Toon posts:

Suggestie voor (meewerken aan) artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net even te kijken, is het een idee om dit initiatief te ondersteunen?

Test: energiezuinige moederborden

misschien in de vorm van hardware of wat centjes, het kan erg goed materiaal worden voor een artikel. De test wordt in ieder geval goed uitgevoerd, gezien alle moeite die er wordt gestoken in de testmethodiek. :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28

Cyphax

Moderator LNX
Energiezuinige moederborden icm processoren, ik zou daar ook heel veel interesse in hebben om te lezen. Het is ook vrij actueel, alles moet groen tegenwoordig. Misschien kan Tweakers.net wat hardware lospeuteren bij bedrijven om een mooi overzicht te maken na een paar uitgebreide tests. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Meeste is al besteld, betaald door privepersoon, daarom is het misschien leuk voor de initiatiefnemer om wat gecompenseerd te worden. Ik vind het ook bijzonder interessant om een gecombineerde HTPC /
fileserver / webserver / Exchange bak te bouwen die een watt of 25-30 verbruikt :)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
En dan zou ik het tof vinden om ongeveer te weten te komen wat bepaalde onderdelen voor het verbruik betekenen. Zo hoeft mijn server bijvoorbeeld geen HTPC te zijn, waardoor een tv-kaart er niet in hoeft. Maar als het wel een combinatie is van HTPC+server weer wel, mits het verbruik niet teveel omhoog gaat. En dan zou het ook mooi kunnen zijn om na te gaan hoe het verbruik eventueel kan worden geoptimaliseerd als ie idle is, als dat tenminste mogelijk is. Misschien bieden sommige cpu's (die Athlon2000+ waar laatste een artikel over was bijv.) geen mogelijkheden tot terugklokken en andere weer wel.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je bent veel te laat met je suggestie ;)

Hier is al contact over geweest en we hebben al verschillende zaken doorgesproken. Komt goed :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor :P Ben ik een keer lief....

:+

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
;(

Nouja, dat wil niet zeggen dat neo en ik geen nieuwe suggesties (kunnen) hebben aangedragen. :+

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:26:
Meeste is al besteld, betaald door privepersoon, daarom is het misschien leuk voor de initiatiefnemer om wat gecompenseerd te worden. Ik vind het ook bijzonder interessant om een gecombineerde HTPC /
fileserver / webserver / Exchange bak te bouwen die een watt of 25-30 verbruikt :)
Mee eens.. ik ben ook aan het rondkijken voor zuinig HTPC maar tegelijkertijd een server. Want voor mij blijft HTPC aanstaan.

We zouden eigenlijk een topic moeten maken over combinatie van HTPC en server: HTSERVER

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Prima idee en, zoals P_de_B al aangaf, daar zijn we dan ook al mee bezig. Ik zie hierboven leuke suggesties, maar probeer die in dat topic in te passen, dan krijgt de organisator ze ook mee - en wij ook, want, zoals gezegd, wij volgen dat ook :)

Omdat ik niet wil dat dit topic uitmondt in een kruising tussen http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit en het eigenlijke testtopic, hang ik hier een slotje op.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.