Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds een tijdje een N95 en merk toch op dat ik steeds meer gebruik maak van mobiel internet. Nu zijn dit wel vaak dezelfde sites die ik bezoek, met enige regelmaat moet je dan een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Sommige sites onthouden je wachtwoorden, maar bij een webmail wil dit niet lukken. Is er een programmaatje dat je op je mobiel kunt installeren wat ervoor zorgt dat deze je wachtwoorden op bepaalde sites automatisch invult. Ik heb al wat gezocht op internet, maar niets gevonden.

Robin

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 23:29
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:23:
Beste,

Ik heb sinds een tijdje een N95 en merk toch op dat ik steeds meer gebruik maak van mobiel internet. Nu zijn dit wel vaak dezelfde sites die ik bezoek, met enige regelmaat moet je dan een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Sommige sites onthouden je wachtwoorden, maar bij een webmail wil dit niet lukken. Is er een programmaatje dat je op je mobiel kunt installeren wat ervoor zorgt dat deze je wachtwoorden op bepaalde sites automatisch invult. Ik heb al wat gezocht op internet, maar niets gevonden.

Robin
Ik denk dat je dit het beste even in het N95 topic kan vragen. Nokia N95 (8GB) - Deel 9

System | Racing is in my Blood

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer je toestel dan onverhoopt gestolen wordt, kan de dief je webmail lezen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
wat voor webmail heb je? gmail kan je namelijk ook heel makkelijk met imap binnen halen. En als je provider webmail hebt kan je deze ook met pop3 binnen halen.
Alleen windows live wil niet lukken geloof ik...

Strava

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)

Dit soort vragen passen perfect in het algemene topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.