Excuses

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 11:06
Ik weet niet of het geheel gepast is enzo, mocht het niet zo zijn mods verwijder of verplaats dit topic gerust.
Ik had gister een topic aangemaakt op GoT voor wat probleempjes, zie hier. Toen ik vanochtend weer ff keek leken nogal veel mensen over mijn opmerking gevallen te zijn, hierbij wil ik mijn excuses dan ook aanbieden.
Leef je beetje in in de situatie (niet dat ik de schuld van me af wil schuiven ofzo), ik had er gewoon erg de pest in en kreeg niet het antwoord waar ik op gehoopt had.

nogmaals excuses.

Jozuf

p.s.
Ik laat partitionmagic voortaan wel links liggen ja :) Lang gebruikt en eigenlijk voor het eerst dat het fout gaat maar kende de negatieve berichten wel...

[ Voor 11% gewijzigd door jozuf op 04-09-2008 09:45 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

OM --> LA

was inderdaad een niet zo'n nette reactie, maar in elk geval heb je wel de ballen om publiek excuses te maken en hopelijk heb jer ook wat van geleerd (8> :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Komt ook niet vaak voor dat iemand zijn excuses wil aanbieden :P

Btw inhakend op je probleem, probeer Acronis eens. Werkt een stuk prettiger vind ik dan PM. Desnoods kan je ook nog Gparted gebruiken (maar daar was mijn schijf helemaal van naar de ***** gegaan :P )

Xbox Live ID:Notna8310

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 11:06
Thanx nog voor de reply.

Acronis staat geloof ik wel goed aangeschreven dus als ik nog is zo'n actie wil doen ga ik daar is naar kijken.
Overigens heb ik de schijf dus al weer goed gepartitioneerd. Gewoon vanaf scratch begonnen op een gegeven moment. Backups van het meeste had ik wel, jammer genoeg veel videomateriaal verloren gegaan maar ja niet het belangrijkste van de wereld.

Nog maar kort lid van GoT en nu al twee foutjes begaan... Ik moet denk is leren nadenken voordat ik **** op GoT spuw :)

[ Voor 13% gewijzigd door jozuf op 04-09-2008 09:59 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
Stijlvol. :)

Ach de pest in hebben kan gebeuren, een opmerking maken waar je spijt van hebt ook. Is niet het einde van de wereld, en als je nou bij jezelf denkt "daar heb eigenlijk spijt van" dan probeer je gewoon de volgende keer tot 10 te tellen, en dan post je het niet. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Excuses aanvaard en voordat dit nog een discussie gaat worden over schijf partities of een analyse van andermans foutjes gaat er een slotje op. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.