Toon posts:

welke videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen en wil er niet teveel voor uitgeven. Heb even op een site gekeken(weet niet of ik de naam mag plaatsen ivm reclame).

Daar hebben ze de MSI NX8800 GTS Overclocked voor 109,-
En de Club 3D 9800GT 512MB voor 119,-

Welke kaart kan ik het beste kiezen. Of kan ik beter een ander kaartje in dezelfde prijsklasse kiezen?

THANKS

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Neem deze eens door, daar staan genoeg punten in waarop je moet letten bij het aankopen van een nieuwe kaart.

Verwijderd

www.google.nl is ur friend too!

Zoek ff zelf wat reviews op, dan wordt ie heel wat wijzer!

Verwijderd

Damn... 1 seconde te laat :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

- lijkt me vrij duidelijk :z

Overigens, NasTer, lees je eigen topicstart eens terug vanuit het oogpunt van een ander. Je zegt niets over wat je met die kaart doet (gamen? andere toepassingen), op welke reso hij moet draaien (2560x1600 is even andere koek dan 1280x1024) en wat jij zelf überhaupt belangrijk vindt (rauwe FPS? zoveel mogelijk toeters en bellen als FSAA? zo stil mogelijk voor de prestaties die het levert? is analoge beeldkwaliteit relevant, of ga je toch alleen via DVI aansluiten?).

Zelfs al mocht een topic als dit wel volgens het beleid, met zo weinig info konden we je toch niet helpen. Als je zelf niet kunt kiezen ligt het dan ook waarschijnlijk aan het niet goed op een rijtje hebben van je eisen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.