Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fan Airflow Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb in mijn PC 5 extra fans gestoken en die blazen allemaal naar binnen, de temperaturen zijn bij gewoonlijk gebruik:
HD: 34°C
GPU: 52°C
CPU: 43°C

ik heb eens gelezen dat een deel van de ventilatoren naar buiten moeten blazen, zodat de warme lucht weggaat, je kan de foto's hier bekijken. zeg me wat je ervan vindt en wat ik moet wijzigen zodat het wat beter wordt van binnen...

Thx, ;)

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dit is zoals het juist NIET moet: je moet een airflow creeren.
Kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaand plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.noctua.at/images/faqs/nh_u12_case_airflow_2.jpg
Zoals je ziet blaast maar een deel van de fans naar binnen en een deel naar buiten.
I.v.m. stof en luchtstroming is het beter niet te veel fans naar binnen te laten blazen, maar juist het merendeel naar buiten. Je wil de warme lucht immers ook naar buiten hebben.

Daarnaast is eigen inzet hier een vereiste voordat je een topic opent: je dient zelf dingen op te zoeken en uit te proberen voordat je een topic opent. Zie OH FAQ. Let ook op waar je een topic opent, deze hoort in TCA

[ Voor 36% gewijzigd door MuisM4t op 07-09-2008 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ah oké, ik ben nieuw en ik wist niet waar ik het moest zetten,

Bedankt, kzal eens mijn schroevendraaien naar boven moeten halen..

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:00
Post eens gewoon pics hier, niet iedereen heeft zin om op je link te klikken. Daarnaast is het er nogal een rommeltje dus de pics zijn uberhaupt slecht te vinden.

Overigens hoort dit niet hier maar in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen, er staat niet voor niets cooling in de naam ;)

Als je een duidelijke pic post van de binnenkant van je kast (met zijpaneel er af) dan zal ik er naar kijken en hints geven.

[ Voor 1% gewijzigd door Avalaxy op 08-09-2008 18:38 . Reden: Stopwoordje weggehaald. ]

Verwijderd

Topicstarter
MuisM4at heeft al gezegd dat ik verkeerd zit, het is dan ook mijn 1e keer op tweakers. ik zal in het vervolg EXTRA opletten! damn

ik heb al mijn ventilatoren in orde gezet, dus geen hulp meer nodig, toch bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 11:28 ]