een degelijk prijs kunnen kopen (actie kwam op juiste moment voor mij).

Ben zelf wel lieverhebber van de kleurtjes (of zwart, voor zover je dat geen officiële kleur wilt noemen), maar wel met full metal behuizing en niet zo een lelijke chrome achterkant. Verder gewoon lekker strak en niet zo rond als bij 3rd gen nano.
Voorlopig gaat mijn nano nog wel even mee en wellicht, als ie op is, zitten we al weer op de 6de nano generatie. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
irritant commentaar trouwens op engadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Gizmodo heeft elke minuut ongeveer een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Nu online
lowfi schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:34:
irritant commentaar trouwens op engadget.
Ja, inderdaad, zoals dit:
"And of course... the App Store. I'm pleased to announce that users have downloaded 100 million apps...." Yeah, 99 million were total crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
Knopsje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:36:
[...]

Ja, inderdaad, zoals dit:

[...]
Had daar nou gestaan "of which 90mil made that great White Apple Logo of Death show on your screen" dan had ik het nog kunnen begrijpen die reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Iemand een idee wat Phil in zn hand heeft? iPod touch natuurlijk..
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/09/apple-lets-rock-073.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 09-09-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Op Gizmodo staat dit:

Jason Chen:
Someone is laughing crazily in the background. He must be watching a different keynote than we are.

Volgens mij is dat dan weer die gast van engadget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
  • Laatst online: 16-10-2022
Ontgaat mij nou de prijs en release van de touch..? Nu ze alweer verder begonnen zijn over de App store, hopenlijk later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Nu online
Bakkert schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:41:
Op Gizmodo staat dit:

Jason Chen:
Someone is laughing crazily in the background. He must be watching a different keynote than we are.

Volgens mij is dat dan weer die gast van engadget :P
Haha, die is echt niet wijs ;) En in een heel slecht humeur:
"Let me go to movies, let me remind you how great it is." Oh yeah, we'd forgotten how good that looks. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

echt triest dat gebash...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Nu online
Wauw, Fifa ziet er nog best mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

NFS ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Volgens mij doen ze dit express omdat engadget & co nogal vaak wordt beschuldigd van apple-ism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
'The iPod Touch also works with the new headphones previously announced.'
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 15:12

aerofreak

Steve Jobs

Ninety schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:41:
Ontgaat mij nou de prijs en release van de touch..? Nu ze alweer verder begonnen zijn over de App store, hopenlijk later..
The 8GB is $229, 16GB is $299 and 32GB is $399. All available starting today.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
The 8GB is $229, 16GB is $299 and 32GB is $399. All available starting today. Here’s an iPod Touch ad.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken