• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Eigenlijk weet ik het niet meer, via Asus P5B,P5Q,P5K en nu MSI P35 Neo2-FR
vraag ik mij af welk bord, het enige spel wat ik speel is FlightSimulator voor de
rest beetje fotografie, filmpje kijken en internet. Wie helpt mij met een juiste keus,
moet ook wel iets zijn gericht op de toekomst.

Verwijderd

Geen van jouw voorgestelde als je toekomstgericht wil zijn, ga dan voor een moederbord met een P45 chipset.

edit: P5Q is P45 chipset. Foutje van me.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 10:53 ]

• Leo 1948
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:52:
Geen van jouw voorgestelde als je toekomstgericht wil zijn, ga dan voor een moederbord met een P45 chipset.

edit: P5Q is P45 chipset. Foutje van me.
Volgens jou zou de P5Q een goede keus zijn, ook daar heb je weer
verschillende gradaties in. Quad core is dat nog iets om op te letten?

• Leo 1948
  • Niet online
Dank je Reinman heb effe wat te lezen.
PS mooie bordjes, wat te duur voor mij.

[ Voor 35% gewijzigd door Leo 1948 op 06-09-2008 12:15 ]

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 12:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Waarom de P45?!

Ikzelf vind de P5E op dit moment nog de beste moederbord. Ikzelf speel ook FS-X, op 1680X1050 met AA en vSync, alles ULTRA High, ik haal geneog frames; zelfs met Sun Bloom aan.

De P5E heeft 2X 16X lanes op de PCI-Ex sloten. Perfect dus; ook voor de toekomst.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/6226/4761.jpg

Gulfstream G650

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-05 12:09
het verschil tussen de p45 en de p35 chipset is super klein t enige verschil is crossfire ondersteuning bijvbeeld ik zelf heb een GA-P35-DS3 van Gigabyte en die is in de meeste gevallen sneller dan de P5Q scheelt maar 1 fps maar toch ik zou zegge neem een MSI P45-Neo 2 fr of 3fr dat is gewoon low budget omdat er niet echt extra'tjes bevat (meestal nutteloze dingen). koop een duo core als je niet van plan bent echt te gaan gamen dan heb ik het btw niet over de e8x00 serie maar over de e6x00 serie bijvoorbeeld zodra je meer wil kan je net zo goed een q6600 kopen ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen :)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Verwijderd

MSI p45 neo-f lijkt me een beter alternatief.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Dit is wel een vrij gemakkelijke vraag :o. Zoals PMG FAQ - Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen? aangeeft is het eigenlijk een kwestie van even zoeken. Ga even na welke features je wenst te hebben en zoek met behulp van de pricewatch een aantal borden uit die binnen jouw budget vallen. Op de productpagina van de fabrikant van een moederbord kun je specificaties (past de CPU erop? zit er RAID bij? welke chipset?, etc.) controleren. Mocht je uiteindelijk een goede kandidaat gevonden hebben dan is het nog even aan te raden om op GoT en in de product reviews (zie front-page) te zoeken naar hands-on ervaringen :).

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Het is eigenlijk een uitzoekvraagje.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.