Ik loop al een week de iPod nano en iPod Touch topics te vervuilen met rumours en mijn analyses van de geruchten

Blij dat er eindelijk een topic is.
De mac interesseert me ook wel, maar vooral de iPods boeien me. En dan vooral de Nano en de Touch (nano is echt een ideale mp3 speler, al sinds hij verscheen, en hij wordt telkens alleen maar beter

Helemaal mijn idee van een mediaplayer: flash, dun, stevig en iTunes uiteraard)
Ik kijk dus al lang uit naar morgen, wat volgens mij ook alleen maar over iPods zal gaan. (macbook kan best wel nog een paar maanden wachten tot San Fransisco, vergeet niet dat de macbook de 'budget/instap' notebook is van apple. Geen cutting edge maar iets wat betrouwbaar z'n werk moet doen. Met de huidige specs kan die dan nog wel even verder...)
We kunnen al met grote zekerheid zeggen hoe de nano 4G er zal uitzien (zoals de 2G maar dan met een groter 2.2" scherm er in) Gewoon bij de 2G het wieltje lager zetten, en voor hetzelfde formaat past er prima een beter en groter scherm in waar je al wat video kan mee bekijken.
Hier m'n paintschetsje uit een ander topic
Voor de classic hoop ik op prijsverlagingen. Een 80GB voor <200 euro, zou het mogelijk zijn? Van de Touch had ik gehoopt dat ze 'em kleiner zouden maken (3" ipv 3.5") waardoor het meer een iPod wordt ipv een iPhone zonder simkaart. Maakt het onderscheid duidelijker en het formaat handzamer. Dit zal wellicht niet gebeuren aangezien ze waarschijnlijk dezelfde casing als de iPhone zullen aanhouden. Lijkt me logisch, alhoewel ik de metalen en platte achterkant van de huidige Touch prefereer.
Ik ben niet echt toe aan een nieuwe iPod, maar ik wil er wel één.

Gewoon omdat het leuk is, en omdat ik iPods wel kan appreciëren.

Dus stel (speculatie) een 8 GB nano voor 140-150, een classic voor <200 en een touch voor misschien wel 220, dan wordt het wel een moeilijke keuze. Liefst zo goedkoop mogelijk, want een iPod kopen die qua prijs te dicht bij de iPhone staat vind ik zonde, en zoveel geld zal ik nooit uitgeven aan een 'gadget'.. Maar 150-180 euro kan prima...
Erg benieuwd naar morgen... !